וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטציות בריינה והפועל ירושלים, מימר: "נצטרך לבוא עם המוכנות שלנו"

ואקה ומאיר צפויים לפתוח בשורות הפתעת העונה, גרצ'קין וקאפיטה ככל הנראה יקבלו את חולצת ה-11 אצל זיו אריה, שמקווה להמשיך במומנטום אחרי הניצחון הבכורה (18:00)

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 0:1 על הפועל פתח תקוה/ספורט1

בני ריינה

הפתעת העונה תנסה להמשיך במומנטום. בקבוצה נערכים לקראת שבוע עמוס נוסף הכולל שלושה משחקים וכחלק מחלוקת העומסים ימשיך המאמן שרון מימר לעשות רוטציה בהרכב. על פי התרגול נראה שעמית מאיר והנרי ואקה יפתחו ב-11, על חשבונם של פרדי וארגס ומארק קוסטה. "אנחנו הולכים למשחק נגד קבוצה מאוד מאומנת, מאוד מחויבת שמשחקת ברוב המשחקים בצורה טובה מאוד וסבלה מחוסר מזל", אמר מימר. "הם יבואו אחרי ניצחון ועם ביטחון, נצטרך לבוא עם המוכנות שלנו ולעשות את הדברים בצורה הכי טובה, כדי להמשיך במומנטום שלנו. יש לנו הרבה מה להרוויח מהמשחק הזה".

שחקן בני ריינה הנרי ואקה. מאור אלקסלסי
אמור לתפוס את מקומו של קוסטה. ואקה/מאור אלקסלסי

הפועל ירושלים

עם ניצחון ראשון העונה ותקווה לצאת לדרך חדשה, הפועל ירושלים - עדיין נועלת הטבלה - תנסה להתגבר על הפתעת העונה. זיו אריה צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב: מקס גרצ'קין שהיה חולה נגד הפועל חדרה צפוי לחזור ל-11, כאשר בחלק הקדמי קאפיטה נמצא בתמונת ההרכב, אם ילה דאון לא יפתח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קאפיטה הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יקבל מקום ב-11? קאפיטה/ברני ארדוב

טריוויה

* שני המפגשים בעונה שעברה הסתיימו בניצחונות חוץ ורק שחקנים זרים כבשו. אונדז'יי באצ'ו וג'ורדן בוטאקה העניקו להפועל ירושלים 0:2 בגרין בסיום הסיבוב הראשון ומארק קוסטה קבע 0:1 לזכות בני ריינה בטדי במחזור שחתם את הליגה הסדירה.

* בני ריינה צברה שמונה נקודות העונה ממצבי פיגור - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. פעמיים הצליחה להשלים מהפכים ופעמיים איזנה את התוצאה.

* לעומתה, הפועל ירושלים פיגרה הכי הרבה והפסידה הכי הרבה (שש פעמים מתוך שבע). רק מול מכבי נתניה חילצה נקודה עם 1:1 של אופק ביטון בתוספת הזמן.

* ריינה לא ספגה בארבעה מחמשת משחקיה מאז חזרת הליגה, בעוד הפועל ירושלים כבשה פחות מכל אחת אחרת (שישה שערים בלבד, מתוכם שניים במשחקי חוץ).

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: גרין
קהל: 500

משחקי המחזור ה-11:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חיפה - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - בני סכנין
שבת, 18:00: מכבי בני ריינה - הפועל ירושלים
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט2)

ראשון, 20:00: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב (ספורט1)
ראשון, 20:30: הפועל חדרה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully