וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונסו וראול יחכו? "אנצ'לוטי קרוב יותר לחידוש חוזה מלעזיבה"

מאמן ריאל מדריד אמור לדון בעתידו עם פרס בימים הקרובים, כאשר תפנית דרמטית בברזיל תקעה במקום את אופציית הסלסאו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 15.12/ספורט1

בתחילת העונה כל הסימנים העידו על כך שזו השנה האחרונה של קרלו אנצ'לוטי בריאל מדריד, אך לפי דיווח ב"מארקה" הספרדי יש טוויסט בעלילה. העיתונאי חוסה פליקס דיאס פרסם כי בימים הקרובים צפויה להתקיים פגישה בין המאמן לנשיא פלורנטינו פרס, וההערכה היא שהוא יותר קרוב לארכת החוזה שמסתיים הקיץ מאשר לעזיבת המועדון.

הפתיחה הטובה לעונה בצל מכת הפציעות הרחבה בסגל הובילה להרמוניה מוחלטת בין המאמן לסגל השחקנים שלו, כאשר האיטלקי גם מקבל קרדיט רב על השילוב של ג'וד בלינגהאם בקבוצה. אך במדריד כמו במדריד, גם אנצ'לוטי יודע שבסופו של דבר הוא יישפט על התוצאות וההישגים. אנצ'לוטי מעוניין להישאר במדריד ומשוחח לעתים קרובות עם פרס, אולם הפגישה שאמורה להתקיים בשבוע הבא עם הנשיא תדון בעיקר בהמשרך דרכו.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
עונה אחרונה? לא בטוח. אנצ'לוטי/רויטרס

כזכור, אנצ'לוטי היה אמור לעבור הקיץ לנבחרת ברזיל ונשיא ההתאחדות אדנאלדו רודריגש אף אישר זאת. עם זאת, לאחרונה רודריגש הושעה זמנית מתפקידו וייתכן כי בינואר ייערכו בחירות לנשיאות ההתאחדות. אנצ'לוטי הוחמא מההתעניינות של הסלסאו והאפשרות לאמן את ברזיל במונדיאל 2026 קסמה לו, אך התפנית בעלילה תוקעת בינתיים את העסקה במקום.

ריאל מדריד כבר חיפשה יורש אפשרי לאנצ'לוטי ובחודשים האחרונים הוזכרו שני מועמדים - ראול וצ'אבי אלונסו. ראול שמאמן את קבוצת המילואים של הבלאנקוס סירב למספר הצעות מתוך תקווה שיקבל את הקבוצה הבכירה, בעוד אלונסו עושה חיל עם באייר לברקוזן וממתג את עצמו כאחד המאמנים המבטיחים באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully