וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתי הוא מבצרה: מכבי תל אביב הפסידה 98:92 לכוכב האדום בבלגרד

הצהובים אירחו את הסרבים בעירם, נכנעו להצגת ענק של תיאודוסיץ' והפסידו להם בפעם השישית ברציפות. המפגש הראשון מול ספרופולוס מאז שפוטר הסתיים בניצחון ליווני

לא כך דמיין יאניס ספרופולוס שייראה משחק החוץ הראשון שלו מול מכבי תל אביב מאז שפוטר ממנה, אך לפחות במבחן התוצאה הוא יכול להיות מרוצה. הצהובים נחלו הערב (חמישי) הפסד 98:92 לכוכב האדום בבלגרד, במשחק שאותו אלופת ישראל אירחה בעירה של האורחת במקום ביד אליהו ששם היווני לבטח היה מתקבל בתשואות. שלוש שנים חלפו מאז שמכבי תל אביב גברה על הכוכב האדום, ואחרי שישה הפסדים רצופים אפשר בהחלט להכתיר את היריבה ככבשה השחורה-אדומה של אלופת ישראל ביורוליג.

כבר מן הרבע הראשון מילוש תיאודוסיץ' שידר ל"מארחת" שהוא עומד לרשום הופעה ששייכת לימיו הגדולים בצסק"א מוסקבה. פתיחה טובה שלו הספיקה רק לשוויון בתום הרבע, אך ברבע השני הצטרפו אליו חבריו למטח שלשות שקבע 42:51 בהפסקה. ווייד בולדווין כהרגלו חתם מחצית ראשונה חלשה שלו עם עבירה טכנית, וגם התעוררות חיובית שלו במחצית השנייה לא עזרה לעודד קטש. מכבי תל אביב עוד ניסתה להתקרב, אך תיאודוסיץ' כל פעם נעץ עוד מסמר שהוציא את הרוח מהמפרשים - בערב ענק של 27 נקודות, 14 אסיסטים ומדד 40.

משחק אחד לתום הסיבוב הראשון, הצהובים יורדים למאזן 7:9. האדומים עם מאזן 10:6, ומקווים שהניצחון המרשים הזה יוציא אותם לדרך חדשה לקראת החצי השני של העונה.מילוש תיאודוסיץ' הוביל עם דאבל דאבל אדיר של 27 נקודות ו-14 אסיסטים ב-6 מ-9 מחוץ לקשת. ג'ואל בולומבוי הצטרף אליו עם 20 נקודות. ווייד בולדווין קלע 22 עבור מכבי תל אביב, 20 ללורנזו בראון ו-18 לג'וש ניבו.

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 22, לורנזו בראון 20, ג'וש ניבו 18, תמיר בלאט 11, חסיאל ריברו 8, אנטוניוס קליבלנד 5, בונזי קולסון 4, רומן סורקין ורפי מנקו 2 כ"א. שותפו ולא קלעו: ג'יימס ווב וג'ייק כהן.

קלעו לכוכב האדום בלגרד: מילוש תיאודוסיץ' 27 (14 אסיסטים), ג'ואל בולומבוי 20, רוקאס גיידראיטיס 16, מייק טובי 12, אדם האנגה 6, דיאן דבידובאץ 5, ברנקו לאזיץ 4, נמניה נדוביץ' ולוקה מיטרוביץ' 3 כ"א, מרקו סימונוביץ' 2. שותף ולא קלע: יאגו דוס סנטוס.

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
חזר לעצמו במחצית השנייה, אך זה לא הספיק./אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

מהלך המשחק

רבע 1: לורנזו בראון דייק מבחוץ בדקה השנייה, וכבר התעלה על מספר הנקודות שקלע לפני יומיים לפני כן מול באסקוניה. ג'וש ניבו קלע את חמש הנקודות הבאות בצהוב וקבע 4:8 אחרי למעלה מחמש דקות. מילוש תיאודוסיץ' קלע שלשה, סחט עבירה והשלים מהלך של ארבע נקודות שקבע 10:10. ג'ואל בולומבוי שפתח נהדר סידר לכוכב האדום יתרון ראשון, תיאודוסיץ' הוסיף עוד שלשה. צליפה של תמיר בלאט מבחוץ נענתה בעוד אחת של תיאודוסיץ', שלשה של בראון על הבאזר קבעה 20:20 בתום הרבע.

רבע 2: הכוכב האדום החלה טוב את הרבע השני וארבע שלשות העלו אותה ל-23:34. מכבי תל אביב התאוששה עם שש נקודות רצופות וצימקה את ההפרש, אך אז הגיע תיאודוסיץ' עם עוד שלשה משוגעת בסוף שעון הזריקות. ווייד בולדווין שוב ספג עבירה טכנית והחזיר אחר כך עם שלשה, אדם האנגה קלע על הבאזר ומחצית חלומית של תיאודוסיץ' עם 15 נקודות ו-8 אסיסטים הסתיימה ב-42:51 לכוכב האדום.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
התעוררו מאוחר מדי. בראון/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

רבע 3: תיאודוסיץ' המשיך בדיוק מאיפה שעצר, וירד לספסל אחרי שהעלה את הכוכב האדום ל-50:66. הצהובים לא הצליחו לקזז את הפער גם אחרי ירידת הרכז הוותיק, למרות התעוררות של בולדווין. תיאודוסיץ' הוסיף שלשה שישית ובלאט קלע שלשה משלו, רוקאס גיידראיטיס קבע 65:79 לכוכב האדום בתום הרבע.

רבע 4: תיאודוסיץ' קלע מקרוב אחרי חדירה נהדרת, בראון חטף וצימק ל-81:69 שגרם לספרופולוס להזעיק פסק זמן. האנגה הוסיף שלשה, דיאן דבידובאץ השלים מהלך של סל ועבירה שהוציא את הרוח מהמפרשים. דקה וחצי לסיום ההפרש חזר להיות חד ספרתי אירע זמן רב, זאת בזכות שלשה של בונזי קולסון שהקטינה ל-96:87. בראון צימק עוד יותר, אך רפי מנקו פספס הזדמנות נוספת להתקרב והכוכב האדום ניצחה 92:98.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully