וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטציה גדולה בהרכב חדרה, התלבטות בהרכב בין גומש ומדמון

23.12.2023 / 12:44

ניסו אביטן מתכנן לא מעט שינויים במשחק נגד מכבי חיפה (ראשון, 20:30). עידו לוי עשוי לנוח, מלך שערי הקבוצה יירד לספסל?

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

הפועל חדרה

הקבוצה מהתחתית תנסה להפתיע את האלופה ולצאת מהמשחק עם נקודות. ניסו אביטן להתמודד עם לא מעט חיסורים בסגל, הן בשל עומסים והן פציעות. הבלם עידו לוי, אחד העוגנים המרכזיים של חדרה, חש כאבים בברכו ובנוסף יש עליו עומס גדול מאוד מהשבועות האחרונים, כך שנראה שיתחיל את המשחק על הספסל. קויה מבאה ותמיר עדי פצועים והם מחוץ לסגל.

על פי האימון האחרון מסתמן הרכב די מהפכני של אביטן, שמתכנן מערך של שלושה בלמים. דיא לבאבידי יחזור להרכב וספיר איטח יפתח כבלם שלישי במרכז ההגנה. אביב לין יתופקד בקישור האחורי ובחלק הקדמי יש למאמן התלבטות בין אלעד מדמון וטוני גומש, כאשר בהחלט יכול להיות שמדמון הצעיר, מלך שערי הקבוצה, יתחיל את המשחק מהספסל.

הקשר סמי בוראר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים לשחק נגד האלופה, שגם נמצאת בכושר מצוין. היה לנו משחק פחות טוב בירושלים, וכמובן שנגד חיפה זה אמור להיות עוד יותר קשה. כדי שנצליח לצאת עם משהו מהמשחק הזה, נצטרך להיות ממושמעים וברור שאסור לנו לבצע טעויות. תהיה אווירה טובה באיצטדיון עם הרבה קהל ואני מקווה שנצליח לשמח את האוהדים שלנו".

עבור הפועל חדרה זה משחק בית ראשון מאז שאושרה חזרת הקהל לאצטדיונים ונכון להבוקר נותרו עוד כרטיסים בודדים בלבד. ההערכה היא שהקופות כלל לא יפתחו מחר. 3,500 הכרטיסים שהועברו למכירה לאוהדי מכבי חיפה אזלו ובחדרה מעריכים שביציעים יהיו בסך הכל 5,000 צופים.

אלעד מדמון שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
מלך שערי חדרה יירד לספסל? אלעד מדמון/שלומי גבאי

טריוויה

* ב-10 המפגשים האחרונים בכל המסגרות: שמונה ניצחונות למכבי חיפה ושתי תוצאות תיקו. הפועל חדרה כבשה רק שני שערים בסדרת המשחקים הזו.

* הניצחונות האחרונים של חדרה על מכבי חיפה היו בפלייאוף העליון ב-2018/19, אז עשתה את זה עם 1:3 בחוץ ו-0:2 בבית, בקדנציה הקודמת של ניסו אביטן.

* המפגש הקודם ביניהן במחזור ה-11 היה לפני שלוש שנים. גם אז חדרה אירחה בנתניה, כשהירוקים ניצחו 0:3 משערים של צ'ארון שרי, ניקיטה רוקאביציה וירדן שועה. לאור העובדה שדולב חזיזה פצוע, שרי הוא השריד היחיד מאותו סגל.

* מכבי חיפה כבשה תשעה שערים במחציות הראשונות העונה - יותר מכל קבוצה אחרת. הפועל חדרה נועלת את הקטגוריה הזו עם שני שערים בלבד, כמו הפועל פתח תקוה ומ.ס. אשדוד.

* ענאן חלאילי הוא השחקן שאיים הכי הרבה על השער העונה מבין אלה שלא הצליחו לכבוש (22 ניסיונות). הוא הבקיע במוקדמות ליגת האלופות, במשחק אלוף האלופים ובחצי גמר גביע הטוטו, אבל בליגת העל עוד מחכה לשער בכורה והבצורת בכל המסגרות נמשכת כבר יותר מארבעה חודשים.

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: נתניה
קהל: 4452

משחקי המחזור הבא:

שלישי, 19:00: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד
שלישי, 19:45: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט3)
שלישי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ספורט4)

רביעי, 19:00: בני סכנין - הפועל חדרה
רביעי, 19:45: מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה (ספורט2)
רביעי, 20:00: מכבי חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט4)
רביעי, 20:30: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully