וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "המפגש היה מיוחד ומוזר בשבילי. הקרדיט לתיאודוסיץ'"

מאמן הכוכב האדום מרוצה מהניצחון על מכבי תל אביב, בסרביה ובאירופה שיבחו את הרכז: "העביר שיעור בכדורסל, מאסטרו"

מחוץ לקווים, 21.12/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב נחלה הערב (חמישי) הפסד מוצדק ביורוליג, כשנכנעה 98:92 לכוכב האדום בלגרד. הצהובים אירחו באולם סגור בעירה של הכוכב את ההתמודדות, ומי שיצא מנצח היה יאניס ספרופולוס במפגש הראשון שלו מול אלופת ישראל מאז שזו פיטרה אותו.

המאמן היווני דיבר לאחר המשחק ואמר: "אני רוצה לברך את השחקנים על הניצחון, הראינו על המגרש שאנחנו רוצים את הניצחון מאוד ונלחמנו על כל כדור התקפית והגנתית. הרבה שחקנים שלנו היו נחושים להילחם ושהשתתפו בשני צידי המגרש. זו הסיבה שניצחנו קבוצה טובה מאוד. מכבי היא קבוצה מוכשרת מאוד ואתלטית, לא קל לשחק מולה, היום הראינו פנים הגנתיות טובות מאוד, והופעה טובה של כל השחקנים, בסוף שלטנו במשחק וניצחנו. אנחנו צריכים להמשיך ולהיות ביחד להילחם עד הסוף. המשחק היה מיוחד בשבילי כי זאת הפעם הראשונה שפגשתי את מכבי, ואני מאחל להם בהצלחה".

יאניס ספרופולוס, מאמן הכוכב האדום בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
ניצחון במפגש הפיקנטי. ספרופולוס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

במוקד המפגש עמדה ההצגה של מילוש תיאודוסיץ'. הרכז שיחגוג במרץ את יום הולדתו ה-37 הזכיר נשכחות עם אחת מהופעותיו הגדולות, כאשר 27 נקודות ו-14 אסיסטים זיכו אותו בציון מדד מדהים של 40. ספרופולוס שיבח אותו ואמר: "מילוש היה מדהים היום, אנחנו יודעים את האיכות שלו והכישרון שלו, הוא היה מדהים בלקלוע ובליצור לאחרים, מגיע לו קרדיט על הניצחון הזה, כדורסל זה משחק קבוצתי, וכולם השתתפו וכולם עזרו לניצחון הזה. גם לאזיץ' שעשה חמש עבירות עם הגנה טובה עזר".

לסיכום אמר ספרופולוס: "היו הרבה דברים מוזרים במשחק הזה - נגד מכבי בשבילי ובשביל ואסיליס (יראגוטליס, עוזר המאמן), שיחקנו באולם הביתי שלנו בלי האוהדים, משחק חוץ בבלגרד. הרבה דברים מוזרים. היינו מרוכזים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מילוש תיאודוסיץ', שחקן הכוכב האדום בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
הופעה של "מאסטרו". תיאודוסיץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

בתקשורת הסרבית התמוגגו מההצגה של תיאודוסיץ': "המאסטר תיאודוסיץ' ניצח על המקהלה, הכוכב האדום פירקה את מכבי", כתבו ב"קוריר" כאשר ב"טלגרף" הוסיפו ש"המשחק החל עם כמה טעויות של יאגו דוס סנטוס ומהר מאוד תיאודוסיץ' החליף אותו. הוא הביא את החוכמה והאנרגיה הדרושה. הוא ללא ספק היה ה-MVP של המשחק". עם זאת, באותו האתר לא שכחו שהכוכב האדום "כמעט הרסה הכל" לקראת הסיום, אחרי שהובילה בדו ספרתי במשך רוב המחצית השנייה.

ביומיים האחרונים עסקו בקבוצה הסרבית בסאגת שבאז נאפייר, שלאחר סדרת הכחשות עזב בטונים צורמים וחתם במילאנו שממנה הגיע בקיץ האחרון. בסרביה לא יתגעגעו לגארד האמריקאי, כפי שכתבו ב"מונדו": "אין שבאז, אין בעיה. זו האומנות של מילוש תיאודוסיץ'". ברשתות החברתיות של היורוליג צייצו בשבחו של תיאודוסיץ' וכתבו: "הוא העביר שם שיעור כדורסל בחינם. הוא טוב מדי, מאסטרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully