וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבוי לג'ייקובן בראון: וויל קאמינגס חתם בהפועל תל אביב

17.12.2023 / 9:00

הגארד האמריקאי המנוסה (31, 1.86) יחבור לאדומים לאור הפציעה במפשעה של הכוכב שעשוי להיות מושבת לתקופה ארוכה. זכה ביורוקאפ עם דרושפאקה ושיחק לצד תומר גינת בליגה הצרפתית. פרנקו: "יאפשר לנו יותר גמישות"

תקציר: וולבס - הפועל תל אביב 89:81/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (ראשון) על החתמתו של הרכז האמריקאי המנוסה וויל קאמינגס עד לסיום העונה. קאמינגס ינחת בישראל ב-26.12 ויעזור לאדומים לעמוד בעומס המשחקים, בייחוד לאור העובדה שג'ייקובן בראון סובל מבקע במפשעה שעשוי לגרום לו להחמיץ תקופה ממושכת בקרוב.

"שמח שבימים מורכבים אלו אנחנו מצליחים להנחית את וויל. השיגרה שלנו מורכבת והתלות בכל שחקן ושחקן בסגל גדולה. הצירוף של וויל יאפשר לנו יותר גמישות ופחות תלות בשחקן כזה או אחר. יש לנו קבוצה טובה ואני בטוח שוויל ישתלב במהרה", אמר המאמן דני פרנקו לאחר ההחתמה.

תומר גינת לצד וויל קאמינגס במדי לבלואה מטרופוליטנס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
מאחדים כוחות באדום. קאמינגס לצד גינת בצרפת/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

קאמינגס (31, 1.88) הוא בוגר אוניברסיטת טמפל משנת 2015. אחרי עונה בליגת הפיתוח של ה-NBA, יצא לאירופה והצטיין באריס סלוניקי. בקיץ 2017 חתם בדרושפאקה, שם שיחק לצד סקוטי ווילבקין וזכה ביורוקאפ בהדרכתו של דייויד בלאט. בעונה שלאחר מכן המשיך במסעותיו והצטרף לאולדנבורג הגרמנית, בשורותיה היה לאחד הטובים בבונדסליגה עם 20.5 נקודות ו-4.3 אסיסטים למשחק.

ההצלחה בגרמניה סידרה לו חוזה גדול בלוקומוטיב קובאן, במדיה שיחק שנתיים. בקיץ 2021 הצטרף ללבלואה מטרופוליטנס הצרפתית, שם שיחק לצד תומר גינת, וב-33 משחקים רשם 17.2 נקודות ו-5.2 אסיסטים למשחק. הוא נבחר לשחקן העונה בצרפת ואף נכלל בחמישיית העונה ביורוקאפ. אשתקד שיחק בליגה הסינית, ואת העונה הנוכחית פתח בסאות' איסט מלבורן האוסטרלית שבה סיפק ממוצע של 14.5 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully