וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת החורף: שלושער לשיק בניצחון לברקוזן, קיין הציל את באיירן מינכן

החלוץ הצ'כי השלים שלושער תוך רבע שעה במחצית הראשונה ב-0:4 של המוליכה על בוכום, שער 21 העונה לאנגלי ב-1:2 של האלופה אצל וולפסבורג. גם שטוטגרט ניצחה

תקציר: וולפסבורג - באיירן מינכן 2:1/ספורט1

המחזור ה-16 בבונדסליגה נמשך הערב (רביעי) וסיפק סטטוס קוו בצמרת. באייר לברקוזן המוליכה נהנתה משלושער של פטריק שיק בדרך ל-0:4 על בוכום. הארי קיין שוב כבש ב-1:2 של באייר מינכן על וולפסבורג ושטוטגרט השלישית גברה על אוגסבורג.

וולפסבורג - באיירן מינכן 2:1

האלופה התאוששה מהחמישייה המשפילה מאיינטרכט פרנקפורט עם ניצחונות על מנצ'סטר יונייטד ועל שטוטגרט. הפעם היא התקשה אצל הזאבים, אבל תומאס מולר שחתם על הארכת חוזה בישל למוסיאלה את ה-0:1 בדקה ה-33. עשר דקות חלפו עד שמולר מצא את הארי קיין, שמ-20 מטר סובב לחיבורים את שערו ה-21 (!) העונה. מקסימיליאן ארנולד צימק לפני ההפסקה והלחיץ את באיירן, שעמדה בלחץ ותצא לפגרת החורף כשהיא בפיגור ארבע נקודות מלברקוזן שלא מפסיקה לנצח.

צפו בניצחון של לברקוזן ובשלושער של שיק

תקציר: באייר לברקוזן - בוכום 0:4/ספורט1
פטריק שיק באייר לברקוזן חוגג. רויטרס
שלושער ברבע שעה. פטריק שיק/רויטרס

באייר לברקוזן - בוכום 0:4

במאי האחרון חטפה לברקוזן 3:0 מבוכום במשחק חוץ, אבל בבית היא הביסה אותה בשני המפגשים האחרונים והעונה גם כך הסיפור אחר לחלוטין. הקבוצה של צ'אבי אלונסו מוליכה את הטבלה בזכות 12 ניצחונות ו-0 הפסדים והיא תישאר הראשונה לפחות עד אחרי פגרת החורף. כחלק מהרוטציות שלו, המאמן נתן את חולצת ההרכב לפטריק שיק, שאפשר לויקטור בוניפייס מלך השערים שלו לנוח. התגובה של שיק היתה שלושער אדיר בתוך רבע שעה במחצית הראשונה (30 בפנדל, 32 ו-45). בוניפייס, שהחליף את שיק בדקה ה-67, כבש כעבור שתי דקות את הרביעי מבישול של מי אם לא פלוריאן וירץ. לברקוזן שמרה על פער ארבע הנקודות מבאיירן והיא עדיין היחידה בליגה ללא הפסד. בוכום עדיין רחוקה שש נקודות מהקו האדום.

שטוטגרט - אוגסבורג 0:3

שטוטגרט פגשה את שתי המדורגות הראשונות בטבלה בשני המחזורים האחרונים, אבל אם בביתה מול לברקוזן הצליחה לחלץ נקודה, במינכן כבר ספגה 3:0 מבאיירן. אלא שמול אוגסבורג החלשה בביתה היא טיילה לניצחון וחזרה למקום השלישי על חשבון לייפציג שצמודה אליה. דניז אונדב פרץ את הסכר ובישל בתוספת הזמן של המחצית לסדו גיראסי שהתכבד בשערו ה-17 העונה, במה שיהיה אולי משחקו האחרון בקבוצה, כשהשמועות מדברות על כך שהוא חזק על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד. כריס פוריך קינח בדקה ה-69.

משחקים נוספים:

אוניון ברלין - פ.צ. קלן 0:2
לאוניון: בנדיקט הולרבאך (55), דויד פופאנה (78)

איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:2
לפרנקפורט: בוטה (90+1), רובין קוך (90+7), לגלאדבך: מקסים וובר (27)

היידנהיים - פרייבורג 2:3
להיידנהיים: ארן דינקצ'י (52), טים קליינדיינסט (84), מתיאס גינטר (90+2, עצמי). לפרייבורג: לוקאס הולר (7 ו-64)

המחזור ה-17 ייערך בעוד כשלושה שבועות, ביום שישי ה-12 בינואר במפגש בין באיירן מינכן להופנהיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully