וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.12: חמשת המועמדים של ריאל להחליף את אלאבה

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 18:54

הבלאנקוס מחפשים שחקן הגנה, ונתקלים בתחרות ממנצ'סטר סיטי. מולר יאריך את חוזהו בבאיירן מינכן, ברצלונה דורשת 100 מיליון יורו על אחד מכוכביה, ובמאבק מול ליברפול על כוכב עולה משבדיה

תקציר: באיירן מינכן - שטוטגרט 0:3/ספורט1

שמועות

* ריאל מדריד תיאלץ ככל הנראה לצרף בלם בינואר אחרי הפציעה של דייויד אלאבה (שמצטרף לאדר מיליטאו), ועל פי התקשורת הספרדית הקבוצה מחפשת בלם "צעיר וזול" ואלה חמשת המועמדים: ג'ורג'יו סקאלביני האיטלקי מאטאלנטה בן ה-20 (שמחירו 50 מיליון יורו), גונסאלו אינאסיו בן ה-22 מספורטינג (סעיף שחרור 60 מיליון, כרגע), אנטוניו סילבה בן ה-20 מבנפיקה (סעיף שחרור 100 מיליון), וויליאן פאצ'ו האקוודוריאני מפרנקפורט (בן 21, נרכש ב-9 מיליון הקיץ וכבר שווה 40), ולנו יורו מליל בן ה-18.

* הלהיט הבא? בספרד טוענים כי ברצלונה עוקבת אחרי מומודו סונקו, שחקן הכנף בן ה-18 של האקן השבדית, שבו מתעניינות גם ליברפול ור.ב. לייפציג.

* עוד בברצלונה: בספרד טוענים כי בארסה מוכנה לקבל הצעות על ראפיניה, ומתמחרת אותו ב-100 מיליון יורו.

* במנצ'סטר מדווחים: סיטי הצטרפה למאבק על מיגל גוטיירס, המגן השמאלי של ג'ירונה הלוהטת.

* דיווח באיטליה: יובנטוס רוצה לצרף את קלווין פיליפס ממנצ'סטר סיטי, השחקן כבר הביע הסכמה למעבר.

ג'יידון סאנצ'ו מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יתפשר על שכרו? סאנצ'ו/GettyImages

* טוטנהאם בוחנת אפשרות לרכוש מניס את הבלם ז'אן קלייר-טודיבו. שיחות ראשוניות כבר נעשו לפי "פוטבול לונדון", אחרי שהבלם, אקס ברצלונה, הצליח להרשים את התרנגולים שמחפשים להעמיק את הסגל בעקבות מספר פציעות.

* נציגיו של ג'יידון סאנצ'ו לוחצים על עזיבתו של השחקן בינואר, על רקע הסכסוך שלו עם מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. עד עתה הוזכרו כמועמדות לצרפו קבוצתו לשעבר בורוסיה דורטמונד ויובנטוס, כעת גם ר.ב. לייפציג הוזכרה כמועמדת. הבעיה המרכזית: שכרו של סאנצ'ו שעומד על 350 אלף ליש"ט לשבוע. יונייטד מנסה למזער נזקים ודורשת עליו 50-45 מיליון ליש"ט, אחרי שרכשה אותו ב-75 מיליון ב-2021.

* קשר מנצ'סטר יונייטד דוני ואן דה ביק ישלים ב-24 השעות הקרובות את הבדיקות הרפואיות באיינטרכט פרנקפורט. הוא יושאל, עם אופציית רכישה, שווי העסקה כ-11 מיליון יורו.

* זו לא העברה, אבל ב"סקיי" גרמניה דווח על סיכום בין באיירן מינכן לתומאס מולר על הארכת חוזהו עד 2025. לאחרונה עשו זאת הבווארים גם עם השוערים הוותיקים מנואל נוייר וסוון אולרייך שחתמו על הארכת חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully