וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקובן בראון ייעדר חודשיים לפחות, 160 אוהדים יוטסו לבלגרד

18.12.2023 / 8:15

כוכב הפועל תל אביב צפוי לעבור הליך שישבית אותו לתקופה ארוכה, וויל קאמינגס שחתם ייכנס לנעלים מהשבוע הבא. האדומים יוציאו לפועל את פרויקט ההטסה הכי גדול של קבוצה ישראלית עד כה, למשחק ברביעי נגד ונציה (19:30, ספורט1)

תקציר: פנרבחצ'ה - טורק טלקום 71:99/ספורט1

הפועל תל אביב גברה אמש (ראשון) בקלות 76:112 על הפועל אילת בהיכל קבוצת שלמה ונשארה בראש טבלת ליגת העל עם מאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים. האדומים זכו לשחק לעיני היכל מלא, אחרי שבמוצאי שבת עודכנו ההנחיות של פיקוד העורף שמאפשרות ל-5,000 צופים להיכנס לאירועים, וכך כל 3,400 המקומות בהיכל התל אביבי אוישו.

אלא שעם כל הכבוד לניצחון על אילת, האירוע לא היה המרכזי של היום עבור האדומים. הפועל תל אביב צירפה בשעות הבוקר את הגארד המנוסה וויל קאמינגס עד לסיום העונה, כשהוא ינחת בשבוע הבא בארץ ויצטרך להיכנס לנעליו של ג'ייקובן בראון. הכוכב של סגנית האלופה סובל זה תקופה ארוכה מבקע במפשעה, ולמרות שפספס עד השבוע רק משחק אחד, הפציעה משפיעה עליו ומונעת ממנו להציג את יכולתו הרגילה. בראון עבר מספר בדיקות בימים האחרונים בארץ, ולמרות שעוד אין החלטה סופית, על פי ההערכות הוא צפוי להיעדר תקופה של כחודשיים לפחות. בראון צפוי לשחק ביום רביעי ביורוקאפ ככל הנראה את המשחק אחרון שלו לתקופה הקרובה.

שחקן דרושאפקה וויל קאמינגס. GettyImages
יצטרך לתפוס פיקוד מהשבוע הבא. קאמינגס/GettyImages

הפועל תל אביב יצאה הבוקר לבלגרד לקראת המשחק נגד ונציה (19:30, ספורט1). הקבוצה של דני פרנקו תשחק בשטארק ארנה הגדול, בו משחקות פרטיזן בלגרד והכוכב האדום בלגרד לאור העובדה שבמקביל למשחק הזה גם הפועל ירושלים תשחק, ותארח את בנפיקה ליסבון בהיכל אלכסנדר ניקוליץ' הישן יותר.

ביחד עם הפועל יגיעו לאולם הגדול של בלגרד 160 אוהדי הקבוצה מעוטף עזה, פצועי צה''ל ומפונים מהדרום ומהצפון במטוס מיוחד שיוציא לבלגרד הבעלים עופר ינאי, במה שמהווה למעשה את פרויקט ההטסה הגדול ביותר של קבוצה ישראלית עד כה. ביוזמת המועדון ולטובת הפקת האירוע, נחכר מטוס מיוחד והוזמנו חדרים במלון חמישה כוכבים בבלגרד. שהותם וכלכלתם של חברי המשלחת ממומנת באופן מלא על ידי הקבוצה.

עופר ינאי: "הפועל תל אביב היא משפחה. מתחילת המלחמה אנחנו עוסקים, לצד העשייה הספורטיבית, גם בחיבוק וליווי משפחות הנעדרים וקורבנות ה-7 באוקטובר. יש לנו את הזכות להיות עבורם מקום מפלט של הפוגה ומנוחה לנפש, ולחזק את רוחם בימים קשים אלו. המטוס שייצא השבוע לבלגרד הוא ביטוי נוסף למאמץ החשוב הזה, שהפועל היא מובילה שלו בספורט הישראלי, כדי לחזק את לב העם. בגאווה ובהתרגשות גדולה נצא יחד, כמשפחה אחת, ונמשיך להוות אור איתן כנגד החשיכה שאויבינו ניסו להמיט עלינו. הם לא יצליחו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully