וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלימה דאבל: ריאל מדריד חגגה גם על פרטיזן בלגרד ב-75:91

אחרי שהביסה בסרביה את הכוכב האדום, מוסא שלט בצבע והוביל את מוליכת היורוליג לניצחון משכנע. וירטוס בולוניה נעצרה בהפסד 79:71 בוולנסיה

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - גראן קנאריה 71:97/ספורט1

שבוע היורוליג הכפול נמשך הערב (חמישי) כשבנוסף להפסד של מכבי תל אביב לכוכב האדום בלגרד, ריאל מדריד לא התקשתה לנצח את פרטיזן בלגרד. עוד קודם לכן נעצרה וירטוס בולוניה בוולנסיה.

ריאל מדריד - פרטיזן בלגרד 75:91

אחרי שניצחה את הכוכב האדום בבלגרד, אלופת אירופה סימנה וי נוסף בשחזור של סדרת ההצלבה החמה והדרמטית מהעונה שעברה. פרטיזן כבר הוכיחה שביכולתה להערים קשיים על הבלאנקוס, אך הפעם איבדה את המשחק בשלב מוקדם והמקומיים הגדילו את היתרון ככל שנקפו הדקות - רק ברבע האחרון שכבר היה לפרוטוקול בלבד, הסרבים הורידו במעט את ההפרש ומנעו השפלה גדולה יותר. דז'נאן מוסא שלט בצבע וסיים עם 23 נקודות, מריו הזוניה ו-ונסן פוארייה הוסיפו 14 נקודות כל אחד. ברונו קאבוקלו עם 18 נקודות סיים כקלע המוביל של האורחת.

סרחיו יוי, סרחיו רודריגס, שחקני ריאל מדריד. GettyImages
ניצחון משכנע לבלאנקוס בשחזור הסדרה הלוהטת/GettyImages

ולנסיה - וירטוס בולוניה 71:79

האיטלקים ניצחו השיגו באמצע השבוע נמיצחון דחוק ודרמטי על אולימפיאקוס ותקעו יתד במקום השני, אבל מול ולנסיה ספגה את הפסדה החמישי העונה. ברבע השני וירטוס עצרה את ולנסיה על 11 נקודות בלבד וירדה למחצית ביתרון 37:47, אלא שהמקומיים עצרו את בולוניה ברבע השלישי על 7 נקודות בלבד מול 23 שקלעו וכך הכריעו את ההתמודדות, אחרי 10 דקות אחרונות צמודות ודרמטיות. ברבע השלישי, אם לא הייתה מספיק דרמה, אלסנדרו פאיולה, שחקן וירטוס, קיבל ללא כוונה מרפק לפניו מדמיאן אינגליס ואיבד שן, דבר שנקלט גם על ידי מצלמות הטלוויזיה. כריס ג'ונס עם 17 נקודות (5 מ-7 לשתיים) הוביל את ולנסיה לניצחון, קסיוס רוברטסון וברנדון דייויס הוסיפו 12 נקודות כל אחד. טוקו שנגליה סיים כקלע המוביל של וירטוס עם 15 נקודות, איפה לונדברג תרם 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully