וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצגה בדרך לפסגה: ריאל מדריד הביסה 1:4 את ויאריאל

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 0:00

בלינגהאם ורודריגו כבשו במחצית הראשונה, מוראלס צימק זמנית, אבל דיאס הלהיב עם שער מרהיב ומודריץ' המצוין הוסיף. פציעה קשה לאלאבה. הבלאנקוס עקפו זמנית את ג'ירונה, פציעה קשה לאלאבה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 15.12/ספורט1

המוליכה המפתיעה ג'ירונה תחתום את המחזור ה-17 בליגה הספרדית עם משחק ביתי ביום שני מול אלאבס, אך עד שזה קורה ריאל מדריד עלתה הערב (ראשון) לפחות זמנית לפסגה עם 1:4 ביתי מוחץ על ויאריאל. ריאל סוסיאדד נבלמה עם 0:0 מול בטיס.

ג'וד בלינגהאם ריאל מדריד חוגג. רויטרס
מי אם לא הוא? בלינגהאם חוגג/רויטרס

ריאל מדריד - ויאריאל 1:4

הבלאנקוס איבדו את הפסגה במחזור הקודם בעקבות ה-1:1 בסביליה מול בטיס, אבל באמצע השבוע ניצחו 2:3 בברלין וסיימו את שלב הבתים בליגת האלופות עם מאזן מושלם. גם ויאריאל חגגה 2:3 באירופה (אצל ראן) ועלתה לשמינית גמר הליגה האירופית, אך במשחק הזה היתה רק קבוצה אחת, לא שזה הפתיע מישהו. ריאל מדריד הציגה משחק שוטף ותקווה שג'ירונה לא תנצח מחר את אלאבס כדי להישאר בפסגה. ג'וד בלינגהאם פתח את הסכר בדקה ה-25 אחרי בישול יפהפה של לוקה מודריץ' שהוסיף גם שער והפך לשחקן הכי מבוגר שכובש ומבשל באותו משחק בספרד.

אלא שהשער היפה במשחק הזה, ואולי במחזור כולו, היה שייך לברהים דיאס שבדקה ה-64 קיבל כדור קצת אחרי החצי, תעתע בשני שחקנים וירה פנימה. אנצ'לוטי יכול להיות מאוד מרוצה מהמשחק של ריאל, אבל בהחלט מודאג מהפציעה של דייויד אלאבה, שהוחלף במחצית הראשונה כשהוא אפילו לא יכול לדרוך על הרגל. בהתחשב בכך שגם מיליטאו פצוע מפתיחת העונה, ריאל כרגע עם 2 בלמים בלבד בסגל. מנגד, ויאריאל ממשיכה בפתיחת העונה הגרועה שלה והיא קרובה מאוד לקו האדום.

עוד בוואלה!

אלונסו וראול יחכו? "אנצ'לוטי קרוב יותר לחידוש חוזה מלעזיבה"

לכתבה המלאה
לוקה מודריץ' ריאל מדריד. רויטרס
קוסם על המגרש. גם בגילו המתקדם. מודריץ'/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 22: מודריץ' סובב כדור נהדר מקצה הרחבה ששפשף את המשקוף.

דקה 25: גול! ריאל מדריד עלתה ל-0:1 ומי כבש? כמובן, ג'וד בלינגהאם. לוקה מודריץ' הרים כדור יפהפה לאנגלי, שהתרומם מעל השומר שלו ונגח פנימה.

דקה 33: רגע מדאיג לריאל. אלאבה נפצע ופונה מהמגרש כשהוא לא מצליח לדרוך על הרגל. נאצ'ו נכנס במקומו.

דקה 37: גול! רודריגו קיבל מתנה מכדור קרן וכבש מקרוב. השער נפסל בהתחלה בגלל נבדל, אבל אנשי ה-VAR אישרו אותו וזה 0:2 לריאל מדריד.

דקה 54: גול! ויאריאל חזרה ל-2:1 משער של מוראלס, שקיבל כדור בין שניים, שבר את מלכודת הנבדל ומקרוב הכניע את לונין.

דקה 64: גול! ריאל מדריד עלתה ל-1:3 משער נפלא של ברהים דיאס, שקיבל כדור קצת אחרי החצי, חלף על פני שני שחקנים וירה לרשת.

דקה 69: גול! המופע של ריאל מדריד נמשך עם מהלך אישי של רודריגו, שנבלם אומנם אבל מודריץ' הגיח מאחור וקבע את ה-1:4.

ברהים דיאס ריאל מדריד. רויטרס
גולאסו יפהפה. ברהים דיאס/רויטרס

ריאל סוסיאדד - בטיס 0:0

הבאסקים חתמו שלב בתים נהדר בליגת האלופות עם המקום הראשון על חשבון אינטר ויתייצבו כמדורגים להגרלת שמינית הגמר ביום שני. בטיס, לעומת זאת, הפסידה במפתיע 3:2 בבית לריינג'רס ונשרה מהליגה האירופית אל הקונפרנס ליג. אלא שהערב בטיס רשמה משחק 12 ברציפות בספרד ללא הפסד והיא נשארה חזק בתמונת הקרבות על המקומות שמוליכים לליגה האירופית, בעוד שסוסיאדד פספסה הזדמנות להיצמד שוב לבילבאו היריבה השנואה במקום החמישי. קובו פספס מקרוב הזדמנות להכריע את המשחק (89) ואחרי דקה שער של סאדיק נפסל משום שהוא היה בנבדל. אוירסאבל בעט לקורה בכדור חופשי 049), אבל המארחת לא הצליחה להכריע את המשחק. מנגד, איסקו קיבל צהוב מאוחר (88) ויפספס את המשחק הבא.

משחקים נוספים:

אלמריה - מאיורקה 0:0

לאס פלמאס - קאדיס (19:30)

איסקו שחקן בטיס מול מיקל מרינו שחקן ריאל סוסיאדד. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
מתרחקות מהצמרת הגבוהה. בטיס וסוסיאדד/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

המחזור ה-17 כאמור יגיע לסיומו עם המשחק בין ג'ירונה לאלאבס בשני ב-22:00, וכבר ביום שלישי ייצא לדרך המחזור ה-18 עם שלושה משחקים:

20:00: ראיו וייקאנו - ולנסיה
22:30: אתלטיקו מדריד - חטאפה
22:30: גרנאדה - סביליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully