וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוקת עומסים בבית"ר ירושלים, הפועל באר שבע רוצה להציל את העונה

אבוקסיס צפוי לעלות עם מורוזוב וג'ורג' (שבת, 19:30, ספורט2) במטרה להשיג ניצחון שני רצוף. ברדה ללא אלמוג שסיים את העונה ופוקו המורחק, בדש יקבל דקות

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תארח מחר (שבת, 19:30, ספורט2) את הפועל ב"ש בטדי, בתקוה להשיג ניצחון שני ברציפות ולהתקרב לחלק העליון של הטבלה. בשל הסמיכות למשחק נגד מכבי נתניה, יוסי אבוקסיס עושה הכנות מינימליות, כמעט מבלי לתרגל הרכב, אך כבר עתה ברור כי בן ביטון הפצוע ייעדר כשגריגורי מורוזוב צפוי להחליפו. בנוסף, אבוקסיס עשוי לערוך עוד שינוי בקישור או בהתקפה לצורך חלוקת עומסים ומניעת פציעות, כאשר מיירון ג'ורג' עשי לפתוח.

במשחק מחר יהיה ניתן לראות מחוץ ליציעים בטדי גם את קיר ההנצחה בשיתוף פעולה בין האוהדים לעיריית ירושלים. הקישור עם הכיתוב "אחים שלנו, לנצח נזכור אתכם", נמצא מחוץ ליציע המזרחי ולזכר הנופלים, אוהדי בית"ר ירושלים.

גריגורי מורוזוב שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
יקבל את המקום על חשבון ביטון בהרכב. מורוזוב/מאור אלקסלסי

הפועל באר שבע

להפועל באר שבע אין יותר מדי זמן להתאושש מההפסד הביתי למכבי תל אביב שלשום, וכבר מחר היא תעלה לבירה למפגש חוץ מול בית"ר ירושלים. בקבוצה עיכלו אתמול את הפציעה הקשה של אילון אלמוג ומדובר בעוד איבוד של נכס התקפי, אחרי שבמהלך פגרת המלחמה עזבו פטריק קלימלה וכריס פטרסון. ההיעדרות של אלמוג, תקצר עוד יותר את השמיכה ההתקפית של אליניב ברדה, שמחר יחסר גם את אנדרה פוקו שספג כרטיס אדום מול מכבי תל אביב.

מי שעשוי לחזור לעניינים אחרי שסופסל במשחקים האחרונים הוא גיא בדש. בקבוצה מבינים שהם צריכים לנסות ולתת צ'אנס מחודש לשחקן הקו שהגיע מהפועל ירושלים והוא יקבל דקות מחר, גם אם לא יפתח בהרכב. בהפועל באר שבע יקוו לחזור עם נקודות מטדי כדי לא לאבד לגמרי את האמונה שאפשר עוד להציל את העונה הזו ולהיאבק על כרטיס לאירופה.

גיא בדש הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
עשוי לקבל הזדמנות. גיא בדש/מאור אלקסלסי

טריוויה

* בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל באר שבע רק פעם אחת ב-30 מפגשי הליגה האחרונים. זה קרה בדצמבר 2019, אז שלומי אזולאי החלוץ קבע 0:1 בטרנר.

* כדי למצוא את הניצחון הביתי האחרון של בית"ר על היריבה מבירת הנגב צריך לחזור יותר מעשור אחורה, עד ה-0:1 של אבי ריקן באפריל 2013. מאז היו 15 ניסיונות שהסתיימו ב-10 הפסדים וחמש תוצאות תיקו.

* גם לפני שש שנים נפגשו השתיים במחזור ה-11 בטדי, ואז אריק סאבו הציל את בית"ר עם 2:2 בתוספת הזמן. בן ביטון, היום שחקן המארחת, פתח אז יחד עם מיגל ויטור בהגנת באר שבע.

* הפועל באר שבע עם ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים וסך הכול חמישה הפסדים העונה (כולם על חודו של שער). זה המצב הכי גרוע מאז 2011/12, אז היו לה שמונה הפסדים וארבע נקודות בלבד אחרי 10 מחזורים.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: טדי
קהל: 4200

משחקי המחזור ה-11:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חיפה - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - בני סכנין
שבת, 18:00: מכבי בני ריינה - הפועל ירושלים
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט2)

ראשון, 20:00: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב (ספורט1)
ראשון, 20:30: הפועל חדרה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully