וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין הזהיר את השחקנים מירידה באיכות. רביבו ודוידה אמורים לפתוח

23.12.2023 / 12:45

מאמן מכבי תל אביב דורש עקביות מול מכבי פתח תקוה (ראשון, 20:00, ספורט1). דוידזאדה צפוי לרדת לספסל, דוידה במקום דן ביטון שלא כשיר. לם מתלבט בין פוקס לפרמאטי

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה תארח את המוליכה מכבי תל אביב (ראשון, 20:00, ספורט1) ותנסה לקטוע רצף שלילי של שלושה הפסדים. המלאבסים מגיעים להתמודדות במומנטום שלילי עם ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים ופותחים שבוע עמוס של שלושה משחקים, כאשר בהמשך השבוע ממתינים להם דרבי נגד הפועל פתח תקוה ומשחק מול בית"ר ירושלים. למרות שבמאזנה של הקבוצה יש כעת 12 נקודות, מבינים במועדון שאם לא יצברו נקודות גם השבוע, הם צפויים להסתבך שוב בתחתית הטבלה.

שני האימונים האחרונים, התקיימו בסגל חסר מאוד והמאמן בני לם יחסר את אנאס מחמיד, רוני לאופר וז'ארד קאסה הפצועים. טל בן חיים סובל מכאבים בברכו והוא בספק למשחק. מאור לוי שחזר לשחק, עדיין לא כשיר לגמרי לפתוח וצפוי להתחיל שוב על הספסל. המגן ירדן כהן החמיץ את שני האימונים האחרונים, לאחר שאשתו ילדה אמש את בתם הבכורה, אך למרות זאת הוא מתוכנן לפתוח בהרכב.
המאמן לם מתלבט בין הדר פוקס ולורנזו פרמאטי, כאשר אחד מהם יפתח לצידו של מואיז אדילהו במרכז ההגנה. בן שהר עשוי לקבל קרדיט בהתקפה אם המאמן יחליט לוותר על סאליו גינדו או עידן טוקלומטי שנמצא בכושר פחות טוב ממה שהיה שבתחילת העונה.

הדר פוקס, מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
מבחן קשה. פוקס/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב

רוי רביבו צפוי לחזור להרכב, אחרי שבמשחק ביום רביעי בטרנר מול הפועל באר שבע ישב על הספסל. רובי קין יחסר מחר את דן ביטון ואנריק סבוריט הפצועים ומי שאמור לפתוח הם אושר דוידה וניר ביטון. קין מאוד מרוצה מההופעות של עידן נחמיאס בשני המשחקים האחרונים, כשעלה כמחליף גם כבלם מול מכבי נתניה וגם כמגן ימני מול הפועל באר שבע והוא ישתמש בו יותר, אבל עדיין נראה שלביטון תהיה כאמור מחר עדיפות בהרכב כבלם, כפי שהיה גם בבאר שבע.

אורלנדו מוסקרה אמור להמשיך בשער ונראה שכרגע הוא בעדיפות הראשונה של מאמן מכבי תל אביב. בקבוצה אמרו הבוקר: "גם אם ניצחנו ברוב המשחקים העונה, אין באמת משחקים קלים בליגה. התוצאות מלמדות שברוב המשחקים שלנו לא היה שום דבר קל. צריך לתת 100 אחוז ולשמור על ריכוז גבוה בכל משחק". קין שוחח עם השחקנים על הירידה ביכולת תוך כדי המשחקים והוא ביקש יותר דקות של איכות גבוהה.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
אושר דוידה שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
הרוויח את המקום בהרכב. דוידה/מאור אלקסלסי

טריוויה

* המאזן ב-22 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות: 17 ניצחונות למכבי תל אביב מול שני ניצחונות בלבד של מכבי פתח תקוה (האחרון בבלומפילד במחזור הפתיחה של 2020/21) ושלוש תוצאות תיקו.

* הפעם האחרונה שמכבי פתח תקוה ניצחה את מכבי תל אביב בבית הייתה במאי 2017, כשמנור סולומון השווה ובישל בתוספת הזמן ללידור כהן שקבע 1:2 במסגרת הפלייאוף העליון. אבי ריקן כבש לפני כן לזכות הצהובים של ליטו וידיגאל.

* מכבי פתח תקוה ברצף של שלושה הפסדים (וארבעה בחמשת המשחקים מאז חזרת הליגה) ומציגה את ההגנה הגרועה בליגה עם 19 שערי חובה.

* מכבי תל אביב עם 25 נקודות מתוך 27 - המאזן הכי טוב שלה מאז עונת 1993/94, אותה פתחה עם 11 ניצחונות רצופים.

* אחרי התיקו של הפועל חיפה בסכנין, מכבי תל אביב נותרה היחידה עם מאזן חוץ מושלם בליגה. סך הכול היא סופרת שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות (מאז ההפסד 2:0 בגנט).

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 3500

משחקי המחזור הבא:

שלישי, 19:00: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד
שלישי, 19:45: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט3)
שלישי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ספורט4)

רביעי, 19:00: בני סכנין - הפועל חדרה
רביעי, 19:45: מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה (ספורט2)
רביעי, 20:00: מכבי חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט4)
רביעי, 20:30: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully