וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנקונקו כבש שער בכורה, אך צ'לסי הפסידה 2:1 לוולבס

הבלוז נכנעו במשחק הפרמיירליג הראשון בערב חג המולד מאז 1995 ורצף משחקי החוץ אצל הזאבים ללא ניצחון עלה לארבע. למינה ודוהרטי הכריעו, הצרפתי רק צימק

תקציר: וולבס - צ'לסי 1:2/ספורט1

בפרמיירליג החליטו לקיים משחק בערב חג המולד לראשונה מאז 1995, ומי שתגיע לחג שמחה יותר זו וולבס, זאת לאחר שנעלה היום (ראשון) את המחזור ה-18 עם ניצחון 1:2 על צ'לסי. זו הפעם הרביעית ברציפות שהבלוז לא מצליחים לנצח באצטדיון המוליניו, כאשר באותם משחקים הם צברו רק נקודה אחת והבקיעו פעמיים. כמו כן, מדובר בהפסד חוץ רביעי ברציפות לקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו, מאז ה-1:4 המשוגע על תשעה שחקני טוטנהאם לפני כחודש וחצי. הזאבים מנגד נצמדים אל הכחולים עם 22 נקודות, וכעת השתיים חולקות את המקום העשירי.

אחרי מחצית מאופסת, מי שהבקיע את השער הראשון בהתמודדות הוא הקשר מריו למינה. חודש וחצי אחרי שהבקיע שער ניצחון בתוספת הזמן מול יריבה לונדונית נוספת - טוטנהאם - למינה עלה בדקה ה-51 לכדור קרן של פאבלו סראביה ונגח לפינה של ג'ורג'ה פטרוביץ', ששוב עמד בין הקורות בעקבות הפציעה של רוברט סאנצ'ס. בדקה השלישית של תוספת הזמן בנואה בדיאשיל לא הצליח להרחיק כדור פשוט, מאט דוהרטי נעץ בפינה הרחוקה וסגר סיפור.

כריסטופר אנקונקו נכנס בדקה ה-58 להופעתו הראשונה בפרמיירליג אחרי שבאמצע השבוע ערך בכורה בצ'לסי בגביע הליגה, ובדקה השישית של התוספת הזמן צימק את התוצאה עם נגיחה מקרוב. עוד קודם לכן הרכש מר.ב. לייפציג היה קרוב להשוות זמנית את התוצאה ל-1:1, אך הניסיון שלו נעצר ברגע האחרון לאחר שהכדור לא חצה את קו השער במלוא היקפו.

מריו למינה, שחקן וולבס. Malcolm Couzens, GettyImages
חג שמח לזאבים. למינה/GettyImages, Malcolm Couzens

צ'לסי תחזור למגרשים ביום רביעי הקרוב כשתארח את קריסטל פאלאס, ובאותו הערב תתארח וולבס אצל ברנטפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully