וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבוריט ייעדר מול באר שבע, בוקסנבוים צפוי להתמנות למנהל מחלקת הנוער

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 23:12

בלם מכבי תל אביב סובל ממתיחה במפשעה, קין יצטרך לבחור בין נחמיאס לניר ביטון. בוקסנבוים בדרך למועדון, אחרי שביצע את תפקיד זה בהפועל תל אביב. המאמן על ה-1:2 מול מכבי נתניה: "לפעמים צריך לנצח מכוער"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

זה לא היה פשוט, אך מכבי תל אביב בכל זאת חגגה הערב (ראשון) ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות - הפעם 1:2 על מכבי נתניה. מילסון כבש ראשון (19), איתמר שבירו איזן מיד (21), ולאחר שאיתן אזולאי החמיץ פנדל מפוקפק מאוד שקיבלה נתניה, ערן זהבי דווקא דייק מהנקודה הלבנה (56) עם שערו השביעי העונה וקבע את תוצאת הסיום. כעת, עם 22 נקודות מ-24 אפשריות (פתיחת העונה הטובה ביותר של המועדון זה 30 שנה), יכולים הצהובים להתכונן בראש שקט למפגש עם הפועל באר שבע ביום רביעי. נתניה תארח את בית"ר ירושלים בעוד שלושה ימים.

במהלך המחצית הראשונה הוחלף אנריק סבוריט בעקבות פציעה, ובהמשך הוא אובחן עם מתיחה במפשעה שתגרום לו להיעדר מול הפועל באר שבע ביום רביעי. סבוריט הוחלף על ידי עידן נחמיאס שזכה למחמאות, ורובי קין יצטרך לבחור בינו לבין ניר ביטון במשחק באצטדיון טרנר.

בעניין אחר, עומר בוקסנבוים הוא המועמד המוביל לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער אחרי שמכבי תל אביב נפרדה מקלאודיו בראגה בשבועות האחרונים. בוקסנבוים עבד בעבר בתפקיד זה בהפועל תל אביב, והוא צפוי להיבחר לתפקיד בשל ההערכה כלפיו ולאור העובדה שקשה להביא זרים לישראל בתקופה זו.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הרצף נמשך. רובי קין/ברני ארדוב

המאמן המנצח רובי קין סיכם את המשחק ואמר: "היה משחק קשה מאוד, נתניה קבוצה טובה מאוד שמשחקת כדורגל יפה מאוד. כבשנו שער יפה מוקדם אבל מיד ספגנו, מה שאסור לעשות. היו לנו המון מצבים. לפעמים צריך לנצח מכוער. תמיד יהיו משחקים כאלה, אין משחקים קלים. אהבתי את האופי שהראינו, בעיקר במחצית השנייה, מהמחצית הראשונה לא נהניתי. עשינו כמה שינויים טקטיים במחצית".

על מיעוט החילופים שלו אמר האירי: "שחקנים יקבלו דקות, לא רציתי להפריע לקבוצה. יש לנו המון משחקים, הרבה שחקנים ישחקו העונה. צריך להמשיך ככה. בקבוצות גדולות, ניצחונות הופכים להרגל".

דן ביטון הוסיף: "היה מדהים לראות את האוהדים מגיעים עד לפה ומעודדים אותנו מבחוץ. בתקופה כזאת, המעט שאפשר לעשות זה לתת להם קצת נחת עם ניצחונות ואני שמח שאנחנו עושים את זה. אני שמח מאוד שבמחזור הקרוב הם כבר יהיו בפנים. לבוא אחרי יום חמישי, אחרי המאמץ האדיר, אחרי טיסה ואינספור משחקים, זה ניצחון גדול. נתניה קבוצה מצוינת שהקשתה עלינו מאוד, ואני מאוד שמח".

על היכולת שלו העונה אמר הקשר: "אני פשוט בא ומשחק את המשחק שלי. מי שמכיר אותי יודע שכדורגל זה הדבר הכי מהנה בשבילי, וזה הכי חשוב. הצוות נותן לי המון קרדיט, דוחף אותי ואני שמח שאני מחזיר להם. זו תקופה לא פשוטה, אבל כולנו יחד, עובדים קשה, ואני שמח על התוצאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"יכולנו להוציא יותר מהמשחק הזה". קוז'וך/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך סיכם את המשחק מהצד המפסיד: "יכולנו להוציא יותר מהמשחק הזה, חד משמעית. הגענו למקומות שצריך לייצר מהם מצבים, אחרי זה היו הפנדלים. נשארנו במשחק אבל את הדקות האחרונות לא אהבתי, התפתינו לשחק בכדורים ארוכים וחבל על זה. אנחנו בדרך טובה, לי זה לא מספיק כי אני רוצה גם לנצח".

קוז'וך נשאל אם המשחקים מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב מעודדים אותו לקראת ההמשך: "גם המשחק מול מכבי פתח תקוה והמחצית הראשונה מול בני סכנין, כשלא ניצחנו, נתנו לי תקוה. התוצאה משנה, אבל בכל תוצאה רואים את נתניה משחקת את הכדורגל שלה ומגיעה למצבים. כשאתה דבק בדרך שלך אתה תגיע לתוצאות".

כובש השער של נתניה איתמר שבירו הוסיף: "חד משמעית יכולנו להוציא יותר. עבדנו קשה, בחצי הראשון הגענו לכמה מצבים, יש אכזבה, אבל עם היכולת הטובה הזאת יגיעו גם הניצחונות. חלוץ תמיד רוצה לכבוש, אני מאושר בקבוצה הזאת, זה מועדון מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully