וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורחה למה: "סניור כל הזמן רוצה ללמוד ודוחף את עצמו קדימה"

הפועל ת"א הביסה את הפועל פ"ת, סניור שכבש צמד: "מנסה ללמוד את העמדה החדשה". שכטר: "מי שווינר צריך לדעת להתאושש מרגעים כאלה"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה 1:4/ספורט1

"אני מרוכז רק בעבודה שלי. אני מלא ביטחון בקבוצה, בצוות, בשחקנים, אנחנו עובדים. אני לא מתרכז במה שאומרים עליי, אנחנו צנועים ועובדים קשה". כך אמר הערב (שבת) בורחה למה אחרי שהפועל תל אביב רשמה ניצחון שלישי ברציפות, הפעם 1:4 על הפועל פתח תקוה. הספרדי שמונה במקום מייקל ולקאניס, ספג ביקורת אחרי כמה תוצאות לא טובות, אבל בשבוע האחרון האדומים התבססו בחלק העליון והכול עובד להם.

למה הוסיף: "אני מאוד מרוצה מההופעה ומכל שחקן. כל מי שקיבל הזדמנות עשה עבודה טובה וגם מי שישבו על הספסל, היה שמח בשביל אלו על המגרש. הגיע לנו לנצח, התחלנו טוב והאדום שלהם קצת עזר לנו. המטרות? אנחנו חושבים רק על הפועל ירושלים ביום שלישי, לא מעבר לכך. לאיוס ואוז'בולט? הרבה שחקנים לא שיחקו. אנחנו בוחרים בשחקנים הנכונים לכל משחק.

על עומר סניור שממשיך להרשים בעמדה החדשה שלו כמגן-כנף בצד ימין, והיום כבש צמד: "עומר מביא הרבה אנרגיה ומהירות. הוא רוצה ללמוד, הוא דוחף את עצמו והוא שאפתן".

סניור עצמו אמר: "אני הכי שמח בעולם על הניצחון, על הגולים שלי, שתרמתי לקבוצה. לא חוויתי את העמדה הזו בחיים, אבל אני מנסה ללמוד אותה כמה שאפשר ומקווה לעזור כמה שיותר - כמו היום. בורחה למה? הוא ממשיך את הדרך של ולקאניס, השחקנים איתו ומנסים להשתפר ולשחק הכי טוב תחתיו".

צפו בתגובות בסיום

הפועל תל אביב ניצחה 1:4 את הפועל פתח תקוה, כל התגובות מהסיום/ספורט1
שחקן הפועל תל אביב עומר סניור חוגגים עם אור בלוריאן, יהב גורפינקל. קובי אליהו
שלושה שערים השבוע. סניור והחברים/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה רשמה הפסד שלישי רצוף והיא סופרת חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון. המאמן עופר טסלפפה: "המשחק התחלק לשניים, עד האדום ואחרי האדום. אחרי ההרחקה היה קשה להגיב וספגנו שערים קלים. פתחנו טוב, אבל ספגנו אדום שאסור לספוג. חבל, חוסר אחריות, זה קרה לשחקן מאוד מחויב וזה עוד יותר חבל. לשחק 50 דקות ב-10 שחקנים זה מאוד קשה".

טסלפפה המשיך: "זה לא מספיק. הדבר האחרון שאני רוצה זה לתרץ, אבל יש שחקנים מאוד משמעותיים שלא משחקים והם מאוד חסרים. יכולנו להשיג תוצאה הרבה יותר טובה. הדרבי באמצע השבוע הוא משחק סופר חשוב. נרים את השחקנים, נאושש אותם, אם נבוא לדרבי עם הראש למטה התוצאה תהיה לא פחות גרועה".

איתי שכטר שצימק בדקה ה-88 עם השער הראשון שלו העונה: "הפסד לא פשוט. עד המשחק הזה היינו שם, חוץ מאולי במשחק נגד נתניה. היום קיבלנו גולים קלים מדי, אדום שאסור לקבל. נאיביות, הפועל תל אביב לא הציגה משחק גדול ועדיין נתנה לנו ארבעה שערים. אנחנו ברגע לא נעים. במקצוע הזה יש רגעים כאלה ועכשיו אנחנו חווים אחד כזה. מי שווינר באופי צריך לקבל גם רגעים כאלה ולדעת להתרומם מהם. הדרבי הוא משחק סופר חשוב לקבוצה, לאוהדים, למועדון. נצטרך לתקן את הטעויות ולהתאושש פיזית ומנטלית".

הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל ירושלים ביום שלישי. הפועל פתח תקוה תשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully