וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "העומס פירק אותנו, ככה נראה שלם שגדול מסך חלקיו"

24.12.2023 / 21:10

מאמן הפועל תל אביב התגאה בשחקניו אחרי הניצחון הגדול על ירושלים ודיבר על ההחלטה להתחזק: "בסופ"ש היתה לי מועקה, חששתי לטימור ומנפורד, צריכים עוד רגליים. גינת והורד אולי ייעדרו שלושה שבועות"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום, 24.12/ספורט1

הפועל תל אביב חגגה הערב (ראשון) ניצחון עשירי ברציפות בכל המסגרות, כשגברה בביתה על הפועל ירושלים 100:109 באחד המשחקים הטובים ביותר שנראו בליגת העל בשנים האחרונות.

"זה היה משחק לשדר אותו בגולד", התמוגג דני פרנקו, והתייחס גם לטקס שנערך לפני כדור הביניים, לזכר משפחת קוץ. "חלק יצאו מפה מאוכזבים, חלק שמחים. הדבר הכי חשוב במשחק הזה, זה שהיה פה אירוע גדול, מרגש, מאבק ספורטיבי יוצא מן הכלל, שמכבד את המשפחה שהוזמנה למשחק הזה, לטקס הזה בתחילת המשחק, כל כך הרבה עיניים דומעות היו פה ביציע. זה היה מאוד קשה לראות את זה, אני מכיר את הילדים ולראות את החברים שלהם עומדים בצד, זה היה אירוע. כשאתה רוצה לעשות טקס מכובד, אתה רוצה אותו בבמה המרכזית, וכשמלווה את זה משחק כזה, זה היה משחק מכבד".

על הקשיים שעוברים על קבוצתו מאז תחילת המלחמה אמר: "אני רואה את השחקנים כל הזמן, אנחנו יותר זמן בחו"ל מאשר בארץ. אני רואה את הקושי, את המאמץ, את הטיסות, את האנשים מקופלים בקונקשנים וישנים בשדות תעופה. העומס פירק אותנו בסופו של דבר. כל שבוע, אחרי מאמץ, נוסעת כל הקבוצה הלוך חזור, מחר ב-5 וחצי אנחנו בשדה תעופה. זה קשוח, אנחנו לא מתאמנים הרבה, ולאט לאט נשחקים. אני רואה את הקבוצה המדהימה שהצבנו פה, ככה נראה השלם שגדול מסך חלקיו. אני גאה בעבודה של כולם פה, של כל הצוות שלי. כדורסל כולם יודעים, כולם יכולים להסביר, בסוף החוכמה בעסק, ברמות האלה, זה לקחת את החבורה של האנשים ששונים אחד מהשני, ולגרום להם לשחק במחויבות אחד כלפי השני. באולמות ריקים הם עושים דברים מדהימים".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. ברני ארדוב
"אני גאה בעבודה של כולם פה". פרנקו/ברני ארדוב

על צירופו של דז וולס אמר פרנקו: "בסוף השבוע הייתה לי מועקה גדולה כי ראיתי את החבר'ה מתפרקים. חששתי מה יקרה לבר טימור ולאקס (מנפורד), ועשינו פעולות עם ההנהלה, אז צירפנו שחקן אחד במקום ג'ייקובן, אנחנו צריכים עוד כמה דקות של שחקנים שיתנו לנו רגליים. באים אלינו שני שחקנים, גם דז שיגיע עוד יום יומיים. אין לנו שחקן בעמדה 4, תומר (גינת) וג'יילן (הורד) בחוץ לתקופה לא ברורה, אולי יותר משלושה שבועות".

לבסוף, על הוויכוח עם עומר אסתרון שהוביל לרחקתו, אמר המאמן: "היה לי מזל שעומר הרחיק אותי, כי היינו בדקות שהלכנו צעד קדימה וצעד אחורה, היינו צריכים שמשהו ישנה את המשחק הזה, ועומר שינה אותו".

מנגד, עוזר מאמן הפועל ירושלים תיאודורוס ינאקופולוס סיכם ואמר: "ברכות להפועל תל אביב. אווירה נהדרת, היא חסרה לי, זה היה משחק טוב, לא טוב בשבילנו. קשה לעכל 109 נקודות, הרבע האחרון היה אסון. אני מאמין שמצאנו התאמות במהלך המשחקים. ידענו שאם זה יהיה בקצב של הפועל תל אביב הם ינצחו אותנו, אין תירוצים. הם ניצחו אותנו בדרך שהם יכולים לנצח אותנו. התחלנו לאבד שליטה מהרבע השלישי. היינו פאסיביים ובלי אינטנסיביות, נתנו להם לחזור למשחק בקלות. הפסדנו את הרבע השלישי, איבדנו את האנרגיות ואני לוקח את זה על עצמי. אני חושב שתוכנית המשחק שלנו הייתה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully