וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה צוחקים על ברק בכר, נאתכו מרחם עליו: הדרבי שהכריע

מאמן הכוכב האדום סיים את דרכו אחרי ההפסד בדרבי, נאתכו שכבש מודה "כואב לי על בן ארצי", בסרביה נפרדים ממנו עם ציון 0 ומלגלגים על הסרטון הבעייתי: "עמד על הקווים ועשה פרצופים". בוריאן עקץ, ועשוי לחזור לקבוצה ולאתגר את גלזר: "עשית טעות"

תקציר: פרטיזן בלגרד - הכוכב האדום 1:2 (ביברס נאתכו כבש, משחקו האחרון של ברק בכר)/ספורט1

זה לא עוד רשמי, אבל יש הסכמה כוללת בסרביה על כך שברק בכר סיים את דרכו כמאמן הכוכב האדום בלגרד אחרי ההפסד אתמול (רביעי) בדרבי הגדול של סרביה. אוהדי הקבוצה זועמים לא רק על המאמן הישראלי, ואחרי ההפסד 2:1 לפרטיזן בדרבי "הנצחי" ה-171, אוהדי הכוכב סירבו לעודד את השחקנים בסיום כשאלו ניגשו אליהם ביציע, וצעקו לעברם "תורידו את החולצות" - אבל רק איש אחד משלם את המחיר.

על פי "בליק" הסרבי, "ברק בכר הצליח להפסיד כל מה שהוא יכול". הסקירה על הישגיו של המאמן הישראלי, לטענת הסרבים, העלתה שהוא "עף מליגת האלופות משחק אחד לפני הסוף, הצליח להעפיל לפסגת הליגה רק לרגע קצר, ולבסוף חצה את הקו עם ההפסד בדרבי. הכיסא שלו רעד עוד לפני המשחק".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום לצד מאמן פרטיזן בלגרד איגור דוליאי. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
מאמן אחד חי את המשחק, השני משדר ייאוש. בכר/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

בכר הגיע בתור "מומחה לתארים", ואמור היה לתת לקבוצה שדרוג בליגת האלופות מתוך הנחה שבליגה האליפות שלה די מובטחת (אחרי שש אליפויות רצופות), אבל גם בליגת האלופות היא אכזבה עם תיקו אחד וחמישה הפסדים (המאזן הכי גרוע במפעל), ובליגה היא ספגה שלושה הפסדים ב-19 מחזורים. "הפרידה בלתי נמנעת", נכתב ב"ספוטסקי".

בסרביה לעגו לבכר, ועל כך ש"לא לקח לכוכב האדום הרבה זמן למצוא לו מחליף", כאשר על פי מספר מקורות מי שימלא את מקומו של הישראלי הוא ולאדן מילוייביץ'', ככל הנראה.

בכתבה ב"בליק" השוו בין מאמן פרטיזן לבין ברק בכר, ב"סרטון אחד שממחיש הכל". בעוד איגור דוליאי נראה נחוש על הקווים ונסער ו"חי את המשחק", "בכר... רק הסתכל על מה שקרה ומדי פעם עשה פרצוף רציני... לפרטיזן היה לב ואיכות, בכוכב האדום הכל התפרק".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ביברס נאתכו, שחקן פרטיזן בלגרד חוגג. פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
בלתי נגמר. נאתכו/אתר רשמי, פרטיזן בלגרד

באתר "נובה" נפרדו מבכר עם ציון 0 - לא פחות ולא יותר - על תפקודו בדרבי. "קיבלת קבוצה יקרה, קיבלת את כל הרכש שרצית, תמיכה מלאה מההנהלה שהביאה אותך במקום מאמן שהביא דאבל, אבל במקום לנצל את זה, הפכת את הכוכב האדום לאסון. בתוך כמה חודשים, חירבת לחלוטין את הקבוצה ואת הביטחון של השחקנים", כתבו.

מי ש"חגג" את מפלתו של בכר הוא מילאן בוריאן, שוער הכוכב האדום לשעבר שנזרק על ידי המאמן הישראלי לפני תחילת העונה והושאל לסלובן ברטיסלבה. בסדרה של סטוריז שהעלו בוריאן ואשתו הדוגמנית, הם לעגו לבכר, כתבו בסרקזם: "לקחת את ההחלטה הלא נכונה, אדוני", וביקרו: "פעם הייתה פה קבוצה, תודה לבכר שעם ההפסד הזה הרס לנו חופשה רומנטית בפריז, וקלקל את המצב רוח של כל אוהדי הכוכב האדום". על פי "בליק", אגב, בוריאן עשוי לחזור לסגל הקבוצה כעת אם אכן מילוייביץ' שמכיר אותו היטב ימונה למחליפו של בכר. כמובן שאם זה יקרה, גם מעמדו של עומרי גלזר ייפגע מאוד, ומקומו בהרכב יהיה בסכנה.

מי שהביע אמפתיה למצבו של בכר היה ביברס נאתכו, שכבש את השער הראשון לזכות פרטיזן ואמר על בן ארצו והצוות הישראלי שלצד בכר: "זו תחושה נהדרת לכבוש בדרבי, זו הפעם הרביעית שאני כובש בדרבי של בלגרד, חבל שהקהל ה'משוגע' שלנו לא היה במשחק... מצד שני כואב לי על בן ארצי (בכר) כי אני מכבד אותם והם חברים שלי, אבל כדורגל זה כדורגל ועל המגרש אתה חייב לקחת שלוש נקודות. שמח שעשינו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully