וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקיעת ונציה: הפועל תל אביב פירקה 81:100 את האיטלקים

במשחק שהיה צמוד עד 5 הדקות האחרונות, האדומים רשמו ניצחון 9 רצוף בכל המסגרות. מנפורד להט עם 25, הולנד הוסיף 20 ב-100% מכל הטווחים

תקציר: הפועל תל אביב - ונציה 81:100/ספורט1

המומנטום הנהדר של הפועל תל אביב נמשך הערב (רביעי) עם ניצחון תשיעי ברציפות בכל המסגרות. האדומים חיזקו את מעמדם במקום השני בבית א', בזכות 81:100, תוצאה שלא משקפת את המשחק הצמוד שהיה במשך 35 דקות. לצד הקבוצה חגגו 160 האוהדים שהוטסו מהארץ לבלגרד במימון המועדון, כשהמשלחת האדומה הורכבה מבני משפחות שכולות ומפונים מצפון ישראל ומדרומה.

דווקא ללא ג'ייקובן בראון ותומר גינת הפצועים, החבורה של דני פרנקו הצליחה להתעלות בדקות הסיום ולפתוח פער דו-ספרתי ראשון במשחק, למי מהקבוצות, כשנותרו פחות מחמש דקות על השעון.

מעבר לקסבייר מנפורד שתפס פיקוד וניווט לא רק בקליעה, אלא גם בניהול המשחק, הפועל תל אביב נהנתה משיא עונתי של ג'ון הולנד: הפורוורד, שבניצחון על הפועל אילת ביום ראשון קלע בספרות כפולות לראשונה העונה, תרם הפעם 20 ב-100% מדהימים מכל הטווחים. קייל אלכסנדר שלט בצבע עם דאבל-דאבל שני העונה, וסגנית האלופה נראית מוכנה ביותר לקרב המסקרן נגד הפועל ירושלים ביום ראשון הקרוב.

קייל אלכסנדר, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
דאבל-דאבל. קייל אלכסנדר/אתר רשמי, הפועל תל אביב
ג'ון הולנד, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
לא החטיא כל הערב. ג'ון הולנד/אתר רשמי, הפועל תל אביב

קלעו להפועל תל אביב: קסבייר מנפורד 25 (5/7 ל-2, 5/6 ל-3, 5 אסיסטים), ג'ון הולנד 20 (3/3 ל-2, 4/4 ל-3, 2/2 מהקו, 8 ריבאונדים ב-17:47 דקות), קייל אלכסנדר 18 (11 ריבאונדים, 2 חסימות), ג'יילן הורד 14, בר טימור 13 (8 אסיסטים), בראיין אנגולה 9 (6 אסיסטים), עידן זלמנסון 1.

אוהדי הפועל תל אביב בבלגרד. הפועל תל אביב, אתר רשמי
ואיזה כיף שגם הם היו שם. אוהדי הפועל תל אביב/אתר רשמי, הפועל תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

רייג'ון טאקר ואלכסנדר החליפו סלים בדקה הראשונה, בארי בראון צלף שלשה ונענה באחת של מנפורד מנגד. אלכסנדר נתן יתרון ראשון להפועל, 5:7. אנגולה קלע פעמיים מהקו ומנפורד הגדיל ל-6 הפרש, ששלח את ונציה לפסק זמן. אמדאו טסיטורי חזר עם סל, אלכסנדר רשם את נקודתו ה-6, ג'ף ברוקס עלה על הלוח אבל הורד וטימור העלו ל-9:17 את האדומים. דוידה קזארין עם שתי שלשות, קייל ווילצ'ר עם אחת משלו, טאקר עם סל בתווך ואלכסנדר אוקונל עם קליעות עונשין השלימו ריצת 0:13 לאיטלקים, שסיימו את הרבע ביתרון 17:22.

רבע 2:

אלכסנדר המצוין צימק, הולנד השווה בשלשה ואחרי שאוקונל החזיר לו, אנגולה וטימור סידרו מהפך - 25:26. היתרון המשיך להתנדנד עם סלים של ווילצ'ר והולנד, האחרון קלע נקודה 4 רצופה וקבע 27:30. ברוקס הקטין, אבל סל של טימור ושלשה של הולנד הלוהט הגדילה לפלוס 6. בראון וברוקס שוב קירבו את ונציה, הולנד דייק פעמיים מהקו וגם אחרי שלשה של ג'ורדן פארקס, הפורוורד האדום הוסיף סל. טסיטורי צימק בקליעות עונשין וטאקר עם 5 רצופות הפך ל-39:43 ונציאני. פארקס הגדיל, הורד הכניס אותו לפוסטר עם דאנק מהדהד, אבל אז איבד ואוקונל הטביע בצד השני - 41:47 לאורחת בהפסקה.

קסבייר מנפורד, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
קסבייר מנפורד להט בהתקפה/אתר רשמי, הפועל תל אביב

רבע 3:

טסיטורי הגדיל את הפער, אנגולה קלע שלשה וברוקס השיב לו באותו מטבע. הורד דייק מהקו פעמיים, טסיטורי הוסיף סל, אלכסנדר הגיע לספרות כפולות ובראון שמר על ההפרש - 48:56. מנפורד קירב עם שני סלים ואסיסט לאלכסנדר, טאקר ענה עם קליעות עונשין ואז צלף שלשה בתגובה ל-2 נקודות של הורד, לפני שסגר רצף אישי של 7 נקודות וקבע 56:63 לאיטלקים. טימור עם 4 רצופות, והולנד עם שלשה ביניהן, דאגו לשוויון. זלמנסון הפך בקליעת עונשין, אנגולה הוסיף עוד 2, פארקס תיקן החטאה ומנפורד קלע על הבאזר - 65:68 להפועל תל אביב אחרי 30 דקות.

רבע 4:

מנפורד העלה לפלוס 6 עם שלשה, טסיטורי החזיר במהלך של סל ועבירה, פארקס הוריד ל-71:70 אבל אלכסנדר והורד הרחיקו את האדומים עם סל כל אחד. טסיטורי, אלכסנדר, בראון ומנפורד המשיכו את נדנדת הסלים, הפועל עלתה ל-74:79 וספאחיה הזעיק פסק זמן. אלא שהמומנטום האדום נמשך, כשמנפורד והורד פתחו הפרש דו-ספרתי ראשון במשחק. בראון ניסה להעיר את ונציה, אבל טימור קבר שלשה, הורד קלע 2 מהקו ואלכסנדר הגדיל ל-75:91 מהמם. קליעת עונשין של ברוקס נענתה בשלשה נוספת של מנפורד, ווילצ'ר קיווה למזער נזקים עם 5 רצופים אבל מנפורד והולנד צלפו מחוץ לקשת, ובסיום - 81:100 גדול להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully