וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אופ"א לעג לסופרליג: "מקווה שתחל בהקדם עם שתי קבוצות"

הכדורגל האירופי נגד המיזם גם במתכונתו החדשה, צ'פרין: "ג'ירונה ולברקוזן לא יוכלו להשתתף". נאפולי תומכת, הפרמיירליג, פ.ס.ז' ואתלטיקו התנגדו פומבית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.12/ספורט1

קרוב לשלוש שנים אחרי הסערה הראשונה, הסופרליג חזרה היום (חמישי) לעורר דרמה אחרי שבית הדין לצדק של האיחוד האירופי קבע כי לא ניתן למנוע את הקמתה של הליגה החדשה המתוכננת. ריאל מדריד וברצלונה כבר חגגו את הניצחון שלהן, אך בדיוק כמו בפעם שעברה, גם עכשיו קמה התנגדות גדולה למיזם מצד העמיתים בכדורגל האירופי.

קבוצות פרמיירליג שביצעו סיבוב פרסה מהיר בפעם הקודמת התנגדו למיזם, כאשר מטעם הנהלת הליגה יצאה ההודעה הבאה: "הפרמיירליג ממשיכה לדחות את הקונספט של סופרליג. האוהדים הם חלק חשוב מהמשחק והם הראו פעם אחר פעם את ההתנגדות שלהם לתחרות שמנתקת את הקשר בין הליגות המקומיות למפעלים האירופיים. הפרמיירליג מחויבת לתחרות פתוחה שמדגישה את ההצלחה במסגרות המקומיות ובמפעלים הבינלאומיים".

אלכסנדר צ'פרין נשיא אופ"א. רויטרס
ממשיך ללעוג לסופרליג. צ'פרין/רויטרס

נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין שוב התייחס בציניות לסופרליג, שבמבנה החדש שלה אמורה לכלול 64 קבוצות המחולקות לשלוש ליגות. "לא ננסה לעצור אותם, שיקימו מה שהם רוצים", אמר נשיא אופ"א, "אני מקווה שהם יקימו את הליגה העליונה שלהם מהר ככל האפשר - עם שתי קבוצות. הכדורגל אינו למכירה". בפורמט הנוכחי, קבוצות כמו ג'ירונה ולברקוזן (המוליכות כיום בספרד ובגרמניה) לא יוכלו להעפיל למפעל".

את הדברים הללו צ'פרין נשא במסיבת עיתונאים שנערכה ב"זום", ואחד ה"עיתונאים" שנוכח באותה השיחה היה לא אחר מאשר אנדראה אניילי, נשיא יובנטוס לשעבר, אחד ממקימי הסופרליג ומי שהפך מאז ליריב גדול של נשיא אופ"א.

בהודעה שהוציאה אופ"א נכתב: "אוהדים, שחקנים, מאמנים, התאחדויות, מועדונים, ליגות, וכל מי שאוהב את המשחק אומר בקול רם - אין מקום לסופרליג כלשהו באירופה. יושרה ספורטיבית היא זו שקובעת, הכדורגל הוא בשביל כולם, תשאירו אותו כך, תרוויחו את זה על המגרש".

שעה קלה לאחר מכן גם נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו מסר הצהרה ולפיה "עם כל הכבוד הגדול לבית הדין האירופי לצדק, פסק הדין שניתן היום לא משנה שום דבר. פיפ"א ואופ"א מארגנת את התחרויות הטובות ביותר מאז ומעולם וכך זה יהיה גם בעתיד. אנחנו נמשיך לספק את הטורנירים המרהיבים, התחרותיים והמשמעותיים ביותר בעולם ולהשתמש בהכנסות שלנו כדי לפתח כדורגל בכל פינה בעולם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד (מימין) עם אנריקה סרסו נשיא אתלטיקו מדריד. רויטרס
אתלטיקו מתנגדת ליוזמה של שכנתה. הנשיא אנריקה סרסו (משמאל) עם נשיא ריאל פלורנטינו פרס/רויטרס

קבוצות אנגליות נוספות הוציאו הודעות נגד הסופרליג, ואליהן הצטרפו כמה מהמועדונים הבכירים באירופה. נשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי מסר כי "פ.ס.ז' מתנגדת נחרצות לכל תכנית של סופרליג, כך היה מהיום הראשון וכך יהיה תמיד. פ.ס.ז' תומכת במודל הספורטיבי של הכדורגל האירופי ובתחרות פתוחה". אל חלאיפי גם עקץ את פלורנטינו פרס מריאל מדריד, שהביע תמיכה במפעל החדש בסרטון, כשאמר על כך ש"זה מוזר לדבר על הסופרליג כשמאחורייך כל הגביעים שזכיתם בהם בליגת האלופות".

אתלטיקו מדריד הוסיפה: "קהילת הכדורגל האירופי לא תמוכת בסופרליג. הגרמניות, צרפתיות, אנגליות, איטלקיות וספרדיות פרט לריאל וברצלונה מתנגדות. אנו קוראים לשמירה על הקהילה הרחבה של הכדורגל האירופי, שימור הליגות המקומיות והבטחת המקום במפעלים האירופיים באמצעות ההופעות על המגרש בכל עונה.

מי שבכל זאת פתוחה בפני האפשרות להצטרף לסופרליג היא אלופת איטליה, נאפולי. הנשיא אורליו דה לורנטיס אמר שהוא פתוח לדיאלוג עם מועדונים גדולים אחרים באירופה כדי לבנות ביחד את הפרויקט, אולם זמן קצר אחרי דבריו ההתאחדות האיטלקית הבהירה שהיא מתנגדת להקמת הסופרליג "למען הכדורגל האיטלקי כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully