וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד צפוי לחזור להרכב הפועל חיפה, שינויים גם במכבי נתניה

הבלם שמצא עצמו מחוץ לסגל מספר פעמים יוצב לצד דיבה בהגנה, סנטוס ישוב ל-11 של רוני לוי. רומן על הקווים של היריבה, ג'אבר עשוי לפתוח כבלם: "מאמינים בעצמנו, ניתן הכל" (שבת, 18:00, ספורט4)

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

הפועל חיפה

בלמה של הפועל חיפה, חאתם עבד אלחמיד, צפוי לחזור להרכב הקבוצה למשחק מחר (שבת, 18:00, ספורט4) נגד מכבי נתניה. כזכור, אלחמיד מצא עצמו מחוץ לסגל כבר כמה פעמים אחרי שאיחר לחלק מהאימונים. רוני לוי מתלבט אם לפתוח עם אלחמיד כבלם או קשר, אך לפי התרגולים האחרונים הוא יוצב בעמדתו הטבעית לצידו של ג'ורג' דיבה. בנוסף קיימת התלבטות בין ינון אליהו לבין נועם בן הרוש. מוחמד קמארה ייעדר בשל צהובים, כאשר לפי התרגולים פליפה סנטוס יחזור להרכב על חשבונו. גיא מלמד ימשיך בחוד כאשר גם איתי בוגנים צפוי לקבל את הקרדיט בהרכב.

"מכבי נתניה קבוצה מאוד אינטנסיבית עם שחקנים מאוד מוכשרים", אמר המאמן רוני לוי לקראת המפגש מול נתניה. "המשחקים מולם תמיד בקצבים גבוהים. אנחנו חוזרים הביתה ואני מקווה עם הרבה קהל שלנו, נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח את המשחק. הימים האלה מאוד צפופים, כל שלושה ימים משחק וצריך לעשות את ההתאמות גם הגופניות וגם הקבוצתיות ונתכונן הכי טוב שאפשר".

פליפה סנטוס שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
חוזר להרכב של רוני לוי. סנטוס/מאור אלקסלסי

מכבי נתניה

לאחר שפיטרה את רן קוז'וך, תנסה נתניה לצאת מהמשבר. מאמן קבוצת הנוער דן רומן, שהעביר את אימון הבוקר, יעמוד מחר על הקווים, בצוותא עם צוות האימון הקיים - עוזר המאמן יובל עזריה ומאמן הכושר ישראל זוויטי. בשלב זה לא ברור אם רומן יהיה מינוי של קבע להמשך המשחקים והדברים עשויים להתבהר במהלך הימים הקרובים.

מתן לוי הפצוע ייעדר. מסתמנים מספר שינויים בהרכב וסגל, כשגיא מזרחי יפתח בעמדת המגן הימני, בעוד יובל שדה או כארם ג'אבר עשויים לפתוח בעמדת הבלם לצידו של ג'ואל אבו חנא. בר כהן שנכנס כמחליף בהפסד לבית"ר ירושלים עשוי לחזור להרכב ובחלק הקדמי שוקלים בקבוצה לשנות מערך ולפתוח עם סטניסלב בילנקי ואיתמר שבירו יחד.

"מן הסתם זה לא פשוט לאמן בתקופה הזאת", אמר רומן. "אנחנו מנסים להתנתק וזו סוג של פריבילגיה לאמן כדורגל בתקופה הזאת. אנחנו מרגישים שיש לנו את הזכות ואולי אפילו את החובה לשמח אנשים בתקופה הזאת ובזה אנחנו מנסים להתרכז". על ההכנות לקראת הפועל חיפה: "זה משחק לא קל, כמו כל משחק בליגה הזאת. הפועל חיפה זו קבוצה חזקה, מאומנת ובמומנטום טוב, אבל אנחנו באמת מאמינים בעצמנו ומאמינים בשחקנים שלנו. נבוא וניתן הכל, ונבוא בכל הכוח למשחק הזה".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
דן רומן, מאמן קבוצת הנוער של מכבי נתניה. באדיבות מכבי נתניה, אתר רשמי
בכורה על הקווים. רומן/אתר רשמי, באדיבות מכבי נתניה

טריוויה

* הפועל חיפה לא הצליחה לנצח את מכבי נתניה בתשעת מפגשי הליגה האחרונים: חמישה הסתיימו בהפסדים וארבעה ב-0:0.

* הניצחון האחרון של הפועל חיפה היה 1:2 בחוץ בדצמבר 2018. בן אז'ובל וגבריאל תמאש הפכו אז את התוצאה אחרי שער של פאטוס בצ'יראי. לפני כן באותה עונה היה גם הניצחון הביתי האחרון: 0:5 גדול במחזור הפתיחה.

* הפועל חיפה עם נקודה אחת מתשע האחרונות בבית ואילו מכבי נתניה עדיין לא ניצחה בחוץ העונה.

* נתניה גם לא שמרה על שער נקי ב-12 משחקי הליגה האחרונים שלה כאורחת, מאז ה-0:2 בטדי על הפועל ירושלים בתחילת פברואר.

* הפועל חיפה היא אחת משתי הקבוצות היחידות שלא כבשו העונה ברבע השעה הראשונה (יחד עם הפועל ירושלים). השער הכי מוקדם שלה שייך ללירן סרדל (בדקה ה-21 בדרך ל-1:1 מול הפועל פתח תקוה).

הרכבי הקבוצות

שופט: ספיר ברמן
אצטדיון: חיפה
קהל: 1512

משחקי המחזור ה-11:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חיפה - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - בני סכנין
שבת, 18:00: מכבי בני ריינה - הפועל ירושלים
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט2)

ראשון, 20:00: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב (ספורט1)
ראשון, 20:30: הפועל חדרה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully