וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אמרתי לשחקנים במחצית שצריך להירגע. שמח שהם עשו את זה"

מאמן מכבי תל אביב אחרי הניצחון על באסקוניה: "חזרנו על תוכנית המשחק וביקשתי מהם להמשיך להאמין. הריבאונדים מנצחים לנו משחקים"

תיקתקנו, 19.12/ספורט1

מכבי תל אביב נהנתה הערב (שלישי) מדאבל-דאבל של ג'וש ניבו ויכולת טובה של ג'יימס ווב בדרך לניצחונה הרביעי בחמשת משחקי היורוליג האחרונים, 81:89 על באסקוניה ששם את הצהובים חזק בתמונת הפלייאוף אחרי 15 משחקים העונה.

אחרי הניצחון אמר עודד קטש בעמדת הריאיונות: "אין משחקים קלים ביורוליג, במיוחד נגד קבוצה מסוכנת כמו באסקוניה. דיברנו במחצית, חזרנו על תוכנית המשחק. הכל היה בפרטים הקטנים, היינו צריכים לשמור על פוקוס, וזה מה שעשינו במחצית השנייה, אהבתי את המאמץ של השחקנים במחצית השנייה. ספגנו כמעט 50 נקודות במחצית הראשונה, אמרתי לשחקנים שצריכים להירגע, להמשיך להאמין ואני שמח שהם עשו את זה וניצחנו".

ג'וש ניבו מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
דאבל-דאבל מרשים של 17 נקודות ו-11 ריבאונדים. ניבו/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

קטש התייחס גם ליכולת כוכביו שהתקשו בלשון המעטה, ווייד בולדווין שפגש את האקסית ולורנזו בראון: "הם החטיאו המון זריקות, אבל אי אפשר לשלוט בזה. התקפית מצאנו את הדרך לקלוע, יכולנו לשחק יותר בשקט את המשחק שלנו וזה יצר יותר תסכול. כשמקבלים תוצאה כזאת במחצית, זה אולי בגלל רכות מסוימת, אבל זה לא היה עניין. את כל התנועות המרכזיות שלהם שמרנו בצורה יפה, זה נתן לנו ביטחון בחצי השני. אנחנו קבוצת כדורסל עם עוד כלים - תמיר בכמה החלטות וסלים גדולים, הגבוהים שלנו היו דומיננטים, ווב עשה עבודה מצוינת. כששיחקנו רגוע ונכון, עם ריווח נכון, מצאנו את מה שההגנה נותנת וזה סלים ונקודות קלות בתוך הצבע. לא משחק התקפי גדול, זה יכול לקרות, אבל עשינו את המאמץ ההגנתי. 50 ריבאונד זה משהו שאנחנו עושים בעקביות ומנצח לנו משחקים. רוצים לשים דגש על העניין הזה גם בעתיד".

מנגד אמר המאמן המנוצח דושקו איבנוביץ': "משחק צמוד, הייתה לנו הזדמנות לנצח, אבל מה שהרג את המשחק היה ריבאונד ההתקפה של מכבי. בדקות האחרונות לא קיבלנו את ההחלטות הנכונות, הריבאונד היה אחת הסיבות המרכזיות לניצחון של מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully