וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טודיבו זומן לשימוע על ביזוי דקת הדומיה: "לא צחקתי על המצב"

הבלם התנצל על הצחוק בדקת הדומיה לזכר הקורבנות בישראל: "זה נוגד את החינוך שקיבלתי". שחקן ניס ייחקר על הסתה לטרור

תיקתקנו, 16.10/ספורט1

בלם נבחרת צרפת ז'אן-קלר טודיבו זומן לשימוע על ידי ההתאחדות הצרפתית, לאחר שנתפס צוחק בזמן דקת הדומיה לפני המשחק בין הטריקולור להולנד ביום שישי האחרון, לזכרם של הקורבנות בישראל ובעזה והמורה שנרצח באראס באותו יום. בהתאחדות ידרשו מהשחקן הסברים להתנהגותו.

בעקבות ההתפתחויות, טודיבו יצא לתקשורת ואמר: "רציתי להסביר את עצמי. הפרשנות לסיטואציה די מטורפת, אני לא חושב שאני חסר כבוד כשזה נוגע לדברים כאלה. היה לי 'צחוק עצבני' במהלך דקת הדומיה, אבל בשום צורה לא גיחכתי על ההקשר שלה. היינו קרובים ליציע, חלק מהאוהדים התבדחו והצחוק הזה יצא. אני רוצה להתנצל בפני כל מי שנפגע, זה נוגד את החינוך שאמי נתנה לי ולא משקף את מי שאני, לכן אני מוטרד מזה".

טודיבו, בלמה של ניס, קיבל מדידייה דשאן את הקריאה לנבחרת ברגע האחרון בעקבות ריבוי פציעות בסגל הצרפתי. כידוע, הדרג המדיני בצרפת הביע תמיכה בלתי מסויגת בישראל במלחמה מול החמאס.

מי שיצא להגנתו של טודיבו מוקדם יותר היה קשר סגנית אלופת העולם אדוארדו קמאבינגה, שהסביר: "לא ממש עקבתי אחרי כל האירוע, אבל אתם חייבים לדעת שז'אן-קלר הוא אדם טוב. זה פשוט התפרש בצורה לא נכונה".

שחקן ניס יוסף עטאל, מול מתן חוזז, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
שחקן ניס יוסף עטאל נגד מכבי תל אביב אשתקד/דני מרון

גם שחקן אחר של ניס מסתבך על רקע הסכסוך במזרח התיכון. הפרקליטות בעיר מהריביירה הודיעה על פתיחת חקירה נגד יוסף עטאל בגין "הסתה פומבית לטרור, לשנאה ולאלימות על רקע דתי". עטאל, מגנה של נבחרת אלג'יריה, שיתף פוסט של מטיף פלסטיני שקרא לעולם הערבי להצטרף לחמאס ולהילחם בישראל, ו"לגרום ליהודים ליום שחור".

בהמשך פרסם עטאל התנצלות בסטורי וטען כי הוא "מגנה כל צורה של אלימות בכל מקום בעולם ותומך בכל הקורבנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully