וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "יאניס והכוכב האדום בבלגרד? פיקנטריה נחמדה ומשחק מאתגר"

20.12.2023 / 17:03

מאמן מכבי תל אביב מוכן למפגש נגד הסרבים אותם תארח מכבי בעירם (חמישי, 21:05) כשעל הקווים אקס הצהובים: "הם עושים דברים דומים לבאסקוניה, אין הרבה זמן להכנות טקטיות". בולדווין ובראון יחזרו לעצמם?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.12/ספורט1

סיטואציה מאוד מוזרה תתרחש מחר (חמישי, 21:05) באלכסנדר ניקוליץ' הול שבבלגרד כשמכבי תל אביב תארח את הכוכב האדום בלגרד, בעיר ממנה מגיעה הקבוצה היריבה. בניגוד למשחקי הבית של הכוכב, בהם האווירה מדהימה בשטארק ארנה הענק, גם מחר המשחק יהיה ללא קהל. מכבי מגיעה אל המשחק עם תשעה ניצחונות ושישה הפסדים, ואילו הכוכב, עם אקס הצהובים יאניס ספרופולוס על הקווים, ניצחה חמישה משחקים בלבד והפסידה עשרה.

הצהובים מגיעה למשחק עם נתון קצת בעייתי - בארבעת השבועות הכפולים העונה של מכבי, אם כאלה שנקבעו מראש על ידי היורוליג או על ידי דחיית המשחקים בשל המלחמה, הם סיימו עם ניצחון והפסד. אחרי שאמש ניצחו את באסקוניה במחצית שנייה מרשימה, הם ינסו לרשום ניצחון כפול לראשונה העונה.

במכבי מבינים שאחרי שאת באסקוניה הם ניצחו בעזרת ערב גדול של שחקני הפנים, הם יהיו חייבים לקבל יותר משחקני המפתח - לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין, כשהראשון מגיע אחרי ערב רע באופן היסטורי, והשני כבר מחבר שני משחקים לא טובים. מול קו אחורי גדוש כישרון של הכוכב האדום, במכבי מחכים לחזרה לכושר של בראון ובולדווין.

"אין הרבה זמן לנוח ולישון, שבוע כפול זה אינטנסיבי", אמר עודד קטש לקראת המשחק, "ההכנה למשחק השני בשבוע כפול היא אחרת, אין הרבה זמן לדברים טקטיים, צריכים להישען על דברים שעשית בעבר או במשחק הקודם. יש דברים דומים בין באסקוניה לכוכב האדום, צריך לשלוט במשחק הריצה ובריבאונד ההתקפה שלהם, הם שניים אחרינו גם באחוזי ריבאונד ההתקפה ובכמות ההתקפות. זה יהיה משחק בקצב גבוה, צריך לבוא מרוכזים. לא היינו במשחק התקפי גדול אתמול, לא לורנזו ולא ווייד שהרבה עליהם, אבל עשינו את המאמץ הנכון כדי לנצח, אתגר גדול עומד בפנינו. יאניס והכוכב האדום במשחק בית בבלגרד זה לא משהו שחשבנו שיקרה, הכל מטורף מאז השביעי באוקטובר. שום דבר כבר לא מפתיע אבל זו פיקנטריה נחמדה, משחק כדורסל מאתגר".

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. Djorje Kostic, אתר רשמי
מכבי תל אביב תצטרך תרומה משמעותית יותר מהקו האחורי. בולדווין/אתר רשמי, Djorje Kostic

הכוכב האדום בלגרד כיוונה למקום אחר לחלוטין בתחילת העונה ביורוליג, אך אחרי כמעט סיבוב שלם היא רחוקה מאזור הפלייאוף. המאמן דושקו איבנוביץ' שפוטר בתחילת העונה הוחלף על ידי יאניס ספרופולוס שגם לא הצליח להפוך את העונה של הקבוצה נכון לעכשיו. בניגוד לעונה המאכזבת ביורוליג, בליגה האדריאטית הכוכב שולטת עם 11 ניצחונות מ-12 משחקים.

לכוכב שלושה גארדים מובילים - מילוש תיאודוסיץ' הוותיק שרושם 10.9 נקודות ו-5.3 אסיסטים, נמניה נדוביץ' עם 13.2 נקודות למשחק ויאגו דוס סנטוס שפותח לאחרונה עם 5.4 נקודות ו-2.8 אסיסטים. שבאז נפייר לא התלבש אתמול למשחק בו הפסידה הכוכב לריאל מדריד, ונמצא בדרכו למילאנו.

את הקו הקדמי של הכוכב מרכיבים חמישה שחקנים - הסנטר מייק טובי שמאכזב עד כה, ג'ואל בולומבוי האוקראיני עם 8.9 נקודות ו-5.1 ריבאונדים והפורוורדים לוקה מיטרוביץ', אקס הפועל ירושלים עם 11.1 נקודות ו-5.8 ריבאונדים, רוקאס גיידריטיס עם 9.3 נקודות ודיאן דבידובץ' עם 5.6 נקודות לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully