וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה מדווחים: ברק בכר פוטר מהכוכב האדום בלגרד

המאמן הישראלי שילם את המחיר אחרי שהכוכב האדום נכנעה לפרטיזן בדרבי של בלגרד: "נאתכו חתם על מכתב הפיטורים של בן ארצו". ולאדן מילוייביץ' צפוי להחליפו

תקציר: פרטיזן בלגרד - הכוכב האדום 1:2 (ביברס נאתכו כבש, משחקו האחרון של ברק בכר)/ספורט1

בסרביה מדווחים: ברק בכר פוטר הערב (רביעי) מתפקידו כמאמן הכוכב האדום בלגרד אחרי ההפסד 2:1 בדרבי. המאמן הישראלי נמצא על הכוונת כבר תקופה ארוכה, והערב, אחרי משחק השלמה, בסיומו של המחזור ה-19 הכוכב האדום ירדה למקום השני והמשיכה את פתיחת העונה המאכזבת שלה. על פי הדיווחים, הכוכב האדום כבר בחרה מחליף, ולאדן מילוייביץ' הסרבי, כך שכל הסימנים מראים שההחלטה הייתה סגורה מראש, על רקע הלחץ על המאמן.

מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר. רויטרס
שילם את המחיר. בכר/רויטרס

בכר וקבוצתו הגיעו הערב לדרבי בחוץ מול פרטיזן כשהם במקום הראשון. תיקו היה מספיק כדי להבטיח את "אליפות החורף", אך במשחק האחרון לפני הפגרה פרטיזן ניצחה 1:2 והשתלטה על פסגת הליגה הסרבית. ביברס נאתכו הכניע את עומרי גלזר עם פנדל במחצית הראשונה, ואחרי הכישלון באירופה, גם הדשדוש בליגה יצר תחושה בסרביה שהפרידה מבכר קרובה מתמיד.

"נאתכו חתם על מכתב הפיטורים של בן ארצו בכר", נכתב ב"מונדו" המקומי, ושם הצהירו כי למרות הפערי התקציב לטובת האדומים, פרטיזן חזקה יותר מהם. ב"ז'ורנל" חגגו עם פרטיזן ועם ה"שחמט שנאתכו וחבריו עשו לכוכב האדום", בעוד ב"טלגרף" היו חריפים עוד יותר: "מאמן פרטיזן איגור דוליאי העביר לבכר שיעור בכדורגל. פרטיזן השתיקה על הדשא קבוצה יקרה יותר ממנה. היא נטרלה את הכוכבים של בכר, עוסמאן בוקארי היה בלתי נראה במחצית הראשונה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ביברס נאתכו, שחקן פרטיזן בלגרד חוגג. פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
ניצחון גדול לפרטיזן. נאתכו חוגג/אתר רשמי, פרטיזן בלגרד

עוד לפני שנודע על פיטוריו של בכר, המאמן שנותר מתוסכל אחרי ההפסד בדרבי הראשון שלו בסרביה והירידה למקום השני בטבלה ניגש לעמדת הראיונות בסיום ואמר: "ספגנו שער קל, פספסנו הרבה הזדמנויות בטפשות ולא ניצלנו מצבים, אבל זה הכדורגל. אני מתנצל בפני האוהדים". המאמן גם נשאל אם יישאר בתפקיד גם כשהליגה תתחדש בפברואר והשיב: "המשחק רק הסתיים, אחרי זה ננתח ונקבל החלטה על ההמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully