וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד הפסידה 2:0 לווסטהאם, טוטנהאם גברה 1:2 על אברטון

טן האח בדרך הביתה? השדים האדומים נכנעו לשערים של בואן (72) וקודוס (78) וסופרים ארבעה משחקים בלי שער. רישרליסון וסון סידרו ניצחון שלישי רצוף לספרס, שלושער לסולאנקה הרותח שהעניק לבורנמות' 2:3 על נוטינגהאם בדקה ה-93

תקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:0/ספורט1

אחרי המשחק בו אסטון וילה נפרדה ב-1:1 משפילד יונייטד, המחזור ה-18 בפרמיירליג נמשך היום (שבת) כאשר יום המשחקים החל בהפסד 2:0 של מנצ'סטר יונייטד לווסטהאם. לאחר מכן ניוקאסל תתארח בלוטון וטוטנהאם תארח את אברטון.

ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 0:2

שלושה הפסדים ואפס שערי זכות בארבעת המשחקים האחרונים - זהו המאזן העגום שעימו מגיע אריק טן האח לחג המולד. מעמדו של המאמן ההולנדי שוב התערער אחרי ההפסד לאקס יונייטד דייויד מויס, כאשר הפטישים חלפו על פני השדים האדומים בטבלה.

מי שעשה את ההבדל שוב היה לוקאס פאקטה, אחרי שבמחזור הקודם בישל שלושה שערים ב-0:3 על וולבס. בדקה ה-72 הברזילאי שלח כדור עומק נהדר לג'רוד בואן, שהכניע את אנדרה אונאנה רק בניסיון השני כך שהבישול לא נרשם לפאקטה. הברזילאי בכל זאת הצליח להוסיף בישול לאוסף כעבור שש דקות, הרבה בזכות מוחמד קודוס. הגנאי ניצל איבוד כדור רשלני של קובי מיינו הצעיר והעביר לפאקטה, ששלח בכדור עומק את קודוס והוא מצא את הפינה הרחוקה של אונאנה.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. רויטרס
זה הסוף? טן האח, עם אחת מתמונות השנה בספורט/רויטרס
ג'רוד בואן, שחקן ווסטהאם חוגג. רויטרס
ווסטהאם ממשיכה בשלה. בואן/רויטרס

טוטנהאם - אברטון 1:2

התרנגולים יסיימו את המחזור בטופ 4, בחסות דחיית המשחק של מנצ'סטר סיטי ששיחקה בגביע העולם למועדונים. רישרליסון הלוהט כבש את שערו הרביעי בשלושה משחקים (9), אחרי שבין חודשים ינואר ונובמבר הבקיע שלוש פעמים בלבד. יונג-מין סון הכפיל (18) והספרס חגגו ניצחון שלישי ברציפות, כאשר מנגד, השער המצמק של אנדרה גומש (82) לא הספיק לאברטון שנעצרה אחרי רצף של ארבעה ניצחונות. הדאגה מבחינת טוטנהאם היא שוב בגזרת הפצועים, בגלל שכריסטיאן רומרו ירד בהפסקה ונראה על הספסל כשהוא מניח קרח על שריר הירך האחורי.

צפו בתקציר ה-1:2 של טוטנהאם על אברטון

תקציר: טוטנהאם - אברטון 1:2/ספורט1
שחקן טוטנהאם יונג מין סון חוגג עם רישרליסון. Catherine Ivill, GettyImages
הכובשים של טוטנהאם. סון עם רישרליסון/GettyImages, Catherine Ivill

לוטון - ניוקאסל 0:1

המגפייז לא מצליחים לצאת מהתקופה הנוראית, ומתרחקים מהצמרת. למרות שהביסו 0:3 את פולהאם במחזור שעבר, אחרי שהודחו על ידי צ'לסי ברבע גמר גביע הליגה באמצע השבוע, הערב ספגו אדי האו ושחקניו את הפסד הפרמיירליג השלישי שלהם בארבעה מחזורים. אנדרוס טאונסנד הבקיע (25) את השער היחיד במשחק והעניק לעולה מהצ'מפיונשיפ את ניצחונה השלישי בלבד העונה, אחרי שלושה הפסדים רצופים.

צפו בתקציר הניצחון של לוטון

תקציר: לוטון - ניוקאסל 0:1/ספורט1

נוטינגהאם פורסט - בורנמות' 3:2

הריצה המדהימה של הדובדבנים נמשכה עם משחק שישי רצוף ללא הפסד, שמתוכם חמישה הסתיימו בניצחון - כולל השלושה האחרונים. לכך אחראי קודם כל דומיניק סולאנקה הלוהט, שחתם תצוגת ענק ברמה האישית עם שער ניצחון בתוספת הזמן שקלקל לנונו אספיריטו סנטו את הופעת הבכורה על הקווים של נוטינגהאם. המארחת שיחקה ב-10 שחקנים מהדקה ה-23 אחרי הרחקתו של ווילי בולי בצהוב שני, אבל דווקא עלתה ליתרון ראשונה משער של אנתוני אלאנגה (46). אלא שאז סידר סולאנקה מהפך לבורנמות' עם צמד מהיר (50, 57), וגם אחרי שכריס ווד החזיר את פורסט ל-2:2 (74), החלוץ בן ה-26 של הקבוצה האורחת השלים שלושער (93) גדול והכריע את ההתמודדות

ביום ראשון תארח וולבס את צ'לסי (15:00, ספורט1) למשחק שינעל את משחקי המחזור, להוציא את המשחק החסר בין מנצ'סטר סיטי לברנטפורד שיתקיים בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully