וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בהלם: אלאבה סיים את העונה. אנצ'לוטי: "פעם ראשונה בחיי"

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 7:23

בלם ריאל מדריד ונבחרת אוסטריה קרע את הרצועה הצולבת מול ויאריאל והוא השלישי העונה שחווה פציעה כה קשה במועדון. אנצ'לוטי: "זו הפעם הראשונה שזה קורה לי ששלושה שחקנים שלי קורעים את הרצועה הצולבת"

תקציר: באיירן מינכן - שטוטגרט 0:3/ספורט1

אחרי המעידה מול ריאל בטיס במחזור הקודם, ריאל מדריד חזרה לנצח בליגה עם 1:4 ביתי מרשים על ויאריאל. לוקה מודריץ' קיבל הזדמנות בהרכב והלהיב עם שער ובישול, בלינגהאם כבש כרגיל בנגיחה, אבל השער היפה במשחק היה שייך לברהים דיאס. אלא שעל חגיגות הניצחון העיבה מאוד הפציעה הקשה של דייויד אלאבה.

הבלם האוסטרי של ריאל מדריד נפל לא טוב על הברך והוחלף במחצית הראשונה על ידי נאצ'ו. לאחר המשחק החשש אומת ואלאבה סובל מקרע ברצועה הצולבת, מה שישאיר את אנצ'לוטי עם שני בלמים בלבד בסגל - נאצ'ו ורודיגר, זאת אחרי שמיליטאו נפצע בתחילת העונה ולא בטוח בכלל שהוא יחזור. אלאבה הוא השחקן השלישי כבר העונה שסובל מפציעה דומה בריאל מדריד, אחרי שכזכור אותו דבר קרה לשוער הבכיר טיבו קורטואה מוקדם מאוד בעונה הזו.

דייויד אלאבה ריאל מדריד נפצע. רויטרס
גמר את העונה. אלאבה/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי התייחס לאחר המשחק לפציעה הקשה של אלאבה ואמר: "זו הפעם הראשונה שזה קורה לי ששלושה שחקנים שלי קורעים את הרצועה הצולבת. מי ישחק בלם ליד רודיגר? טשואנמי הוא האופציה העיקרית שלי". למזלה של ריאל מדריד, ינואר מתקרב ועמו פתיחת חלון ההעברות ובמדריד מדווחים שהפעם הבלאנקוס לא יחכו לסוף העונה ויחתימו במיידית בלם בחלון החורף.

בחזרה למשחק, מי שיזכור אותו לטובה הוא ללא ספק ברהים דיאס שפתח וכבש שער שהזכיר את ליאו מסי בימיו היפים. "זה אחד השערים הכי יפים בקריירה שלי", הודה דיאס. על כך שאוהדי ריאל קמו והריעו לו על השער: "זה היה משהו ייחודי. פשוט חלום. אני אסיר תודה, הם תמיד מרעיפים עליי המון אהבה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

שחקני ריאל מדריד נראו שבורי לב על הדשא מהפציעה, כשטוני קרוס מנודד בראשו. לאחר מכן כמעט כולם העלו לרשתות החברתיות איחולי החלמה מהירה לאלאבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully