וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזולאי ערך אימון מלא וצפוי לפתוח, בית"ר עם כמה שינויים

למרות הכאבים שחש בשריר הירך האחורי במשחק נגד מכבי תל אביב, הקשר צפוי לעלות ב-11 של נתניה. זלאטנוביץ' לא יתלבש, התלבטות בין סלמן לבילו ובין מזרחי לג'אבר. סילבה חוזר אצל האורחת, גם עזריה ויונה יפתחו (רביעי, 19:45, ספורט2)

תקציר ה-1:1 הדרמטי של בית"ר ירושלים מול בני סכנין/ספורט1

מכבי נתניה

מכבי נתניה תארח מחר את בית"ר ירושלים (19:45, ספורט2) ותנסה לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד המאכזב למכבי תל אביב. בצוות המקצועי עוקבים אחרי מדדי העומס של השחקנים ונראה שמחר יהיו כמה שחקנים שיקבלו מנוחה כחלק מהיערכות לקראת המשך הלו"ז הצפוף של המשחקים. בנתניה מתרגשים מאוד לקראת חזרת האוהדים לאיצטדיון, כאשר כ-4500 אוהדים אושרו להיכנס, מתוך זה יועברו 450 כרטיסים לאוהדי בית"ר.

הבלם הפצוע ג'ואל אבו חנא וגם לירן רוטמן לא ייכללו מחר בסגל נתניה, כמו גם החלוץ איגור זלאטנוביץ' שצפוי להימכר בינואר ויראה את המשחק מהיציע. הקפטן אביב אברהם יחזור לסגל אחרי שהחלים מפציעה די ארוכה ברגלו. המאמן רן קוז'וך מתלבט בין גיא מזרחי ששיחק במרבית המשחקים האחרונים ובין כרם ג'אבר בעמדת המגן הימני וכן בין עוז בילו לאחמד סלמן באגף ימין בהתקפה. איתן אזולאי קיים היום אימון כמעט מלא והנטייה היא לתת לו לפתוח בהרכב, למרות הכאבים שחש בשריר הירך האחורי נגד מכבי תל אביב.

"אני מאוכזב מהמשחק נגד מכבי תל אביב, באנו לבלומפילד כדי לנצח ודיברנו על זה לפני", אמר המאמן קוז'וך לקראת המשחק מחר. "שיחקנו טוב בחלקים גדולים, אבל בסוף צריך לחזור עם הנקודות. המשחק מול בית"ר ירושלים, יהיה משחק שונה לגמרי ואנחנו צריכים לאושש את השחקנים, כי זה לא פשוט לשחק אחרי שלושה ימים ולבוא עם כוחות מחודשים למשחק. מי שמסתכל על ההרכב של בית"ר ירושלים, רואה כמה זו קבוצה חזקה, טובה ומוכשרת מאוד. מצפה לנו משחק קשה מאוד ונצטרך לנצח. שמחים מאוד שהקהל חוזר, אנחנו צריכים אותו מאוד מאוד".

גולשים מחו"ל? לצפייה בשידורים ישירים של משחקי ליגת העל לחצו כאן

שחקן מכבי נתניה איתן אזולאי עם איתמר שבירו. ברני ארדוב
צפוי לפתוח למרות הכאבים. איתן אזולאי/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים

לאחר שתי תוצאות תיקו, עם שבע נקודות בלבד במאזנה, בית"ר ירושלים יוצאת מחר למשחק חוץ קשה בנתניה, כאשר יוסי אבוקסיס מודאג מאוד מהיכולת החלשה של שחקניו מאז החזרה מהמלחמה.

המאמן יבצע מספר שינויים בהרכב: מיגל סילבה יחזור לשער אחרי שריצה עונש הרחקה, לי און מזרחי יפתח בצד שמאל, דן עזריה ועדי יונה יקבלו קרדיט בקישור ואילו בחלק הקדמי ירדן שועה וטימו מוזי ילוו שוב את פרד פריידיי שמועדף על פני מיירון ג'ורג'.

בית"ר עומדת בפתחה של סדרת משחקים קשה, כזאת שמעבר לנתניה תכלול משחקים נגד הפועל באר שבע ומכבי תל אביב בשבוע הקרוב. במועדון מתכוונים לצרף לפחות שלושה שחקנים בינואר ולשחרר שניים או יותר מהסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן בית"ר ירושלים, דן עזריה, מול שחקן פאוק סלוניקי, ברנדון. דני מרון
יקבל קרדיט בקישור. דן עזריה/דני מרון

טריוויה

* בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפגשו 111 פעמים בליגה הראשונה. בית"ר מובילה 34:43 בניצחונות ועוד 34 משחקים נגמרו בתיקו.

* שני מפגשי הליגה בעונה שעברה הניבו הצגות אישיות: איגור זלאטנוביץ' כיכב עם שלושער ובישול ב-1:4 הביתי של מכבי נתניה בסיבוב הראשון, ובסיבוב השני בטדי התעלה יון ניקולאסקו עם רביעייה ובישול ב-3:6 של בית"ר, שכזכור ניצחה לאחר מכן גם 0:3 בגמר הגביע.

* מכבי נתניה הייתה המארחת גם בשני המקרים הקודמים בהם הקבוצות נפגשו במחזור ה-10, ובשניהם הפסידה. בנובמבר 2007 רומולו סידר 0:1 לבית"ר על נתניה של ראובן עטר, שבחלוף שנה החליף צד וניצח 1:2 בקופסה בזכות מהפך של עמית בן שושן וברק יצחקי אחרי פנדל של רביד גזל. אלמוג כהן, היום המנהל המקצועי של המארחת, פתח בשני המשחקים.

* אחרי 17 משחקי ליגה שכולם הגיעו להכרעה, בית"ר כעת עם שתי תוצאות תיקו רצופות. שלוש כאלה לא היו לה מאז יוני 2020, אז רשמה חמישה איקסים בזה אחר זה בפלייאוף העליון.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: נתניה
קהל: 4572

משחקי המחזור ה-10:

שלישי, 19:00: הפועל פתח תקוה - מכבי בני ריינה
שלישי, 19:30: הפועל ירושלים - הפועל חדרה (ספורט3)
שלישי, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

רביעי, 19:00: בני סכנין - הפועל חיפה
רביעי, 19:45: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים (ספורט2)
רביעי, 20:00: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד (ספורט3)
רביעי, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully