וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין מחמיא לדן ביטון: "אמרתי לו שאני רוצה להפוך אותו לשחקן נבחרת"

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 7:09

מאמן מכבי תל אביב משבח את ביטון אחרי הבישול הנהדר שלו בניצחון על מכבי נתניה, מחמיא לעידן נחמיאס ומפרגן מאוד ליריבה. מי יפתח בהגנה מול באר שבע?

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

גנט היא אולי הקבוצה הכי איכותית שפגשה מכבי תל אביב מתחילת העונה, אבל מכבי נתניה היא הקבוצה שהקשתה יותר מכולן על רובי קין ושחקניו. לא במקרה מיהר האירי אל מאמן נתניה רן קוז'וך בסיום המשחק כדי לחבק אותו, לטפוח לו על החזה ולפרגן במלים חמות, אחרי הניצחון של המוליכה 1:2 אתמול (ראשון) בבלומפילד.

לא בכל יום מגיעה קבוצה שעושה לחץ גבוה, שיוצאת להתקפות מעבר מהירות ושכל הדקות מהווה סכנה. "לא ידעתי אפילו שנתניה במקום העשירי', אמר אמש רובי קין. "הם ממש שיחקו מצוין וכל הכבוד להם".

ערן זהבי דן ביטון אבישי כהן מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
נותן מספרים. דן ביטון לצד זהבי/ברני ארדוב

קין הקדיש פרק במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק לדן ביטון. "כשבאתי בפעם הראשונה למכבי תל אביב והתחלתי לעקוב אחר הוידאו של השחקנים, היה לי מיד ברור איזו יכולת יש לדן. כששוחחתי איתי בפעם הראשונה, אמרתי לו שאני רוצה להפוך אותו לשחקן נבחרת ישראל", גילה המאמן.

עוד בוואלה!

סבוריט ייעדר מול באר שבע, בוקסנבוים צפוי להתמנות למנהל מחלקת הנוער

לכתבה המלאה

מעבר לביטון, קין הרעיף שבחים על עידן נחמיאס, שנכנס כמחליף במקום אנריק סבוריט אשר נפצע כבר במחצית הראשונה. נחמיאס נתן לקין את הסיבות לתת לו יותר דקות, אבל ההערכה היא שמול הפועל באר שבע מחרתיים יפתח ניר ביטון בגלל שהספרדי לא יהיה כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully