וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוושינגטון מחמיאים: "אבדיה הוכיח שהוא שווה את הקרדיט לו זוכה"

הישראלי שרשם דאבל דאבל בניצחון על פורטלנד זכה לפרגון מהכתבים המקומיים: "שיתוף הפעולה שלו עם קוזמה וגאפורד סייע לריצה של וושינגטון, הוא אחד הגורמים לניצחון החוץ החשוב". ב-"Yardbarker" פינטזו על טרייד עבורו: "יכול להתאים לקבוצת פלייאוף כמו הקליפרס"

מחוץ לקווים, 21.12/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

צמד ההפסדים במסע משחקי החוץ בחוף המערבי לפיניקס וסקרמנטו נעצרו הלילה (בין חמישי לשישי) עבור וושינגטון ודני אבדיה שהצליחו להשיג את ניצחונם החמישי העונה ב-117:118 הדרמטי על פורטלנד. הישראלי רשם דאבל דאבל נהדר עם 13 נקודות ו-11 ריבאונדים, ולכך הוסיף 6 אסיסטים ומהלכים חשובים בקלאץ', במשחק בו קבוצתו כבר איבדה יתרון 18 מבטיח, אך בסופו של דבר הצליחה לנצח.

בתקשורת בבירת ארצות הברית החמיאו לאבדיה על ההופעה שלו: "קייל קוזמה וטיוס ג'ונס היו הקלעים המובילים, אבל אבדיה סיפק כמה מהלכים שהוכיחו שהוא שווה את כמות הדקות הזאת. מגיע לו קרדיט על פעולות הכנה נהדרות מצדו". עוד נרשם על אבדיה כי "שיתוף הפעולה שלו עם קוזמה וגאפורד סייע לריצה של וושינגטון", והוסיפו שהוא "אחד הגורמים לניצחון החוץ החשוב".

זה היה משחקו ה-17 של הישראלי של הוויזארדס בו הוא רושם דאבל דאבל, כשהמאזן של קבוצתו עומד על 12 ניצחונות ו-5 הפסדים כשהוא הגיע לסטטיסטיקה זו.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
סחט מחמאות. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

עוד לפני המשחק, ב-"Yardbarker" ניתחו את האפשרויות של לוס אנג'לס קליפרס לטריידים אפשריים שיוכלו לסייע לקבוצה להיות מועמדת בכירה יותר לאליפות, ובמקום הראשון הציבו את אבדיה. "הבנייה החדשה בוושינגטון לא הורידה מיכולתו של אבדיה, שעל אף גילו הצעיר, לקח את ההזדמנות וסיפק ממוצעים נאים", נכתב על הישראלי. "הוא יכול להתאים לקבוצה כמו הקליפרס עם ורסטיליות על המגרש וסט יכולות מרשים, במיוחד בריבאונד, הקליעה ויצירת ההתקפות. הוא יכול להיות חלק מרוטציה מעניינת עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully