וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 נקודות ו-11 ריבאונדים לאבדיה בניצחון הדרמטי של וושינגטון

הישראלי הוסיף 6 אסיסטים וכמה מהלכי קלאץ', קבוצתו איבדה יתרון 18 אבל ניצחה משחק צמוד לראשונה עם 117:118 דרמטי בפורטלנד

מחוץ לקווים, 21.12/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

בשעה טובה, אחרי שמונה הפסדים בתשעה משחקים, וושינגטון ודני אבדיה חזרו לנצח. הקבוצה מהבירה כבר איבדה יתרון 18 נקודות עם רבע אחרון רע, אבל ניצחה 117:118 ועלתה למאזן 5:22 כשאבדיה עצר את רצף המשחקים שלו עם חד ספרתי בנקודות ורשם את אחד ממשחקיו הטובים העונה, כולל כמה מהלכים חשובים במאני טיים. אבדיה קיבל 35 דקות מהחמישייה וגמל עם 13 נקודות, 11 ריבאונדים, 6 אסיסטים וחטיפה.

אבל מעבר למספרים של אבדיה, הפעם הוא היה על הפרקט כשהמשחק היה צמוד מאוד בדקות ההכרעה. אבדיה קלע מריבאונד התקפה והעלה את האורחים ל-11:114 כשנותרו 2 דקות ו-23 שניות לסיום. שלשה של אנפרני סימונס החזירה את המארחים שהשוו ל-114:114, אבל קוזמה תיקן החטאה שלו וקלע. ג'רמי גרנט קלע רק אחת מהקו מנגד. אייטון לקח ריבאונד התקפה והחטיא ואבדיה לקח ריבאונד גורלי. קוזמה קלע מנגד מהקו וקבע 115:118.

פורטלנד לקחה פסק זמן והיתה צריכה שלשה, אבל אנפרני סימונס קלע דאנק כשנותרו 7.3 שניות לסיום. וושינגטון לקחה פסק זמן,קוזמה התקשה להוציא מקו הרוחב. השופטים שרקו עבירה של מאתיס תיבול, אבל פורטלנד ערערה והשופטים תיקנו לכדור בינייים, עליו השתלט דיאנדרה איייטון מפורטלנד, שקיבלה 5.8 שניות לנצח את המשחק. ג'רמי גרנט חדר לסל והחטיא למזלה של וושינגטון, שרשמה ניצחון ראשון העונה במשחק צמוד.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
אחד ממשחקיו הטובים העונה. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

קייל קוזמה הוליך את וושינגטון עם 32 נקודות, טיוס ג'ונס הוסיף 24 וג'ורדן פול תרם 13 ו-6 אסיסטים לאורחים. אנפרני סימונס כיכב עם 41 נקודות לפורטלנד, שהצליחה לחזור מבור 18, אבל לא לנצח. דיאנדרה איייטוון הוסיף 23 וג'רמי גרנט 20 לקבוצה שממשיכה להשתרך בתחתית המערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully