וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס ואסקס כבש בדקה ה-90+2, ריאל מדריד ניצחה 0:1 ושבה לפסגה

נאצ'ו הורחק בדקה ה-52, אך הקשר בנגיחה חכמה הכריע את ההתמודדות מול אלאבס והבלאנקוס במקום הראשון אחרי שג'ירונה ספגה שוויון דרמטי ב-1:1 נגד הכבשה השחורה שלה בטיס

מחוץ לקווים, 21.12/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

המחזור ה-18 בלה ליגה מגיע הערב (חמישי) לסיומו עם ארבעה משחקים, כשבמוקד ריאל מדריד ניצחה את אלאבס משער של לוקאס ואסקס בדקה ה-90+2 וכך שבה לפסגה על חשבון ג'ירונה, ששוב איבדה נקודות נגד בטיס, הכבשה השחורה שלה שחילצה תיקו דרמטי בדקה ה-88.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם לוקאס ואסקס. רויטרס
בקושי רב, אבל ריאל מדריד שוב בפסגה/רויטרס

אלאבס - ריאל מדריד 1:0

שעה קלה לפני שריאל מדריד עלתה על כר הדשא במשחק החוץ נגד אלאבס, ג'ירונה ספגה בדקה ה-88 מול הכבשה השחורה שלה בטיס ועל כן ידעו קרלו אנצ'לוטי ושחקניו שניצחון יחזיר אותם למקום הראשון בטבלה. הבלאנקוס הגיעו למשחק החוץ עם ארבעה שחקני הגנה בלבד כשירים בעקבות הפציעה הטרייה של דייויד אלאבה שהצטרף לאדר מיליטאו וטיבו קורטואה שגם כן סובלים מקרע ברצועה הצולבת, ועל כן פתח אנצ'לוטי עם נאצ'ו, פראן גרסיה ולשער החזיר את קפה שהתאושש לחלוטין מהפציעה. אחרי כל זה, הבעיה של ריאל מדריד לא הייתה בהגנה, אלא דווקא בהתקפה - אבל היא למזלה הצליחה להכריע את ההתמודדות ולהשיג את שלוש הנקודות עם שער דרמטי בדקה ה-90+2 מראשו של לוקאס ואסקס.

אלאבס מיעטה לאיים על שערו של קפה וכלל לא ניצלה את העובדה שהאורחת נותרה בעשרה שחקנים אחרי שנאצ'ו בדקה ה-52 דרך על רגלו של סמו אומורודיון ובהמלצת שופטי המסך הורחק ובצדק בכרטיס אדום ישיר. מכאן שהבעיה של ריאל הייתה בהתקפה, כי למרות שפתחה היטב את המשחק, בקושי ייצרה איומים ממשיים על שער היריבה. בדקה ה-75 הגיעה ריאל להזדמנות ענק, אבל רודריגו שהיתל בהגנה המקומית לא הצליח למצוא את המסגרת. מי שכן מצא את הרשת והחזיר את הלבנים למקום הראשון בטבלה הוא לוקאס ואסקס, שטוני קרוס שהרים את הקרן מצד שמאל זיהה אותו עומד לבד ברחבה והוא נגח בחופשיות כדור שקפץ על הדשא והכניע את אנטוניו סיברה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
חרמן פצלה, שחקן ריאל בטיס. GettyImages
הכבשה השחורה של ג'ירונה. פצלה ובטיס חוגגים/GettyImages

בטיס - ג'ירונה 1:1

אחרי ה-2:4 הענק על ברצלונה הגיע 0:3 קליל על אלאבס - ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות שהבטיח לג'ירונה מחזור נוסף בפסגת הליגה. אלא שג'ירונה ידעה שיש לה סיבה אמיתית לחשוש ממפגש עם ריאל בטיס, מי שנחשבת לכבשה השחוה שלה בשל העובדה שניצחה בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ולא הפסידה לה מאז מרץ 2010 - מאז רשמה תשעה ניצחונות והיום ללא איסקו המושעה חילצה את התיקו השני ברצף זה. ג'ירונה עלתה ליתרון מפנדל מוצלח של ארטיום דובביק בדקה ה-39, אך המארחת השוותה בדקה ה-88 הודות לבעיטה אדירה של חרמן פצלה, שניצל ערבובייה אחרי כדור קרן כדי להפציץ כדור חזק שלגסאניגה לא היה סיכוי לעצור וכך האורחת ירדה למקום השני בסיום הערב.

משחקים נוספים:

קאדיס - ריאל סוסיאדד 0:0
מאיורקה - אוסאסונה 2:3

לאחר המחזור תצא הליגה לפגרת חג המולד, ותשוב לפעילות ב-2 בינואר 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully