וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה תצא לבית מלון בירושלים: "חובה לחזור עם נקודות"

איש העסקים רוני צליק עזר במימון השהייה במלון לקראת משחק התחתית נגד הפועל ירושלים: "בטוחים שלא מעט אוהדים שלנו יגיעו לטדי", אמר המאמן ניסו אביטן (שלישי, 19:30). מתן חוזז שב לסגל של זיו אריה, נועלת הטבלה נואשת לניצחון בכורה

תקציר ניצחונה של הפועל חדרה 0:1 על הפועל פתח תקוה/ספורט1

הפועל ירושלים

עם חזרת הקהל הפועל ירושלים מארחת מחר את הפועל חדרה במשחק אותו מגדירים במועדון כ"משמעותי ביותר העונה" (שלישי, 19:30). ערב המחזור העשירי, הירושלמים במקום האחרון בטבלה עם 2 נקודות מ-27 אפשריות, משמע אפס ניצחונות ועם 5 שערי זכות בלבד.

אונז'יי באצ'ו ואופק ביטון הפצועים ייעדרו, אך מתן חוזז המחלים מפציעה ייכלל בסגל. זיו אריה לא תירגל הרכב וצפוי לערוך מספר שינויים ביחס להרכב באשדוד.

גולשים מחו"ל? צפו בשידור ישיר במשחקי ליגת העל

מתן חוזז שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חוזר לסגל של נועלת הטבלה בתקווה לסייע. חוזז/ברני ארדוב

הפועל חדרה

הפועל חדרה שניצחה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים, תתארח מחר אצל הפועל ירושלים בטדי. בחדרה הגדירו את המשחק כ-"משחק שחובה לחזור ממנו עם נקודות" בשל העובדה שהיריבה נמצאת עמוק במקום האחרון, כך שניצחון נוסף ואפילו תיקו, ישאירו את חדרה בחוף מבטחים.

חדרה תגיע ללא קויה מבאה, ניב גוטליב ויואב תומר הפצועים, כאשר גם סולימאן קוליבאלי ותמיר עדי לא כשירים, אך ייכללו בסגל. בשל חשיבות המשחק, הוחלט בחדרה לצאת מחר בבוקר לבית מלון בירושלים, כדי לערוך שם את ההכנות האחרונות למשחק. בקבוצה ביקשו להודות לאיש העסקים רוני צליק, שמקורב מאוד להנהלת המועדון ועזר במימון השהייה במלון. בקבוצה אמרו: "בחדרה יש הרבה שמדברים, אבל מעט מאוד שבאמת עוזרים. רוני הוא אחד שתמיד נמצא שם כשצריך, בלי לדבר הרבה, עושה ועוזר כבר הרבה שנים וכל הכבוד לו על כך".

המאמן ניסו אביטן אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים למשחק חשוב מאוד ונהיה חייבים להיות דרוכים ומוכנים על מנת לחזור הביתה עם נקודות. אנחנו כבר יודעים שבמציאות הנוכחית אין יותר מדי זמן להכנה, אבל זה משותף לכולם. נכון שהסגל שלנו קצר ויש לנו לא מעט פצועים וחסרים, אבל אנחנו מתרכזים במי שיש ולא באלה שחסרים. אנחנו מאוד שמחים שהקהל חוזר ובטוחים שעל אף המרחק לירושלים, לא מעט אוהדים שלנו יגיעו לטדי ללוות אותנו אחרי תקופה ממושכת שהם לא היו במשחקים, נקווה לשמח אותם".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שחקני הפועל חדרה חוגגים עם תמיר גלזר. שלומי גבאי
חדרה יוצאת לבית מלון בירושלים/שלומי גבאי

טריוויה

* הפועל ירושלים לא הצליחה לנצח את הפועל חדרה בשבעת המפגשים האחרונים (שני הפסדים וחמש תוצאות תיקו). הניצחון האחרון היה 0:3 בחוץ בנובמבר 2017, עוד כהפועל קטמון וכאשר השתיים היו בליגה הלאומית.

* בחיבור העונה שעברה, הפועל ירושלים ברצף של 14 משחקי ליגה ללא ניצחון: 12 הפסדים (כולל חמישה רצופים) ושתי תוצאות תיקו.

* הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה בליגת העל שטרם כבשה בחצי השעה הראשונה. השער הכי מוקדם היה כשאופק ביטון העלה ל-0:1 מול מכבי תל אביב בדקה ה-40.

* הירושלמים גם עם ההתקפה הגרועה בליגה עד עכשיו (חמישה שערי זכות בלבד). גם מצבה של חדרה לא מזהיר עם שני שערים יותר.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: טדי
קהל: 1100

משחקי המחזור ה-10:

שלישי, 19:00: הפועל פתח תקוה - מכבי בני ריינה
שלישי, 19:30: הפועל ירושלים - הפועל חדרה (ספורט3)
שלישי, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

רביעי, 19:00: בני סכנין - הפועל חיפה
רביעי, 19:45: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים (ספורט2)
רביעי, 20:00: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד (ספורט3)
רביעי, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully