וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צונגה מנתח: למה חובבי הטניס שנאו את נובאק ג'וקוביץ'?

הצרפתי טוען: רוב הקריירה נולה ניסה להיות נדאל ופדרר ולא הצליח, וברגע שהוא השלים הוא "האני האמיתי" שלו הוא הפך למוערך: "הוא לוחם, הוא היה צריך להשאיר את זה ככה מההתחלה"

תקציר גמר טורניר גמר הסבב: נובאק ג'וקוביץ' - יאניק זינר/ספורט1

טניסאי העבר הצרפתי ג'ו-ווילפרד צונגה התייחס למחלוקות סביב נובאק ג'וקוביץ', וניסה להסביר למה הכוכב הסרבי לא נהנה מפופולריות בעולם הטניס. צונגה טען שג'וקוביץ' לא היה אהוב כי הוא רצה להפוך לרוג'ר פדרר ורפאל נדאל - שני כוכבי העל הגדולים של הספורט. לדברי צונגה, "האני האמיתי" של ג'וקוביץ' היה זוכה לתמיכה גדולה יותר מאשר הניסיון שלו להיות משהו שהוא לא. צונגה סבור שהוא איבד את הזהות שלו, ואילו כיום הוא יותר אמיתי ולכן נערץ.

נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי, זוכה טורניר גמר הסבב. רויטרס
סערת רגשות בלתי נגמרת. נובאק/רויטרס

עוד בנושא

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"למה יש אנשים ששונאים את ג'וקוביץ'? כי אני חושב שהיתה תקופה שבה הוא לא באמת רצה להיות הוא עצמו. הוא רצה להיות רוג'ר פדרר או רפא נדאל, ואולי הוא היה צריך להישאר בעצמו מההתחלה", אמר צונגה, "היום, הוא עצמו, ישר לחלוטין עם עצמו. הוא עדיין מעורר מחלוקת, וזו גם הסיבה שהוא זוכה להערכה על ידי אנשים רבים. הוא כבר לא עושה דברים כדי לקבל הערכה אלא בגלל שהוא רוצה. אני חושב שאתה מרוויח הרבה מלהיות עצמך".

על פי צונגה, "הוא רצה להתרחק מתדמית הלוחם הזו שיש לו, כי הוא סרבי, שחווה דברים קשים בילדותו. אז הוא לוחם, הוא היה צריך להשאיר את זה ככה מההתחלה. אני חושב שהוא היה יכול להיות נאהב בגלל זה".

יש לציין שהיו הרבה דיבורים על כך שנובאק ג'וקוביץ' לא מקבל את הכבוד המגיע לו. בעוד שפטריק מוראטוגלו מאמין שזה בגלל שחלק מאוהדי נדאל ופדרר לא אוהבים את זה ג'וקוביץ' על שהשאיר אותם מאחור, כמה מרגישים שהסרבי שואב השראה מאווירה עוינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully