וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא גינת, עם צפי לאולם מלא: הפועל ת"א תארח את הפועל אילת

16.12.2023 / 16:49

בראשון: הפורוורד נקע את הקרסול, עדכון הנחיות פיקוד העורף יאפשר לסגנית האלופה למלא את אולמה בתקווה להישאר מושלמת בליגה. קרית אתא תנסה להיצמד לחלק העליון בטבלה כשתפגוש את הפועל באר שבע

תקציר: וולבס - הפועל תל אביב 89:81/ספורט1

יומיים בלבד אחרי הניצחון הקשה על עירוני נס ציונה, הפועל תל אביב תנסה להישאר מושלמת בליגת העל גם אחרי המשחק הביתי נגד הפועל אילת מחר (ראשון) במסגרת המחזור ה-11. בנוסף, עירוני קרית אתא תארח את הפועל באר שבע.

ג'ייקובן בראון, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
ג'ייקובן בראון צפוי להמשיך להיעדר/דני מרון

הפועל תל אביב - הפועל אילת (18:00)

בשלושה מתוך ארבעה רבעים נראתה הפועל תל אביב לא טוב נגד עירוני נס ציונה אתמול, אבל הקבוצה של דני פרנקו הציגה רבע שלישי גדול, אותו ניצחה ב-19 הפרש, ויצאה עם ניצחון ביתי ששומר אותה במאזן מושלם. האדומים ימשיכו לשחק ללא ג'ייקובן בראון שעובר בירור רפואי לבקע ממנו סובל במפשעה, כדי לקבל תמונה ברורה יותר לדרכי טיפול, ובינתיים יצטרכו יותר יציבות משאר השחקנים, אך שחקן נוסף שלא יעמוד לרשותו של פרנקו הוא תומר גינת שנקע את הקרסול ולא נכלל בסגל. אחרי המשחק תצא סגנית האלופה לבלגרד לקראת המשחק ביום רביעי נגד ונציה ביורקאפ (20:00, ספורט1).

בניגוד ליריבה שלהם שמגיעה מעומס של משחקים, הפועל אילת שיחקה בפעם האחרונה ביום שני והיא אמורה להגיע יותר רעננה להיכל קבוצת שלמה. החבורה של מסימיליאנו מנטי גברה על הפועל עפולה בחוץ במחזור הקודם וכך רשמה ניצחון בכורה, והיא רוצה לחולל הפתעה גדולה בחוץ למרות שמגיעה עם סגל קצר מאוד. עמית זיס שסובל מפציעה בקרסול צפוי להמשיך להיעדר, ובאילת יקוו שמערכת היחסים בין מנטי לגארד המוביל דיישון בוקר תשתפר, לאחר תקרית על הספסל בניצחון בעפולה.

בזכות עדכון הנחיות פיקוד העורף למגבלת קהל של עד 5,000 צופים במרחב סגור, הפועל תל אביב תוכל לארח לעיני אולם מלא.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בן שרף, עירוני קרית אתא. דני מרון
פתיחת עונה יפה עד כה. בן שרף/דני מרון

עירוני קרית אתא - הפועל באר שבע (20:30)

הקבוצה של שרון אברהמי שמה מאחוריה את ההפסד המאכזב לעירוני רמת גן עם ניצחון חוץ חשוב בעפולה, והיא מחזיקה בשני ניצחונות נגד שתי קבוצות שאמורות להילחם איתה בחלק התחתון של הטבלה על הנייר. בקרית אתא יודעים שהמשחק הקרוב נגד באר שבע הוא הזדמנות עבורם לפתוח פער על היריבה הדרומית בשלב מוקדם של העונה, ואולי להתקרב לאזור הפלייאוף. בן שרף, פוטנציאל העל של קרית אתא, רושם אחרי שלושה משחקים מספרים של 11 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בהפועל באר שבע חזרו לסורם אחרי ניצחון אחד, ומלבד כמה דקות בודדות, לא היו במשחק בחולון בדרך לתבוסה בחוץ. החבורה של יואב שמיר נמצאת עמוק בחלק התחתון של הטבלה, אבל שניים מההפסדים שלה היו נגד קבוצות שנחשבות לחזקות בליגה. בבאר שבע יודעים שהמשחק הקרוב באולם רמז הוא חשוב מאוד להמשך המאבקים, ומקווים ליכולת טובה יותר ממה שהציגו ביום חמישי האחרון. בקבוצה יצטרכו יותר מג'קינן גאנט שמציג חוסר יציבות מתחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully