וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: המועמדים להחליף את גאבי בברצלונה, סאנצ'ו ללייפציג?

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 18:44

הקטאלנים ינסו להחתים בינואר את ראביו או וראטי, הגרמנים מעוניינים בקשר המנודה של מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם החלה בשיחות לרכישת טודיבו, מאבק משולש על כוכב פיינורד, ברזילאי בן 18 בדרך לפ.ס.ז'

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:3 על אוראווה רדס בחצי גמר אליפות העולם לקבוצות/ספורט1

העברות

* נוטינגהאם פורסט הודיעה על מינויו של נונו אספיריטו סנטו כמאמן החדש, שנכנס לנעליו של סטיב קופר. הפורטוגלי, שרשם שנים נהדרות בוולבס ותקופה קצרה וכושלת בטוטנהאם, מגיע אחרי שפוטר מאל-איתיחאד בחודש שעבר.

שמועות

* ב"ספורט" מדווחים: אדריאן ראביו ומרקו וראטי הם מועמדים המובילים להצטרף בינואר כמחליפים של גאבי הפצוע.

* ר.ב. לייפציג מעוניינת להחתים את ג'יידון סאנצ'ו ממנצ'סטר יונייטד, אבל לא מוכנה לעמוד בעלות שכרו המלאה.

* הקשר האחורי בן ה-18, גבריאל מוסקארדו, בדרך למעבר מקורינתיאנס לפריז סן ז'רמן - כך אישר נשיא המועדון הברזילאי.

* פבריציו רומאנו דיווח כי טוטנהאם החלה בשיחות עם ניס בנוגע להחתמתו של ז'אן-קלר טודיבו, בלמה של ניס ונבחרת צרפת. כזכור, לאחרונה טודיבו עמד בעין הסערה כאשר צחק במהלך דקת הדומיה לזכר הקורבנות בישראל ובעזה והמורה שנרצח בצרפת באותו היום. בקרוב ישתף פעולה עם מנור סולומון?

* ארסנל, טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד שוקלות לפעול כדי לצרף את סנטיאגו חימנס, החלוץ המקסיקני בן ה-22 שכבש 18 שערי ליגה ב-16 הופעות העונה בפיינורד.

* לפי דניאל ריולו מ-RMC, "אופרת הסבון" של קיליאן אמבפה תתחדש בקרוב: "פריז סן ז'רמן מאמינה שתצליח להחתים אותו על חוזה חדש, אבל הוא מסרב ולא צפוי לעשות זאת. במקום ריאל מדריד, הייתי מחכה שבוע-שבועיים עד שיקבל החלטה. הסיפור הזה הופך לאסון".

* לייפציג מתקרבת להשלמת רכישתו של אליף אלמאס תמורת 25 מיליון יורו. הקשר המקדוני של נאפולי מעוניין במעבר ויוכל להחליף את אמיל פורסברג שעזב לניו יורק רד בול. גם ג'יידון סאנצ'ו ממנצ'סטר יונייטד על הכוונת.

* פיני זהבי, סוכנו של רוברט לבנדובסקי, הבהיר: "כמובן שהוא נשאר בברצלונה. אין מה לדון בעתידו".

* ג'ירונה המפתיעה עוקבת מקרוב אחרי מיקאיל פיי, הבלם בן ה-19 שרכשה ברצלונה ומצטיין בקבוצת המשנה שלה. הקטלאנים לא מעוניינים למכור את הסנגלי, אך בהחלט עשויים להשאילו.

* דוני ואן דה בייק עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ויחתום רשמית באיינטרכט פרנקפורט, אליה יושאל ממנצ'סטר יונייטד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אייבן טוני, חלוץ ברנטפורד. רויטרס
ישוב בקרוב מההשעייה, אולי במדי התותחנים. טוני/רויטרס

* בלם נבחרת רומניה וגנואה, ראדו דראגושין, עשוי להצטרף לטוטנהאם שמחפשת שחקנים כדי לעבות את החלק האחורי בעקבות מכת הפציעות.

* סרחיו רגילון, שהושאל מטוטנהאם למנצ'סטר יונייטד בתחילת העונה, עשוי לעזוב גם את השדים האדומים ומי שסימנה אותו היא בורוסיה דורטמונד.

* אייבן טוני ישוב לשחק כדורגל בחודש הבא וארסנל לוחצת לצירופו. לפי "דיילי מייל, החלוץ שישוב מהשעיה בעקבות הימורים לא חוקיים "עלול לעזוב בקרוב", כך אמר להם בכיר בברנטפורד שלא פירט מעבר, וזאת על אף שברנטפורד דורשת עבורו 100 מיליון ליש"ט, כך לפחות על פי הפרסומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully