וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנות לכריסמס: בית"ר ירושלים מבקיעה בצרורות, אך מודאגת מההגנה

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 8:42

בית"ר ירושלים הבקיעה 7 שערים בשני משחקים אך ההגנה שלה מחלקת מתנות על בסיס קבוע ומחייבת צירוף בלם בעל שיעור קומה. וגם: מדוע אבוקסיס לא יכול לשחק יותר עם שלושה בלמים בבית"ר

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 4:4/ספורט1

בית"ר ירושלים היא רכבת הרים מקצועית שלא מצליחה עדיין להתייצב, כזאת שאולי רק שחקני רכש משמעותיים בינואר ייצבו אותה. היא אמנם הבקיעה שבעה שערים בשני משחקים, אך עם משחק הגנה כל כל כך רע בו היא תמיד סופגת שערים מטעויות אישיות ומתקשה לשמור על יתרון, יהיה קשה לרשום הישג משמעותי.

אמש היא סיימה ב-4:4 סוער תרתי משמע מול הפועל באר שבע אחרי שאיבדה כבר יתרון 1:3 במחצית. בבית"ר כמו בבית"ר, הקבוצה מבקיעה ארבעה שערים והקהל צועק "מאמן פחדן". הכל התחיל מהחילוף בדקה ה-50 בו יצא דן עזריה ובמקומו נכנס בלם, אורי דהן. זה היה לאחר שבאר שבע צימצמה ל-3:2 והמומנטום היה איתה. לאחר החילוף מהר מאוד עשו האדומים את ה-3:3. לאבוקסיס יש בעיה, גם אם הוא צודק וגם אם לא. הוא לא יכול לשחק יותר שלושה בלמים, זה שורף אותו בעיני הקהל ואין לו לגיטימציה לכך גם אם בצדדים של השלישייה ישחקו חלוצים, הוא חייב להסיק את המסקנה הזאת אחרת הקהל יירד לחייו.

אבוקסיס התייחס לקריאות הקהל ואמר: "התחלנו חצי שני באותו הרכב. הפנדל לקח אותנו אחורה, עזריה שלא שיחק הרבה זמן ביקש לצאת, ירדן ביקש לצאת, סורו ביקש לצאת, גוטליב סוחב פציעה,הכל בשל עייפות, אבל עדיין זכותו של הקהל להגיד ולצעוק הכל".

שחקני בית"ר ירושלים. דני מרון
היה לדגני חלק בכל שער שספגה הקבוצה/דני מרון
sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

אבוקסיס הסביר כי תיכנן בכל מקרה להכניס את קריאף ופריידיי ורצה להעביר את הכמה דקות עם עוד בלם, אך מעבר ל-3:3 זה עלה לו בקהל וזה לא שווה לו את זה, זה תמיד יבוא נגדו, במיוחד משום שבכל פעם שהוא עובר למערך של שלושה בלמים, עם מה שקורה עם הגנת בית"ר העונה, זה עוד שחקן עם פוטנציאל לטעות שתעלה בספיגת שער. הבלם הבכיר של בית"ר, אוראל דגני, היה ביום רע מאוד, גם בשל עייפות מצטברת והיה לו חלק בכל שער שספגה הקבוצה.

הספרדי חסוס רואדה היה הבלם המשמעותי האחרון שהיה בבית"ר. הוא לא היה מהיר אך היה בלם דומיננטי, אחראי, חכם ולפני הכל מנהיג של הגנה, כזה ששחקנים היו אומרים כי "אם לא נשמור נכון בקרן נחטוף ממנו סטירה". הוא היה מעיר המון, מתעצבן, לא יכול לראות חוסר אחריות ו\או מקצוענות והפך למנהיג השקט מאחור. בית"ר חייבת למצוא אחד כזה להמשך העונה ולשנים הבאות אחרת היא תמשיך לחלק מתנות לכל קבוצה שקצת תרצה.

המאמן הוסיף: "עשינו המון טעויות גם אחרי ה-4:4, שחקנים מאבדים ריכוז, אולי עייפים, בדקות האחרונות אנחנו עושים טעויות קשות, אנחנו מנסים לרענן עם חילופים, למנוע פציעות של שחקנים, היום יצאו שלושה שהם בספק למשחק הבא, זה לא תמיד מקצועי וזה לא פשוט אבל נתמודד עם זה".

שחקן בית"ר ירושלים, ירדן שועה. דני מרון
עם כל השכונתיות שבו, הוא עדיין המוציא לפועל של בית"ר. ירדן שועה/דני מרון

ובמשחק שבו בית"ר מבקיעה ארבעה שערים ויורדת מאוכזבת, יש גם דברים טובים. בסופו של דבר ירדן שועה, עם כל השכונתיות הוא עדיין המוציא לפועל והמבשל הטוב בקבוצה. עדי יונה הבקיע משחק שני ברציפות וגם בישל, לי און מזרחי נראה טוב בשמאל, טימוטי מוזי היה מעורב בשער הרביעי. שבעה שערים בשני משחקים נותנים תקוה שלפחות מהחלק הקדמי אבוקסיס מתחיל לראות תוצרת. הוא עדיין צריך לקבל הרבה יותר מפרד פריידיי ומיירון ג'ורג, שהם למעשה שני הזרים שהגיעו לחלק הקדמי על חשבון אספרייה וניקולאסקו, כך שללא השערים שלהם יהיה לבית"ר קשה מאוד להתרומם.

ועל כל המשחק הזה האפיל הטקס לאיתי רגב שחזר מהשבי, הרגע בו ניגש לשחקנים ולאחר מכן לקהל מרוגש כולו בסיטואציה מחממת את הלב בתוך המציאות ההזויה שאנחנו חיים בה בימים אלה. יוסי אבוקסיס התייחס לכך בסיום ואמר: "אני לא יכול לשכוח את היום שאבא שלו הגיע לאימון, היינו איתו על הדשא וקיווינו כולם שיחזרו הילדים שלו, בירכנו וייחלנו, לא האמנו שזה יקרה כל כך מהר ולראות היום את האבא והילד בחדר ההלבשה היה מאוד מרגש, נתפלל לחזרה של כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully