וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני בלינגהאם ואמבפה: הולאנד בראש דירוג 100 השחקנים העולמי

"הגרדיאן" הבריטי פרסם כמדי שנה את רשימת הכדורגלנים הטובים בעולם, והנורבגי סיים בפסגה ב-2023. מסי רק במקום העשירי ולאן הידרדר רונאלדו?

תיקתקנו, 22.12/ספורט1

ליאונל מסי קטף בזכייה צפויה למדי את פרס כדור הזהב, ארלינג הולאנד זכה בשחקן השנה של אופ"א וצפוי להיות זה שיזכה בתואר שחקן השנה של פיפ"א. אחרי שנה מופלאה של הנורבגי עם זכייה היסטורית בטרבל עם מנצ'סטר סיטי, נראה שההכרה כי החלוץ האדיר הוא הטוב בעולם כיום חלחלה גם לדירוגי סוף השנה ברחבי העולם.

"הגרדיאן" הבריטי פרסמו כמדי שנה את רשימת 100 השחקנים הטובים בעולם לשנת 2023, ואחרי שסיים רק רביעי בשנת 2022, הולאנד קטף את המקום הראשון ממסי שסיים רק במקום העשירי. הנורבגי הקדים את ג'וד בלינגהאם אשר חווה עונת בכורה מופלאה במדי ריאל מדריד, כשבמקום השלישי נמצא קיליאן אמבפה. את העשירייה הראשונה משלימים הארי קיין במקום הרביעי, רודרי במקום החמישי, ויניסיוס שישי, מוחמד סלאח שביעי, קווין דה בראונה שמיני ו-ויקטור אוסימן במקום התשיעי.

ג'וד בלינגהאם ריאל מדריד חוגג. רויטרס
ב-2024 יסיים בפסגת הדירוג? בלינגהאם/רויטרס

ומה לגבי כריסטיאנו רונאלדו? על אף שנת כיבוש נהדרת עבור החלוץ הפורטוגלי, CR7 נמצא רק במקום ה-27, בעיקר בעקבות הנדידה שלו לאל נאסר הסעודית, כשלפניו ניתן למצוא שמות כמו ג'ון סטונס, דקלן רייס, ג'מאל מוסיאלה ובוקאיו סאקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully