וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צניחה חופשית: נאפולי הפסידה לרומא. ניצחונות לאינטר וליובנטוס

האלופה נכנעה באולימפיקו 2:0 וירדה למקום השביעי במשחק בו הורחקו פוליטאנו ואוסימן, הג'אלורוסי חלפו על פניה. המוליכה שמרה על פער ארבע נקודות עם 0:2 על לצ'ה, 1:2 ליובנטוס על פרוזינונה

תקציר: רומא - נאפולי 0:2/ספורט1

המחזור ה-16 בליגה האיטלקית הגיע לסיומו כבר הערב (שבת), זאת לאור חג המולד שיצוין בראשון בערב. שישה משחקים נערכו בסרייה א', כאשר האחרון הפגיש באולימפיקו בין רומא לנאפולי והסתיים בהפסד נוסף של האלופה. עוד קודם לכן אינטר המוליכה גברה על לצ'ה, ובכך שמרה על סטטוס קוו ופער של ארבע נקודות מיובנטוס שניצחה את פרוזינונה. בולוניה המפתיעה המשיכה במומנטום על ניצחון יקר 0:1 על אטאלנטה.

לורנצו פלגריני, רומלו לוקאקו, שחקני רומא. GettyImages
התאוששו מההפסד לבולוניה, יובנטוס מחכה במחזור הבא. פלגריני ולוקאקו/GettyImages

רומא - נאפולי 0:2

אחרי ההפסד לבולוניה במאבק על המקום הרביעי, ז'וזה מוריניו והג'אלורוסי המשיכו ברצף של משחקים גדולים לשמחתם חגגו 0:2 יוקרתי על האלופה האלופה נאפולי. החבורה של וולטר מצארי, על אף הניצחון על קליארי במחזור הקודם, שוב נראתה אבודה ואחרי שעפה מהגביע עם 4:0 משפיל לפרוזינונה באמצע השבוע, איבדה את הראש גם בעיר הבירה הערב כששניים מכוכביה הורחקו בכרטיסים אדומים, נכנעה באולימפיקו 2:0 וירדה למקום השביעי, כאשר רומא היא זו שחלפה על פניה ועלתה למקום השישי.

במחזור הבא רומא תתארח בטורינו אצל יובנטוס והיא תגיע למפגש אצל הגברת הזקנה אחרי ניצחון יקר משערים של לורנצו פלגריני בדקה ה-76 ורומלו לוקאקו בדקה ה-90+6. תחילה היו אלה סרדאר אזמון וסטפן אל שעראווי שלא הצליחו לבעוט לשער, אבל הניסיונות שלהם הובילו לכך שהכדור נחת ברחבה אצל פלגריני, שנתן לו לקפוץ על הדשא פעם אחת ואז בבעיטת וולה נפלאה מצא את הרשת. עמוק בתוספת הזמן, כבר מול תשעה שחקנים, רומלו לוקאקו נותר חופשי ברחבה וקבע 0:2 בסיום.

כאמור, נאפולי סיימה את הערב בתשעה שחקנים כי בדקה ה-66 הורחק מתאו פוליטאנו שאיבד את שלוותו ובעט בניקולה זלבסקי שתפס אותו בחולצה. כעבור 20 דקות, ויקטור אוסימן שרק היום הוכרז כי האריך את חוזהו עד 2026, הצטרף אליו בחדר ההלבשה למקלחת מוקדמת מכיוון שספק ביצע עבירה מאחור על אל שעראווי, אבל בכל מקרה ראה את הכרטיס הצהוב השני והאדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צפו בתקציר הניצחון של יובנטוס בפרוזינונה

תקציר: פרוזינונה - יובנטוס 2:1/ספורט1
דושאן ולאחוביץ', שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
בא בזמן. ולאחוביץ'/רויטרס

פרוזינונה - יובנטוס 2:1

באמצע השבוע העולה החדשה הדהימה את איטליה כולה עם 0:4 בנאפולי בגביע, אך בליגה היא לא מנעה מהגברת הזקנה לחזור למסלול הניצחונות אחרי המעידה במחזור שעבר מול עולה חדשה נוספת - גנואה. החלוץ הטורקי בן ה-18 קנאן יילדיז ציין בכורה בהרכב עם שער ראשון במדי יובנטוס, וקבע 0:1 אחרי 12 דקות. אצל המארחת חיימה באאס נכנס כמחליף חצי שעה מהפתיחה בעקבות פציעה של פול לירולה, ובדקה ה-51 איזן את התוצאה. דושאן ולאחוביץ' נכנס על חשבון יילדיז הצעיר, ובדקה ה-81 הבקיע בנגיחה נהדרת את שער הניצחון כאשר לקראת הסיום שער נוסף שלו נפסל עקב נבדל.

מאמן בולוניה, טיאגו מוטה. Gabriele Maltinti, GettyImages
בולוניה דוהרת קדימה. טיאגו מוטה/GettyImages, Gabriele Maltinti

בולוניה - אטאלנטה 0:1

הספרינט של בולוניה נמשך ואחרי שגברה על רומא במחזור הקודם, היא שוב ניצחה יריבה ישירה על כרטיס לליגת האלופות. לואיס פרגוסון הסקוטי כבש בדקה ה-86 והקבוצה של טיאגו מוטה חזרה למקום הרביעי אחרי שאיבדה אותו לפיורנטינה ליום אחד. בולוניה עם ניצחון שלישי רצוף ועם 13 נקודות מ-15 האחרונות.

צפו בתקציר הניצחון של בולוניה

תקציר: בולוניה - אטאלנטה 0:1/ספורט1
ניקולו בארלה, שחקן אינטר חוגג. רויטרס
הרוויח מבישול מדהים של ארנאוטוביץ'. בארלה/רויטרס

אינטר - לצ'ה 0:2

המוליכה התאוששה מההפסד באמצע השבוע לבולוניה שהוביל להדחתה מהגביע ולפרידה מהתואר שבו זכתה בשנתיים האחרונות. לאוטרו מרטינס נעדר עקב פציעה, ומי שעבר לתפקיד המבקיע הוא דווקא הבלם יאן ביסק, שבנגיחה ממצב נייח בדקה ה-43 קבע 0:1 עם שערו הראשון במועדון. מרקו ארנאוטוביץ' פתח במקום מרטינס הפצוע, ובדקה ה-78 סיפק בישול מבריק עם העקב לניקולו בארלה שסגר סיפור. האורחת נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-83, לאחר שאקס מכבי פתח תקוה לאמק בנדה התפרץ על השופט.

משחקים נוספים:

טורינו - אודינזה 1:1
לטורינו: איבן איליץ' (88). לאודינזה: אוייר סראגה (81)

ורונה - קליארי 0:2
לוורונה: סיריל אנגונג (53), מילאן ג'וריץ' (90). הורחק בקליארי: אנטואן מקומבו (51).

משחקי המחזור ה-17 באיטליה

פיורנטינה - טורינו
נאפולי - מונצה
גנואה - אינטר
לאציו - פרוזינונה
אטאלנטה - לצ'ה
קליארי - אמפולי
אודינזה - בולוניה
מילאן - ססואולו
ורונה - סלרניטנה
יובנטוס - רומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully