וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין נפצע בשריר הירך וייבדק, חשש במכבי תל אביב מקרע

21.12.2023 / 23:50

גארד מכבי תל אביב נפגע בהפסד לכוכב האדום, קטש: "נראה כמו מתיחה חזקה, נקווה שלא יותר מזה. תיאודוסיץ' שלט במשחק, כאוהד כדורסל זה כיף לראות, כשאתה מאמן מולו זה פחות נעים"

מחוץ לקווים, 21.12/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב ניצחה את שני משחקי היורוליג האחרונים שאירחה בבלגרד ועלתה לצמרת הגבוהה, אבל הערב (חמישי), במשחק "בית" מול הכוכב האדום בלגרד ששיחקה בעירה, זה הסתיים ב-98:92 ובהפסד השישי ברציפות לאדומים מבלגרד, שבחודשיים האחרונים מאמן אותם יאניס ספרופולוס.

מעבר להפסד, מכבי תל אביב מודאגת מווייד בולדווין שנפצע וייבדק. הפציעה של הגארד היא בשריר הירך, ובמועדון מקווים שמדובר במתיחה חזקה אולם יש חשש לקרע. המאמן עודד קטש אמר לגביו: "אני מקווה שהפציעה של ווייד יותר קלה ממה שהיא נראית. המצב של ווייד מרגיש כמו מתיחה חזקה, נקווה שזה לא יותר מזה, אנחנו צריכים את כולם בריאים בלוח המשחקים המטורף הזה".

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
סיבה לדאגה. בולדווין/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

באשר להפסד עצמו אמר קטש: "זה היה אחד מהימים האלה. התחלנו טוב ברבע הראשון, החטאנו כמה זריקות פנויות והם קלעו סלים קשים, זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו. שתי הקבוצות שיחקו בקצב גבוה, רואים את התוצאה. נלחמנו עד הסוף, אבל צריך לתת להם קרדיט, הם שיחקו טוב יותר, קלעו יותר זריקות מאיתנו. היו להם מהלכים גדולים. מילוש תיאודוסיץ' עשה את הדברים שלו, הוא שלט במשחק, ניסינו לשנות הגנות עליו, אבל הוא מצא את המשחק שלו והייתה לו השפעה גדולה על המשחק. כאוהד כדורסל זה כיף לראות, ובימים שאתה עומד על הקווים מולו זה פחות נעים. אנחנו מאוכזבים, זה לא קל בשבוע הכפול, הקבוצה היותר טובה ניצחה".

על היריבה אמר המאמן: "הם שיחקו טוב מאוד, מצאו פיתרון לכל דבר על המגרש. למילוש הייתה השפעה גדולה, יש לכוכב האדום סגל טוב עם מאמן טוב, אני בטוח שיאניס ספרופולוס מכיר את הקבוצה. יש להם שחקנים טובים, אם הם קולעים ככה אז קשה מאוד לעמוד איתם. צריך לתת קרדיט ליאניס ולכוכב האדום, זה לא רק שהם לא שיחקו יותר טוב מאיתנו, הם קלעו זריקות קשות מאוד. לא היינו מספיק טובים והקבוצה היותר טובה ניצחה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
הפסד מאכזב. קטש/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

"הקהל שלנו חסר לנו, הסיטואציה משוגעת בשבילנו", הוסיף קטש, "ברגע שלא יכולנו לשחק בישראל, לא היה מקום טוב יותר מבלגרד. האנשים כאן מאוד נחמדים אלינו, אנחנו מודים להם על הכל. חסר לנו לשחק עם הקהל, בשביל זה אתה משחק כדורסל. מבחינת כדורסל החטאנו הרבה זריקות, ולא היינו מספיק רגועים, גם בעונה שעברה הם ניצחו אותנו פעמיים, אולי יש משהו בקארמה".

"נגרר לקצב גבוה, המון פוזשנים אז התוצאה גבוהה. גם ברבע הראשון שעשינו הגנה טובה הם מצאו את הדרך לקלוע זריקות קשות. היו כמה שריקות בחצי הראשון שעזרו להם ועבדו לרעתנו. מאוד מאכזב כמו כל משחק שמפסידים. זה לא פשוט לחלק עומסים במשחק שני בשבוע כפול, אנחנו לא בשיא הכושר שלנו ולא מתאמנים במצב אופטימלי, לא מנסים להשתמש בזה כתירוץ, אבל אפשר היה להרגיש עייפות אצל חלק מהשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully