וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל ניצחה 0:2 את ברייטון, מהפך גדול לווילה על ברנטפורד

ז'סוס (53) והאברץ (87) סידרו ניצחון ביתי לתותחנים, השחקנים של אונאי אמרי חזרו מפיגור בלונדון ברבע השעה האחרונה בדרך ל-1:2. שלושה בישולים לפאקטה ב-0:3 של ווסטהאם על וולבס

תקציר: ארסנל - ברייטון 0:2/ספורט1

המחזור ה-17 בפרמיירליג סיפק לנו בצהרי יום ראשון שלושה משחקים נהדרים. ארסנל התאוששה מההפסד מול אסטון וילה עם 0:2 ביתי על ברייטון, בעוד אותה וילה חזרה מפיגור ל-1:2 חשוב אצל ברנטפורד. ווסטהאם הביסה בביתה 0:3 את וולבס, כאשר לוקאס פאקטה כיכב עם שלושה בישולים.

גבריאל ז'סוס, שחקן ארסנל חוגג. Richard Heathcote, GettyImages
ארסנל חזרה לנצח. גבריאל ז'סוס/GettyImages, Richard Heathcote

ארסנל - ברייטון 0:2

מיקל ארטטה שמר אמונים ל-11 שהפסידו במחזור הקודם לאסטון וילה, והם החזירו לו עם ניצחון ביתי שביעי ברציפות בכל המסגרות. ארסנל התקשתה לפרוץ את ההגנה של השחפים החסרים, אך בדקה ה-53 גבריאל ז'סוס ניצל חוסר מזל של אותה הגנה וקבע 0:1. קאי האברץ הכפיל בדקה ה-87, והתותחנים מביטים מלמעלה על מנצ'סטר סיטי שרחוקה חמש נקודות מהם.

דקה 53: גול! בלם ברייטון יאן פול ואן הקה נגח לאחור הגבהת קרן, לצערו הכדור הגיע לגבריאל ז'סוס שנותר מול שער ריק וקבע 0:1 לארסנל.

דקה 87: גול! אדי אנקטייה ניצל חור בהגנה ושלח קדימה את קאי האברץ, הגרמני בעט שטוח פנימה וקבע 0:2 לארסנל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן אסטון וילה אולי ווטקינס. רויטרס
חגג מול אוהדי ברנטפורד. ווטקינס/רויטרס
שחקני אסטון וילה מתעמתים עם שחקני ברנטפורד. רויטרס
דקות סוערות לקראת הסיום. שחקני אסטון וילה וברנטפורד/רויטרס

ברנטפורד - אסטון וילה 2:1

אחרי רצף חלומי של ניצחונות על מנצ'סטר סיטי וארסנל, הקבוצה של אונאי אמרי צלחה מבחן אופי נוסף - הפעם מחוץ לווילה פארק. קין לואיס-פוטר כבש דקה לתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה את שער הפרמיירליג הראשון שלו, והוא קיווה שזה ינחיל לאמרי הפסד ראשון בלונדון מאז שהגיע לקבוצה.

בן מי הורחק באדום ישיר בדקה ה-71, ואז וילה התעוררה. אלכס מורנו הבקיע בדקה ה-77, אולי ווטקינס הכפיל כעבור שמונה דקות וחגג בהתרסה מול האקסית - מה שהדליק את שחקני שתי הקבוצות. מהומה גדולה בין השחקנים התפרצה ברחבה ותקריות נוספות התרחשו עד לשריקת הסיום עם תשעה כרטיסים צהובים ואדום אחד לבובקאר קמארה בתוספת הזמן.

דקה 45+1: גול! הגבהת הקרן לא זכתה למענה של ההגנה, קין לואיס-פוטר השתלט ובעט פנימה את שערו הראשון בפרמיירליג. 0:1 לברנטפורד.

דקה 71: בן מי עם תיקול קשה שתחילה זיכה אותו בכרטיס צהוב, אך לאחר בדיקה ב-VAR הוא הורחק באדום ישיר וברנטפורד נותרה בעשרה שחקנים.

דקה 77: גול! לאון ביילי הגיבה לפינה הנגדית, אלכס מורנו נגח מקרוב ואסטון וילה חזרה ל-1:1.

דקה 85: גול! בובאקר קמארה הקפיץ לעבר אולי ווטקינס אחרי הגבהת קרן והחלוץ האנגלי נגח פנימה את ה-1:2 של אסטון וילה. ווטקינס חגג בהתרסה מול אוהדי ברנטפורד, מה שהוביל למהומה גדולה בין השחקנים בתוך הרחבה.

דקה 90+7: התקריות בין השחקנים נמשכו גם בתוספת הזמן, בובאקר קמארה הורחק גם הוא באדום ישיר.

צפו בתקציר הניצחון של אסטון וילה

תקציר: ברנטפורד - אסטון וילה 2:1/ספורט1
שחקן ווסטהאם לוקאס פאקטה חוגג עם ג'רוד בואן. רויטרס
שלושה בישולים. פאקטה חוגג עם בואן/רויטרס

ווסטהאם - וולבס 0:3

הפטישים החלו להתאושש מה-5:0 המשפיל לפולהאם עם 0:2 ביתי על פרייבורג בליגה האירופית בחמישי, והמשיכו עם הצגה נוספת ושער נקי לעיני הקהל הביתי. מי שניצח על המופע היה לוקאס פאקטה עם שלושה בישולים, כאשר מוחמד קודוס הבקיע צמד (23 ו-32) וג'רוד בואן (74) סגר סיפור. פאבלו סראביה הבקיע שער מצמק ל-2:1, אך הוא נפסל בגלל נבדל.

צפו בתקציר: שלושה בישולים לפאקטה ב-0:3 של ווסטהאם על וולבס

תקציר: ווסטהאם - וולבס 0:3/ספורט1

המשחק בין קריסטל פאלאס לברייטון ביום חמישי (21:50, שידור ישיר בספורט1) יפתח את המחזור ה-18 בליגה האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully