וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר ישוב בהפועל תל אביב, בכורה לבואטנג בהפועל פתח תקוה

הקפטן צפוי להחליף את רודריגס בהרכב של למה (שבת, 15:00, ספורט4), התלבטות בין צ'יבוטה לאלטמן. בני יירד לספסל, שטיין במקום שכטר אצל המלאבסים

מחזור 11הסתיים23/12/2023
הפועל תל אביב
  • סניור (13)
  • צ'יבוטה (39)
  • סניור (69)
  • אלטמן (74)
1:4
  • (88) שכטר
הפועל פתח תקוה
תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 0:2 על מכבי פתח תקוה/ספורט1

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תארח מחר (שבת, 15:00, ספורט4) את הפועל פתח תקוה בתקוה להשיג ניצחון שלישי ברציפות, להגיע ל-18 נקודות ולתקוע יתד חזק בפלייאוף העליון. במועדון אמרו אתמול: "הרבה מזלזלים בנו, לא חסרות בעיות, אך יש כאן מרקם בריא שמתנתק מרעשים ומתחבר משבוע לשבוע".

בורחה למה אמר לשחקניו השבוע: "עבדנו טקטית בדיוק כמו שרצינו נגד מכבי פתח תקוה ובגלל זה ניצחנו. אנחנו צריכים להמשיך ולנצח כדי להוכיח שאנחנו ראויים להיות למעלה, אנחנו שווים את זה".

חוסה רודריגס עשוי לקבל מנוחה ונראה כי דן איינבינדר יחזור ל-11. מאוויס צ'יבוטה, שהיה מוצהב נגד מכבי פ"ת, יחזור לסגל. עדיין לא ברור אם שחקן הכנף או אלטמן ישובו להרכב.

שחקן הפועל תל אביב מאוויס צ'יבוטה. ברני ארדוב
יחזור ל-11 של למה? צ'יבוטה/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה

לאחר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, הפועל פתח תקווה תתארח אצל הפועל תל אביב בבלומפילד במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל במטרה לחזור לנצח ולברוח מעט מהתחתית.

"השגנו תוצאות פחות טובות במשחקים האחרונים, אבל יש גם תקופות כאלו בכדורגל. התכוננו כמו שצריך למשחק מחר ונרצה לשמח את הקהל שיגיע. זאת ליגה מאוד צפופה, שלוש נקודות מפרידות בין המקום ה-6 למקום ה-13 ואנחנו יודעים שכל ניצחון יכול להעיף אותנו קדימה", אמר המאמן עופר טסלפפה לקראת המשחק.

טסלפפה יחסר מחר לא מעט שחקנים. בנוסף לשוער עומר כץ והקשר אבי ריקן הפצועים לתקופה ממושכת, גם המגן השמאלי יאן קיניונס, שנפצע במשחק מול בני ריינה בשיניו ופונה לבית החולים, לא יהיה כשיר. השחקן יקבל קיבוע מיוחד וקבוע להחזקת שיניו ביום שני ולאחר מכן יוכל לחזור. כמו כן, גם הקשר עידן ורד, שסובל מכאבים בגיד בשריר האחורי, ערך אימון חלקי ובקבוצה ייתנו לו לנוח משחק שני ברציפות על מנת שיוכל להיכלל בסגל לדרבי ביום רביעי הקרוב.

המאמן מתכנן שני שינויים ב-11 שהפסידו ביום שלישי האחרון לבני ריינה. ריצ'ארד בואטנג יערוך הופעת בכורה בהרכב כשיפתח במקומו של גולן בני, כאשר גם איתי שכטר, שחווה עומס גדול בתקופה האחרונה, יתחיל את המשחק על הספסל כשרז שטיין יפתח ב-11.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רז שטיין, הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
יחליף את שכטר ב-11 של טסלפפה. שטיין/קובי אליהו

טריוויה

* 126 מפגשי ליגה בין הקבוצות מאז קום המדינה, כאשר שני האחרונים היו בלאומית ב-2017/18 וכל אחת ניצחה אז בחוץ. המאזן הכולל: 34:55 להפועל תל אביב בניצחונות ועוד 37 תוצאות תיקו.

* הניצחון הביתי האחרון של הפועל תל אביב על הפועל פתח תקוה היה 0:5 מוחץ באוקטובר 2011. עומר דמארי כבש אז שלושער וטוטו תמוז הוסיף צמד.

* זו הפעם החמישית בהיסטוריה שהשתיים נפגשות במחזור ה-11. ב-1952 זה נגמר ב-0:0 ומאז רק ניצחונות חוץ. הפועל פתח תקוה ניצחה כאורחת במחזור ה-11 ב-1975 וגם ב-1981 ו-1994, ואילו הפועל תל אביב ניצחה ב-2005 עם 0:3 באורווה משערים של איליה יברויאן, עומר פרץ ושמעון גרשון.

* הפועל תל אביב חיברה שני ניצחונות רצופים לראשונה מאז ינואר 2022. אז הרצף התארך לארבעה ניצחונות.

* הפועל פתח תקוה היא הקבוצה היחידה בליגה (פרט להפועל ירושלים) שלא כבשה באף משחק יותר משער אחד. היא חולקת עם הירושלמים גם את מאזן החוץ הגרוע בליגה: נקודה מתוך 15 אפשריות.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 3023

משחקי המחזור ה-11:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חיפה - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - בני סכנין
שבת, 18:00: מכבי בני ריינה - הפועל ירושלים
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט2)

ראשון, 20:00: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב (ספורט1)
ראשון, 20:30: הפועל חדרה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully