וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מנצחת, אבל יודעת היטב: הגיע הזמן להתחיל להביס

21.12.2023 / 6:10

הצהובים שוב הראו עליונות, שוב הסתפקו בניצחון דחוק ורוצים להימנע מדפיקות לב מיותרות במשחקים הבאים. קין מרוצה מהמחליפים, עוזרו הסביר לדוידה מדוע הוחלף. דן ביטון בספק למכבי פתח תקוה

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

מכבי תל אביב שמרה על הסטטוס קוו בצמרת הטבלה כשעברה מכשול משמעותי באיצטדיון טרנר אמש (רביעי) עם ניצחון של 0:1, בזמן שיריבתה לאליפות מכבי חיפה נהנתה ממשחק יותר נוח מול מ.ס. אשדוד.

זה היה מבחן לא פשוט עבור מכבי תל אביב שהגיעה למשחק שלישי תוך פחות משבוע, אבל בסיומו היא כבר עם שמונה ניצחונות בשמונה משחקים מאז החזרה לשחק בארץ ובאירופה וכשהיא עדיין ללא הפסד מפתיחת ליגת העל.

במכבי תל אביב יכולים להתגאות בתקופה נהדרת והם רוצים לאתגר את עצמם ולמשוך אותה כמה שיותר, אבל לצד הנקודות שממשיכות להתווסף בטבלה, בקבוצה גם יודעים שכל ארבעת הניצחונות בליגת העל מאז החזרה מהפגרה הארוכה, היו בהפרש של שער בודד וכאשר בכל המשחקים מכבי תל אביב לא ניצלה את העדיפות שלה ביחסי הכוחות כדי להבטיח ניצחונות רב שערים, כאלה שלא יגרמו לדפיקות לב מואצות אצל האוהדים בסיום.

גם אמש, אפילו שהפועל באר שבע נותרה בעשרה שחקנים יותר מ-20 דקות, מכבי תל אביב לא הצליחה להכפיל את התוצאה ויתרה מכך בדקות תוספת הזמן, היו להפועל באר שבע הזדמנויות טובות להשוות.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
הרבה גאווה. מכבי עדיין בפסגה, בלתי מנוצחת/דני מרון

במכבי תל אביב לא שוכחים הבוקר את הכעס שלהם על ביטול הפנדל, אחרי שדניאל בר נתן על ה-VAR קרא לרועי ריינשרייבר לבטל את הפנדל. אבל גם בלעדיו מכבי תל אביב הייתה צריכה לנצח בהפרש גבוה יותר.

רובי קין דיבר בסיום על כך שהוא אוהב ניצחונות עם אופי, אבל הוא לבטח היה מעדיף להתרווח בדקה ה-80 עם 0:3 ולא לכסוס ציפורניים על הספסל.

אבל בצד החיובי, מכבי תל אביב גברה אתמול על יריבה שבנתה על המשחק הזה וקיוותה לייצר ניצחון שני ברציפות אחרי שהביסה בשבת את מכבי פתח תקוה. דקות הפתיחה של מכבי תל אביב הזכירו את המשחק הנהדר מול גנט מלפני שבוע והשער שכבש ערן זהבי היה אחרי בישול אדיר של אושר דוידה.

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
אושר דוידה מכבי תל אביב לצד אנטוניו ספר הפועל באר שבע. דני מרון
קיבל הסברים בסיום. דוידה/דני מרון

דוידה החליף את דן ביטון שלא יכול היה להמשיך אחרי שסבל ממתיחה בשריר באזור הצלעות. דן ביטון בספק למשחק מול מכבי פתח תקוה ביום ראשון. קין החליט להוציא את דוידה לקראת סיום, מאחר שהוא לא היה מרוצה מכמה פעולות הגנתיות שלו. עוזרו של קין דייב סרצ'אן הסביר בסיום לדוידה ממה הם לא היו מרוצים ומה הביא להחלפתו, אחרי שבעצמו נכנס כמחליף.

קין החמיא בסיום למחליפים שנכנסו. הוא ציוות את עידן נחמיאס כמגן ימני מחליף ופירגן לו על הדקות ששיחק במקום אבישי כהן. קיקו בונדוסו שוב לא שותף ואיבן מאסון שוב לא היה בסגל לקראת סיום דרכו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully