וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "לא אשקר - אנחנו לא מספיק טובים". דראפיץ': "היינו פראיירים"

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ה-1:1 הדרמטי עם בני סכנין: "חוץ מהשוויון בסוף אני לא מרוצה בכלל. כל איבוד שווה שער ליריבה". מאמן האורחת: "היינו יכולים לצאת מפה עם יותר מנקודה"

תקציר ה-1:1 הדרמטי של בית"ר ירושלים מול בני סכנין/ספורט1

בית"ר ירושלים כבר הייתה על סף הפסד כואב לבני סכנין הערב (שבת), אבל הצליחה להוציא נקודה יקרה אחרי שאמיר ברקוביץ' כבש בסיומה של התקפה נהדרת, קבע 1:1 ומנע מקבוצתו הפסד. לפני כן קריאף נגע ביד ברחבה ואחמד (13) העניק לאורחת יתרון בטדי, אבל שתי הקבוצות החמיצו הזדמנויות להכריע. בית"ר עדיין מתחת לקו האדום, בעוד סכנין במקום השמיני בבטן הצפופה, כשארבע נקודות מפרידות בין המקום ה-12 לרביעי.

יוסי אבוקסיס על התיקו החשוב של בית"ר ירושלים: "לא מרוצה מהמשחק. כשאתה משווה בדקה ה-90 זה עדיף, אבל היינו חשופים ועשינו המון טעויות. יש הרבה בעיות שאנחנו מנסים לפתור, כרגע לא מצליחים לפתור. הימרנו עם הרבה שחקני התקפה. יכולנו להשוות הרבה לפני, אני לא אשקר - אנחנו לא מספיק טובים. מנסים למצוא את האיזון וזה מאכזב. מצד שני, הראינו אופי וזה עדיף על הפסד".

על היכולת של הקבוצה: "אנחנו עושים המון טעויות. כל איבוד שווה שער ליריבה. אין פה לחץ, אין קהל שמלחיץ. יש שחקנים שבכושר פחות טוב וזה כנראה משפיע. חוץ מהשוויון בסוף אני לא מרוצה בכלל מהמשחק שלנו. המחליפים עשו דברים טובים, אבל זה לא מספיק טוב".

רוי ששון שוער בית"ר ירושלים חוגג עם אמיר ברקוביץ'. דני מרון
נקודה יקרה. בית"ר/דני מרון

על רוי ששון: "הוא שוער מוכשר מאוד ואני שמח שהוא שיחק עם ביטחון. לא הרגשנו שיש כאן ילד במשחק הראשון שלו בליגה. מאוד מרוצה ממנו".

לקראת מכבי נתניה: "מקווה שנהיה טובים יותר, בטח מהמחצית הראשונה. אנחנו זקוקים לעשות יותר נקודות".

כובש שער השוויון, אמיר ברקוביץ', סיכם: "חלמתי לכבוש בטדי מול הקהל, האוהדים זה הדבר שאני הכי אוהב במועדון הזה. אני מקדיש את השער הזה לזכר כל הנופלים וכל הלוחמים. שמח שכבשתי ולקחנו נקודה. יש משחקים שפחות הולך לנו ואנחנו צריכים למצוא את האיזון שלנו, לא קל לחזור אחרי תקופה בלי להתאמן ואנחנו עדיין מנסים למצוא את האיזון הזה. יש לנו סגל מאוד טוב, אנחנו מאמינים אחד בשני ואני בטוח שנמצא את הדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין. דני מרון
מצד אחד מרוצה, מצד שני מרגיש פראייר. דראפיץ'/דני מרון

סלובודן דראפיץ' היה רגוע יחסית אחרי השוויון הדרמטי ואיבוד הנקודות של בני סכנין: "אם השחקנים אמרו שאנחנו פראיירים אז כנראה שהיינו יכולים לצאת מפה עם יותר מנקודה אחת. אולי לפני המשחק היינו יכולים להיות מרוצים מנקודה בטדי, אבל אם ככה זה הסתיים אז כנראה שהיינו פראיירים. יש לנו סגל עם הרבה שחקנים צעירים, נבנה כאן משהו חדש, נצטרך לבנות את הביטחון לאט לאט. ברביעי בדוחא נחפש את 3 הנקודות מול הפועל חיפה. כאשר אתה מקבל גול בדקה ה-90 אתה לא יכול להיות מרוצה. נביא עוד חיזוקים, יש מקום לעוד זרים. רכש? יש לנו רשימה של כמה שחקנים שאנחנו רוצים להביא, בהחלט רוצים להתחזק. ממשחק למשחק נהיה טובים יותר".

השוער מוחמד אבו ניל: "היינו צריכים לקחת 3 נקודות וחבל, אבל מסתכלים למשחק הבא, נגד הפועל חיפה. אני מאוד שמח ומודה לצוות שנתן לי הזדמנות והאמין בי. אני אשמור על המקום שלי עד סוף העונה, בדרך לעוד הרבה שנים בסכנין. אם יביאו עוד שוער? אני לא חושש, להפך - חשוב שיהיו שני שוערים טובים, זו תחרות טובה ובריאה. אני אלחם על המקום שלי".

במחזור הבא בית"ר ירושלים תתארח אצל מכבי נתניה, בעוד בני סכנין תארח את הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully