וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "חסר לי הכדור ברשת, מאמין שזה יתחבר לי במשחק הקרוב"

18.12.2023 / 12:22

חלוץ הפועל פתח תקוה יחפש שער בכורה נגד בני ריינה (ג', 19:30): "ממשחק למשחק אני נפתח". טסלפפה: "שואפים לנצח כל משחק בבית"

תקציר ניצחונה של הפועל חדרה 0:1 על הפועל פתח תקוה/ספורט1

הפועל פתח תקוה תארח את בני ריינה מחר (שלישי, 19:00) למפגש בין שתי קבוצות שבאות אחרי הפסד. העולה מהלאומית לא הצליחה לנצח בשלושת המחזורים האחרונים, ותנסה לצבור נקודות שירחיקו אותה מהתחתית. המאמן עופר טסלפפה דיבר לקראת המשחק שבו הכחולים יוכלו ליהנות שוב מדחיפת הקהל, אחרי שאושרה כניסה של 5,000 איש למגרשי הכדורגל: "זו בשורה משמחת, במיוחד במשחקי הבית אנחנו צריכים את הקהל שידחוף אותנו קדימה.

המפתחות למשחק: "הדגש שלנו הוא קודם כל להיזהר מהמצבים הנייחים, בני ריינה קבוצה מסוכנת ולצערנו ספגנו בשבת נגד חדרה ממצב נייח. הם קבוצה מצוינת, אבל בבית אנחנו שואפים לנצח כל משחק".

עומס המשחקים: "לא פשוט לכולם, אבל יש פה חבר'ה רעבים ומחויבים. אין לי ספק שעם הדחיפה של הקהל הם יעופו קדימה".

איתי שכטר הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
איתי שכטר הפועל פתח תקוה/מאור אלקסלסי

איתי שכטר אמר: "התגעגענו לקהל, האנרגיות, הטירוף, הלחץ. אין ספק שבהפועל פתח תקוה בבית זה פקטור. אנחנו מקווים לשמח אותם מחר. כל משחק הוא סופר קריטי, נבוא לעשות את העבודה כמו שאנחנו תמיד - צנועים, רעבים, עם גישה טובה, ואני מאמין שיהיה בסדר".

החלוץ, שעוד לא הצליח לכבוש העונה, הוסיף: "ברמה האישית אני מרגיש טוב מבחינה מקצועית, ממשחק למשחק אני נפתח ומרגיש יותר טוב. חסר לי עדיין הכדור ברשת, מה שיפתח לי בכלל את כל מה שאני רוצה. פעם דברים היו נכנסים לי קצת יותר בקלות, היום קצת יותר קשה, אני מאמין שבמשחק הקרוב דברים יתחברו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully