וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש קטיף: מכבי תל אביב ניצחה 81:89 את באסקוניה

האלופה הישראלית רשמה ניצחון רביעי ב-5 המשחקים האחרונים ביורוליג עם משחק דומיננטי בריבאונד של ג'וש ניבו (17 נק' ו-11 ריב'), ג'יימס ווב (17 נק' ו-8 ריב') ורומן סורקין (14 נק' ו-7 ריב'). האוורד (19 נק') בלט בצד הספרדי

מחוץ לקווים, 18.12/ספורט1

הניצחון בשבוע שעבר על אנאדולו אפס השאיר את מכבי תל אביב על מאזן חיובי ביורוליג, והערב (שלישי) האלופה הישראלית הצליחה להגדיל אותו ולעקוף את באסקוניה אחרי ניצחון שני רצוף ו-4 ב-5 המשחקים האחרונים עם 81:89 יקר בבלגרד ששם אותה חזק בתמונת הפלייאוף.

הקבוצה של עודד קטש פתחה נהדר את המשחק ובזכות דקות טובות של ג'וש ניבו (17 נק' ו-11 ריב') עלתה ליתרון 7 מהיר, אך מרקוס האוורד (19 נק') הגיב עם תצוגת שלשות בשוויון 22:22 בתום הרבע הראשון. ג'יימס ווב (17 נק' ו-8 ריב') היה הבולט מבין הקלעים בכחול כשהיתרון גדל ל-11 בשיאו, אבל וניה מרקינוביץ' (16 נק') וטדאס סדקרסקיס (15 נק' ו-11 ריב') הובילו ריצת 0:11 עם 47:49 בהפסקה.

הדומיננטיות הספרדית המשיכה כשהריצה ננעלה על 0:15, אבל דווקא אז ווייד בולדווין (10 נק' ו-7 אס') התעורר נגד האקסית ויחד עם רומן סורקין (14 נק' ו-7 ריב') הפך והחזיר את היתרון עם 67:68. ווב המשיך להיות האיש המרכזי עם עוד נקודות חשובות ומכבי סיימה עם ניצחון תשיעי העונה במפעל האירופי, הפסד שני רצוף לאורחת מספרד.

קלעו למכבי תל אביב: ג'וש ניבו (11 ריב') וג'יימס ווב (8 ריב') 17 כ"א, רומן סורקין (7 ריב') 14, בונזי קולסון (5 ריב') 12, ווייד בולדווין (7 אס') 10, תמיר בלאט 8, חסיאל ריברו (7 ריב') 6, אנטוניוס קליבלנד 3, לורנזו בראון (8 אס') 2. ג'ייק כהן שותף ולא קלע.

קלעו לבאסקוניה: מרקוס האוורד 19, וניה מרינקוביץ' 16, טדאס סדקרסקיס (11 ריב') 15, קודי מילר מקינטייר (8 אס') 10, צ'ימה מונק 8, מאיק קוסטאר 6, ניקולאוס רוגקבופולוס 4, חאליפה דיופ 3. דניאל דיאז וכריס שיוזה (5 אס') שותפו ולא קלעו.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
במקום הרביעי ביורוליג. בראון/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

מהלך המשחק

רבע 1

עודד קטש עלה בחמישייה עם לורנזו בראון, ווייד בולדווין, ג'וש ניבו, ג'ייק כהן ובונזי קולסון. הסנטר היה אחראי על הנקודות הראשונות של מכבי מהקו ושלשה של קולסון העבירה את המומנטום לצד הכחול. בולדווין קבר שלשה מול האקסית והיתרון צמח כבר ל-7. ניבו המשיך להיות הבולט אצל המארחת עם קליעות מהעונשין, וניה מרינקוביץ' הגיב עם סל מחוץ לקשת ורומן סורקין שמר על היתרון של מכבי. מרקוס האוורד הוסיף שתי שלשות רצופות והשווה ל-18:18, שתי דקות לסוף הרבע. היתרון עבר לקראת סיום הרבע לבאסקוניה, אבל ג'יימס ווב הגיב עם הטבעה והקבוצות סיימו את הרבע הראשון בשוויון 22:22.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
בלט מהפתיחה. ניבו/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

רבע 2

תמיר בלאט צלף מחוץ לקשת בפתיחת הרבע השני, אנטוניוס קליבלנד וג'יימס ווב הוסיפו וההפרש צמח ל-8 עם פסק זמן של איבנוביץ'. ווב המשיך עם הדקות הנהדרות שלו ועם שלשה גדולה העלה את מכבי ליתרון דו ספרתי ראשון הערב. האוורד צמצם נזקים עם שלשה רביעית שלו כבר וההפרש נחתך בחצי. ניבו חזר מהספסל עם 4 נקודות מתחת לטבעת ביכולת אדירה בצבע הערב, קולסון הוסיף קליעה מחצי מרחק והיכולת ההתקפית של הצד הכחול המשיכה להיות מרשימה. מרינקוביץ' צימק עם סל ועבירה, טדאס סדקרסקיס הוסיף פעמיים מהקו ומרקינוביץ' קבר שלשה בריצת 0:11 ויתרון מדהים של באסקוניה - 47:49 בהפסקה.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. Djorje Kostic, אתר רשמי
קרסו בסוף הרבע השני. בולדווין/אתר רשמי, Djorje Kostic

רבע 3

החצי השני המשיך את הריצה עם שלשה נוספת של מרינקוביץ' שקבע 0:15 מהרבע השני. קולסון עצר את הריצה הספרדית עם נקודות בצבע, בולדווין סוף סוף הראה יכולת טובה מול האקסית עם סל ועבירה והיתרון של באסקוניה ירד לנקודה. שלשות של סורקין ובלאט העבירו את היתרון לצד הכחול, לפני שהאוורד הוסיף שלשה חמישית והחזיר את היתרון לספרדים. סורקין דייק פעמיים מהקו והשווה את התוצאה, קודי מילר מקינטייר קלע בעצמו מהעונשין והגדיל את ההפרש עבור באסקוניה. סורקין המשיך להיות האיש של מכבי בסוף הרבע עם יתרון 67:68 לקראת הרבע האחרון.

ג'וש ניבו מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
משחק ענק בריבאונד. ניבו/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

רבע 4

חסיאל ריברו פתח את הרבע האחרון עם נקודות מהקו, צ'ימה מונק הגיב בהתאם ושמר על הפרש מינימלי ממכבי. ווב המשיך ביכולת הנהדרת עם עוד קליעה מחוץ לקשת, בלאט הוסיף 2 נקודות, אבל מילר מקינטייר דאג לשמור על הפרש מינימלי של נקודה בלבד. ניבו וריברו שלטו בצבע מול הגנה לא מספיק טובה של באסקוניה, האוורד צמצם מהקו ו-ווב הגדיל את היתרון של מכבי. ניבו דהר עם הטבעה נוספת והיתרון גדל לדו ספרתי דקה לסיום. משחק הריבאונד המשיך להעניק למארחת את היתרון שצמח לדו ספרתי והצטמצם מעט לקראת הסיום עם 81:89 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully