וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו האויב של עצמנו": פוצ'טינו סוער אחרי התבזות של צ'לסי

מאמן הבלוז נשמע מתוסכל אחרי הפסד שמיני העונה ב-2:1 לוולבס ועם 19 הפסדים של הקבוצה הלונדונית בפרמיירליג בכל 2023. הקהל רתח על ההחמצות: "סטרלינג צריך להיכנס לכלא על הפספוס מול סה"

תקציר: וולבס - צ'לסי 1:2/ספורט1

הפסד שלישי ב-4 המחזורים האחרונים, מקום עשירי בטבלה, 8 הפסדים מפתיחת העונה בפרמיירליג ובעיקר יכולת רעה אחרי הוצאות על רכש של כמעט 700 מיליון ליש"ט רק ב-2023. אם צריך לתאר את פתיחת העונה של צ'לסי, ותחת ניהולו של טוד בולי ועם מאוריסיו פוצ'טינו על הקווים, המילה המתאימה ביותר היא קטסטרופה. הבלוז הפסידו אתמול (ראשון) 2:1 לוולבס במה שהיה להפסד חוץ רביעי רצוף ו-19 סך הכל מאז תחילת שנת 2023 - הכי הרבה בפרמיירליג. למעשה, צ'לסי הפכה לקבוצה הרביעית עם הכי הרבה הפסדים בחמש הליגות הגדולות באירופה, כשלפניה רק אלמריה הספרדית (24), ורדר ברמן הגרמנית (20) ואמפולי האיטלקית (20).

המאמן המפסיד, ואחד המועמדים הבכירים כעת בפרמיירליג להיות מפוטר עוד העונה, סיכם עוד הפסד בתקופה רעה של הבלוז: "עשינו יותר מדי טעויות, אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו, רק בגלל זה לא ניצחנו. היו לנו מספיק הזדמנויות לכבוש, אנחנו פשוט האויב של עצמנו".

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן צ'לסי. GettyImages
"יכולים להאשים רק את עצמנו". פוצ'טינו/GettyImages

הארגנטינאי התייחס להחמצות הגדולות של קבוצתו, שמאז פתיחת העונה היא הקבוצה עם הכי הרבה מצבים גדולים להבקעת שער שהוחמצו, עם 36 כאלה, כשאתמול זה היה ראחים סטרלינג שהיה יכול לבשל לניקולאס ג'קסון, אך בחר לבעוט לגופו של ז'וזה סה בשלומיאליות.

"זאת קבוצה צעירה, יש לנו שחקנים שמשחקים בפרמיירליג לראשונה בקריירה שלהם והם יצטרכו להתרגל אליה", אמר פוצ'טינו. "אנחנו זקוקים ליותר ביטחון ואיכות. קבוצה צעירה לומדת ממשחקים כאלה וכך יהיה".

לעומת מאמן צ'לסי שהיה עדין עם שחקניו, אוהדי הקבוצה לא ריחמו והטיחו האשמות בסטרלינג וחבריו על ההחמצות וההפסד השמיני העונה: "זאת בושה. כמות קבלת החלטות רעה שקשה לתאר", "סטרלינג עם פספוס לכבוש ששווה כלא", "צריך להחליף את כל מיליארד הליש"ט של הסגל הזה בשחקני התקפה חדשים", נכתב ברשת החברתית "X" (טוויטר לשעבר).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוהדי צ'לסי. GettyImages
חג מולד עצוב. אוהדי צ'לסי/GettyImages

חצי הכוס המלאה של צ'לסי מהמשחק יכולה להיות הכניסה של כריסטופר אנקונקו להופעת בכורה בפרמיירליג. הצרפתי שנעדר מפתיחת העונה בעקבות פציעה במחנה האימונים של הקבוצה הלונדונית, עלה מהספסל וכבש את השער המצמק, והפך לשחקן צ'לסי הראשון מאז אלברו מוראטה ב-2017 לכבוש בבכורה שלו במדי הבלוז בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully