וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד שוב הוכיחה אופי הירואי, אנצ'לוטי: "יש לנו אנרגיה סודית"

עודכן לאחרונה: 22.12.2023 / 8:21

הבלאנקוס ניצחו ב-10 שחקנים באלאבס בתוספת הזמן וחזרו לפסגה, המאמן התמוגג: "כולם חשבו שניפול מהרגליים". צפו בהשתוללות של מאמן אלאבס

תקציר: הרקולס - אייאקס 2:3/ספורט1

שעה קלה לפני שריאל מדריד עלתה על כר הדשא במשחק החוץ נגד אלאבס, ג'ירונה ספגה בדקה ה-88 מול הכבשה השחורה שלה בטיס ועל כן ידעו קרלו אנצ'לוטי ושחקניו שניצחון יחזיר אותם למקום הראשון בטבלה. הבלאנקוס הגיעו למשחק החוץ עם ארבעה שחקני הגנה בלבד כשירים בעקבות הפציעה הטרייה של דייויד אלאבה שהצטרף לאדר מיליטאו וטיבו קורטואה שגם כן סובלים מקרע ברצועה הצולבת, ועל כן פתח אנצ'לוטי עם נאצ'ו, פראן גרסיה ולשער החזיר את קפה שהתאושש לחלוטין מהפציעה. אלא שלמרות כל הבעיות, הפצועים והעובדה שהיא היתה בעשרה שחקנים, ריאל מדריד ניצחה אמש 0:1 דרמטי באלאבס משער של לוקאס ואסקס בתוספת הזמן וחזרה לפסגה עם עוד ניצחון של המון אופי, אופי שמאפיין כל כך את הקבוצה הזו.

אורליין טשואמני עם ג'וד בלינגהאם ריאל מדריד. רויטרס
פעם ווינרים, תמיד ווינרים. בלינגהאם חוגג עם טשואמני/רויטרס

"כולם חשבו שנקרוס במשמחק הזה, אבל לקבוצה הזו יש אנרגיה סודית", התפאר אנצ'לוטי המרוצה לאחר המשחק, "בסופו של דבר קיבלנו את הפרס שהיינו ראויים לו". על לוקאס ואסקס שניצח את המשחק: "הוא קטן, אבל מסוכן. הוא כבש היום ובישל נגד ויאריאל. הוא מסוכן כשהוא תוקף".

"זה היה משחק מסובך", הודה ואסקס גיבור המשחק, "לא היה לנו ספק שאנחנו רוצים לנצח גם עם עשרה שחקנים. זו קבוצה פשוט נהדרת עם אופי".

עוד בוואלה!

לוקאס ואסקס כבש בדקה ה-90+2, ריאל מדריד ניצחה 0:1 ושבה לפסגה

לכתבה המלאה

צפו בהשתוללות של מאמן אלאבס

מי שממש לא אהב את השער של ואסקס היה מאמן אלאבס לואיס גרסיה, שפשוט איבד את זה לאחר הגול. הוא תועד כשהוא בועט בצידנית של מים. לאחר מכן הוא ניער את אחד משחקני הספסל והמשיך להשתולל על הספסל כשאנשי הצוות המקצועי שלידו היו די המומים מהגול וגם מההתנהגות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully