וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי לוי שוב מדוכדך: אשדוד כבר התאוששה, והנה שוב התחתית לוחצת

24.12.2023 / 7:39

בקבוצה כבר קיוו לדרך חדשה, ההפסד לסכנין סיבך את אשדוד בתחתית: "אכזבה עצומה. פשוט הלכנו שוב אחורה". הרכות בקישור בלטה, אבל מי יפתור את הבעיה?

תקציר: מ.ס. אשדוד - בני סכנין 1:0/ספורט1

על כמה שהכדורגל הפכפך במיוחד בתקופה הזו של המלחמה והמשחקים כל שלושה ימים, יעיד הפער בין התחושות הנפלאות שהיו במ.ס. אשדוד רק לפני שבוע אחרי הניצחון הביתי על הפועל ירושלים ובין תחושת האכזבה והכעס בתום ההפסד אתמול לבני סכנין.

מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי. לירון מולדובן
לא קיבל שום דבר איכותי מהשחקנים שלו. לוי/לירון מולדובן

"זו אכזבה עצומה. פשוט הלכנו שוב אחורה", אמרו אמש במועדון. "כבר היינו עם הפנים קדימה אחרי 8 נקודות מתוך 12, אבל אז הגיעו התבוסה למכבי חיפה ביום רביעי וההפסד הביתי הזה לסכנין והנה עוד פעם לחץ התחתית עלינו".

מאמן הקבוצה אלי לוי נראה מאוד מדוכדך בסיום, אבל ניגש לכל השחקנים ולחץ ידיים. לוי לא קיבל אתמול שום דבר איכותי מהשחקנים שלו. זה היה משחק גרוע של הקבוצה ואין שחקן שאפשר היה להצביע עליו אתמול ולומר שהיה לו יום סביר. המאמן מתכוון לעבוד קשה עד המשחק מול מכבי נתניה כדי למצוא את השחקנים שמתאימים כדי לתת הכל על כר הדשא בשביל הנקודות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בקבוצה כועסים בעיקר על הרכות אתמול ותולים זאת גם בפציעה הקשה של ז'ורדן סבן, שהשאיר את הקבוצה ללא קשר אחורי דומיננטי. גיל כהן שיכול לעשות את התפקיד הזה לא יהיה כשיר ליום שלישי ורק בסוף השבוע מול הפועל באר שבע הוא אמור להיות בסגל כשיר לשחק. בקבוצה גם מחכים לשובם של הפצועים הנוספים לוקאס סלינאס וקלארק רוברטסון. טום בן זקן לעומתם כבר חזר אתמול לסגל וישב על הספסל.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully