וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו יחד ברגעים קשים": התרגשות בהפועל ת"א, שממשיכה לבחון את השוק

21.12.2023 / 8:35

בר טימור על החזרה מפיגור בהפסקה לניצחון על ונציה: "היום אני גאה בקבוצה פי מאה". קאמינגס ינחת באמצע השבוע הבא

תקציר: הפועל תל אביב - ונציה 81:100/ספורט1

ערב מרגש במיוחד עבר אמש (רביעי) על הפועל תל אביב בבלגרד, בסיומו ניצחה 81:100 את ונציה בשטארק ארנה. התמונות שליוו את סיום המשחק היו מרגשות במיוחד - השחקנים קיבלו אל הפרקט חלק מהילדים שפונו מבתיהם, חלקם חיבקו הורים של אוהדים שנפלו בקרבות, אחרים העלו תמונות עם הילדים בדרך למלון באוטובוס. לא מעט דמעות של אושר ושמחה, מעורבות עם צער וגעגוע, והכל בתיבול של ניצחון.

על הנייר, המשחק אמש היה אמור להיות זה שהפועל תל אביב תיעצר בו. ללא ג'ייקובן בראון ותומר גינת, נגד קבוצה שזקוקה לניצחון כדי להישאר בתמונת הפלייאין, אחרי שניצחה בסוף השבוע מעצמה כמו וירטוס בולוניה. גם המחצית הראשונה התאימה לתחזית: הפועל ירדה בפיגור, אפשרה לוונציה לקלוע 47 נקודות, כולל לא מעט שלשות אלא שאז הכל התהפך. מחצית שנייה של 34:59, והרבה רגש ודמעות בסיום.

"אנחנו מסיימים עם ניצחון מאוד חשוב בסיטואציה לא קלה, בלי שני שחקנים חשובים שלנו", סיכם הקפטן בר טימור, "אני תמיד גאה מאוד בקבוצה שלי, והיום אני גאה בה פי מאה. התחלנו לא טוב את המשחק ודיברנו אחד עם השני, ידענו שאנחנו שווים הרבה יותר. היינו ביחד ברגעים קשים, יצאנו מזה ביחד, זה ניצחון מאוד חשוב".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. הפועל תל אביב, אתר רשמי
חגיגות מרגשות בסיום. הפועל תל אביב/אתר רשמי, הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תגיע היום ארצה לקראת המשחק ביום ראשון נגד הפועל ירושלים. ג'ייקובן בראון יעבור במהלך סוף השבוע את ההליך הרפואי שיגרום לו להחמיץ כחודשיים של פעילות, ובמקביל בקבוצה יעשו מאמצים על מנת להכשיר את תומר גינת להתמודדות עם מחזיקת הגביע. הגארד וויל קאמינגס ינחת באמצע השבוע בישראל, כאשר בהפועל תל אביב ממשיכים לבחון את השוק לחיזוק הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully